Tyhjäkäynnin tuntumassa ja hieman kaasutettaessa kuuluu vm. 2001 bokserissa särisevä ääni jostain pyttyjen luota.
Netistä surffaamalla löysin mahdolliseksi syyksi läppärungoissa olevien läppätankojen kulumisen väljäksi.
Onkos jollain muulla esiintynyt tällaista näinkin vähän ( 33 tkm) ajetussa pyörässä?
Ääni saattaa tulla myös nokka-akseita pyörittävistä ketjuista, jos ketjubkiristimet eivät enää toimi kunnolla.
Kellään kokemuksia?
Särisevä ääni I/Ö boxerissa
Bokserihuolia
2
214
Vastaukset 2
- 32v boksereilla
Aivan uusi "vika" - ei ole ilmennyt ainakaan minun boksereissani - tosin ei ole
ollut juuri vm 2001 mutta 2000 on. Kyseessä lienee kuitenkin sama kone! - pekkavee
Käytä korvatulppia. Noi äänet kuuluvat pyörään. Ei ne läppärungon akselit ole noilla kilometreillä mihinkään kuluneet, Menee vielä 50.000 km ennen kuin tarvitsee noita läppärunkojen akseleita ja holkkeja edes miettiä saatikka vaihtaa.
Ne korjaussarjat saa sitten tuolta
http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/1850626
Pekka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711144
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan77894Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76865Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti386801En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 62770
- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10708Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550