Miten teillä amstaffit tulee toimeen toisten koirien kanssa? Erityisesti vieraiden koirien? Amstaffinne sukupuoli ja ikä?
Meille on tulossa amstaffi muutaman kk päästä ja itse haluaisin sille aikanaan kaveriksi rottweilerin.
Päädyimme amstaffiin lähinnä vaimon toiveesta (tottakai itsekin ko. koiran haluan, mutta oma ykkösvaihtoehto oli rottis), niin rotikka tulisi sitten enemmänkin minun koirakseni, kunhan katsotaan ensin miten tämän ekan kanssa sujuu :-)
Amstaffi on uros ja mietin, että kaveriksi sopisi varmaan sitten parhaiten nartturottis.
Yli 2-vuotiaiden amstaffien omistajat!
llllllllllllllllllll
1
188
Vastaukset
- llllllllllllllllllll
Ja tarkennuksena, miksi kyselen nimenomaan yli 2-vuotiaista on se, että yleensä aikuistuttuaan amstaffi ei enää huoli muita tuntemattomia koiria kavereikseen. Pentuaika menee yleensä ongelmitta ja tulee kaikkien kanssa toimeen.
En siis halua kuulla näitä, koska tilanne todennäköisesti tulee muuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770