Olli

Yksinäinen

Mistä löytyy vanhalle miehelle nais seuraa. Voitteko vastaa vapaat naiset.

11

723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilona

Kuinka se Olli on yksin jäänyt? Onko Ollin oppivuodet hukkaan menneet?
      Varmasti ja vakuuttaen meitä vapaita naisia on vaikka ja kuinka.
      Miehet tuntuvan vain etsivän yhden illan heilaa, sanoppa sinä miksi?

• yksiN

ikäistä seuraa haluaisit? Minä täällä pk-seudulla ainakin vapaana kuljeskelen.

• Zorro

Minä vaan täällä. Voitko antaa numerosi tai sähköposti osoitteen.

• yksiN
        Zorro kirjoitti:

Minä vaan täällä. Voitko antaa numerosi tai sähköposti osoitteen.

kysyit?

• Lyylikki!

Et Sinä Olli henkevältä mieheltä vaikuta , eikö järki luista enään, vai onko koskaan luistanutkaan?
      Ajattelitko panostaa noin paljon , että löytäisit itsellesi ystävän..monta sanaa sait nettiin sorvattua..ikäänkuin ilmoitusluonteinen asia:
      OLLI haluaa naisen! Tarvitsetko siivoojan,ruanlaittajan vai jopa pyllyn pesijän vanhuuden varalle.
      Vai ajattelitko ehkä kutsua kynttiläpäivälliselle Klippanille tai johonkin muuhun mukavaan paikkaan?
      Empä usko , että kävi mielessä muuta kuin Olli haluaa naisen..tänne, heti!
      Missä ovat järkevät, tavalliset miehet, ei kai missään enään?

Tuommoiselle/tuommoisille miehille sanotaan kiitos ei !

• taika

Lyylikki, yhdyn täysin rinnoin sanoihisi! Kunnollista, HUOMAAVAISTA, miestä ei taida enää missään olla ainakaan vapaana.

• Eemeli

Hyvin todettu. Osuit. Toisaalta rehelliseltä pohjalta kirjoitettu essee omasta elämästään ei tunnu oikein soveliaalta näissä ympyröissä. Mieliä ja tuntoja on niin monia, niin lähettäjissä kuin vastaanottajissakin. Jos te naiset rivien välistä löytäisitte kiinnostavan miehen, niin kysykää avainkysymyksenne suoraan. Mieluimmin niin, että annatte vastausmailin. Itse voisin kyllä avata elämäni "vetoketjun" en kuitenkaan ihan julkimosti.

• taika
        Eemeli kirjoitti:

Hyvin todettu. Osuit. Toisaalta rehelliseltä pohjalta kirjoitettu essee omasta elämästään ei tunnu oikein soveliaalta näissä ympyröissä. Mieliä ja tuntoja on niin monia, niin lähettäjissä kuin vastaanottajissakin. Jos te naiset rivien välistä löytäisitte kiinnostavan miehen, niin kysykää avainkysymyksenne suoraan. Mieluimmin niin, että annatte vastausmailin. Itse voisin kyllä avata elämäni "vetoketjun" en kuitenkaan ihan julkimosti.

vetoketjua sitten voisi availla vähän privaatimmin?

• Naapurin Iita

Hei Olli !

Ole Sinä Olli varovainen mies, kun tuolta "rapakon takaa" ( lue Virosta ja Venäjältä)
        tulee sellaista naisainesta pilvin pimein ,jotka ovat valmiita naisia hoitelemaan Ollia ja Ollin rahaasioita myös, ja enempi niitä rahaasioita varmaa. " Olen kuullut" että tällaiset ilmoitukset "yksinäinen mies hakee naisystävää" ovat juuri " kuin nyrkki silmään heille". Joko on tullut ilmoituksia, ja osoitteita mistä Olli "löytää" naisseuraa..
        Mukavaa syksyä Ollille ja otappa ohjat omiin käsiin, ja avaa silmäsi, täällä nurkan takana voi olla ystävä ketä olet ajatellut !!

• Eemeli
        taika kirjoitti:

vetoketjua sitten voisi availla vähän privaatimmin?

Anna se maili, kysele ja perustele miksi kysyt. Siitähän se vetoketju aukenee.

• Lonely Rider

Kokeneella urholla sattuu juuri nyt olemaan hetkonen naiskauneudelle. Siispä neidot nyt kipikapi yhteyksiä ottamaan, niin poistetaan suru puserosta ja säpistään tovi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe