Ongelmani on et oon ihastunu mua vuoden vanhempaan jätkään, eikä se koskaan alota keskusteluja vaan aina mä alotan ne! Mut sitku meen puhumaa sille ni se on tositosi aktiivinen ja käyttää paljon hymiöitä yms. Miksi?! Vastaus "se on ujo" EIKÄY koska se ei todellakaan oo ujo! :D Kellään samaa ongelmaa? Haluisin mieluiten jätkät teiltä tähän vastauksia! :) KIITOOOOS!
miks jätkät ei koskaaan alota keskustelui??
46
520
Vastaukset
- Mistpäii oot?
Mistpäii oot?
- mminäolen
Keski-Suomesta :)
- Jsishdudjd
Koska se on noloa typerää ja säälittävää
- perusteleppas
Perustele et mikse on "noloa typerää säälittävää"? :p
No siis saattaa olla et häntä ei vaan kiinnosta seurustella sun kanssa, joten siks ei aloita keskusteluita, mut haluaa samalla olla kohtelias nii juttelee sun kanssa :) (tajusitkos..?) Kun en mä oikeen muutakaan syytä keksi, tuskin hän nyt unohtaisikan aloittaa juttelemaan..?
Mä kyllä ite ainakin juttelen aina tytölle jos hän pistää viestiä vaikka en olis kiinnostunutkaan koska mun mielestä on tosi junttia jättää vastaamatta.- outoo
Kiitos paljon vastauksesta! :) voit olla oikeassa. Vielä mua ihmetyttää tässä se, et ku nähää aina välillä nii se kuitenkin ite aina ekana moikkaa hymyillen mua..? Ja sitku jutellaan nii se saattaa kirjottaa hirveen pitkiä viestejä ja keksiä uusia puheenaiheita koko ajan lisää, mä oon aina se joka lopettaa sen keskustelun. Eikä se hirveen usein oo vaikka facebookissa paikalla, ja vielä harvemmin ollaa samaa aikaa..
outoo kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta! :) voit olla oikeassa. Vielä mua ihmetyttää tässä se, et ku nähää aina välillä nii se kuitenkin ite aina ekana moikkaa hymyillen mua..? Ja sitku jutellaan nii se saattaa kirjottaa hirveen pitkiä viestejä ja keksiä uusia puheenaiheita koko ajan lisää, mä oon aina se joka lopettaa sen keskustelun. Eikä se hirveen usein oo vaikka facebookissa paikalla, ja vielä harvemmin ollaa samaa aikaa..
Aijjaa no sit on vähän hankalampi tilanne :/ mä en oikeestaan tiiä... Jos kerran ois kiinnostuntu susta niin miks se ei sit alottais keskustelua, tuskin kyse siitäkään et ei osais alottaa keskustelua...
- empätiiä
partiolainen98 kirjoitti:
Aijjaa no sit on vähän hankalampi tilanne :/ mä en oikeestaan tiiä... Jos kerran ois kiinnostuntu susta niin miks se ei sit alottais keskustelua, tuskin kyse siitäkään et ei osais alottaa keskustelua...
Mmmm, tää juttu vaan mietityttää mua koko ajan. Voisko se olla se ettei se alota niit keskusteluja, ku ei olla yleensä samaa aikaa missään (facessa, kikissä?) ei se kyl voi olla toi etse unohtais tulla puhumaan.. Tai jos se haluu olla vaan kaveri? Tosi hankalaa! :/
empätiiä kirjoitti:
Mmmm, tää juttu vaan mietityttää mua koko ajan. Voisko se olla se ettei se alota niit keskusteluja, ku ei olla yleensä samaa aikaa missään (facessa, kikissä?) ei se kyl voi olla toi etse unohtais tulla puhumaan.. Tai jos se haluu olla vaan kaveri? Tosi hankalaa! :/
Nii i, se saattaa ajatella et ei viitti laittaa viestiä jos et oo samaan aikaan paikalla (tekosyy tuokin, ainakin mulle..)
Saattaa olla et haluaa olla vaan kavereita, se on ihan mahdollista :(
Tosi ikäviä tällaset tilanteet
Mä oon kanssa ite jutellu jonkun aikaa yhen tytön kanssa, se ei käytännössä ikinä oo alottanu keskustelua ja vastailee joskus tosi lyhyesti, joskus taas pitkään ja sillein et oikeesti välittää, sit sillä myös kestää tosi pitkään vastata.. Tosin oon jo todennu täst jutusta et seurustelu ei toimis mut silti ei pysty unohtamaan. Ehkä ens syksynä kun uus koulu ja uudet tuulet :)- tsemppii myös sulle!
Nii i, se saattaa ajatella et ei viitti laittaa viestiä jos et oo samaan aikaan paikalla (tekosyy tuokin, ainakin mulle..)
Saattaa olla et haluaa olla vaan kavereita, se on ihan mahdollista :(
Tosi ikäviä tällaset tilanteet
Mä oon kanssa ite jutellu jonkun aikaa yhen tytön kanssa, se ei käytännössä ikinä oo alottanu keskustelua ja vastailee joskus tosi lyhyesti, joskus taas pitkään ja sillein et oikeesti välittää, sit sillä myös kestää tosi pitkään vastata.. Tosin oon jo todennu täst jutusta et seurustelu ei toimis mut silti ei pysty unohtamaan. Ehkä ens syksynä kun uus koulu ja uudet tuulet :)Entiiä kehtaisiko itekkään laittaa sille viestiä jos se ei oo paikalla, entiiä miks se tuntuis jotenki tyhmältä.. Mua aina pelottaa hirveesti alottaa keskustelu, ku pelkään ettei se vastaa tai on tyly, ja tietenki ku se on vanhempi. Viimeks ku laitoin sille viestin nii se vastas ihan samantien. Oon ollu ihastunu tohon ainaki vuoden, oon yrittäny tosissaan unohtaa sitä mut en oo vaan onnistunu siinä :/ mietin nyt et kysyisin siltä et jaksaaks se oikeesti mua ku meen puhumaan sille.. Mitä se miettis jos kysyisin tollee? Se on kyl joskus sanonu et ollaa kavereita ja et se haluu puhuu mun kans... Ajat on muuttunu. Oot oikeesti ihana ku jaksat vastailla mulle näihin! :3 tsemppiä hei myös sulle! Oon ilonen sun puolesta et ajattelet tollee positiivisesti et "uus koulu ja uudet tuulet..." :)
tsemppii myös sulle! kirjoitti:
Entiiä kehtaisiko itekkään laittaa sille viestiä jos se ei oo paikalla, entiiä miks se tuntuis jotenki tyhmältä.. Mua aina pelottaa hirveesti alottaa keskustelu, ku pelkään ettei se vastaa tai on tyly, ja tietenki ku se on vanhempi. Viimeks ku laitoin sille viestin nii se vastas ihan samantien. Oon ollu ihastunu tohon ainaki vuoden, oon yrittäny tosissaan unohtaa sitä mut en oo vaan onnistunu siinä :/ mietin nyt et kysyisin siltä et jaksaaks se oikeesti mua ku meen puhumaan sille.. Mitä se miettis jos kysyisin tollee? Se on kyl joskus sanonu et ollaa kavereita ja et se haluu puhuu mun kans... Ajat on muuttunu. Oot oikeesti ihana ku jaksat vastailla mulle näihin! :3 tsemppiä hei myös sulle! Oon ilonen sun puolesta et ajattelet tollee positiivisesti et "uus koulu ja uudet tuulet..." :)
Tietty mä vastailen kun säkin tääl asiallisesti kirjottelet :)
Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa pistää viestiä vaik toinen ei ois paikalla. Koska mikään ei piristä enemmä kun huomaa et joku (tyttö) on pistäny sulle viestin. Siit tulee tunne et välittää oikeesti :)
Kysyt vaan suoraan, vaatii rohkeutta mut selviipähän asiat ainakin. Joko vastaa et ei oikeestaan kiinnosta - move on girl! tai sit jos vastaa et tykkää jutella sun kaa - kiva! (: Mun mielestä kannattaa aina kysyä ja puhua suoraan nii ei tarvi arvailla. Juu, totuus voi olla karua mut myöhemmin ajattelet ''Ei hemmetti, hyvä et juttelin sen kaa sillon siitä nii ei tarvi enää miettiä sitäkää juttua, entä jos oisin tehny nii..''
Jos sä sit päädyt et ois paras unohtaa niin hommaa itelles tekemistä. Lähe joku kesäilta kun aurinko laskee pyöräilemään landelle musiikki korvissa, aika rentouttavaa ja sen jälkeen suihkuun. Me like!
Aika ja uus ihastuminen parantaa parhaiten :)- vaikeetaonn
Tietty mä vastailen kun säkin tääl asiallisesti kirjottelet :)
Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa pistää viestiä vaik toinen ei ois paikalla. Koska mikään ei piristä enemmä kun huomaa et joku (tyttö) on pistäny sulle viestin. Siit tulee tunne et välittää oikeesti :)
Kysyt vaan suoraan, vaatii rohkeutta mut selviipähän asiat ainakin. Joko vastaa et ei oikeestaan kiinnosta - move on girl! tai sit jos vastaa et tykkää jutella sun kaa - kiva! (: Mun mielestä kannattaa aina kysyä ja puhua suoraan nii ei tarvi arvailla. Juu, totuus voi olla karua mut myöhemmin ajattelet ''Ei hemmetti, hyvä et juttelin sen kaa sillon siitä nii ei tarvi enää miettiä sitäkää juttua, entä jos oisin tehny nii..''
Jos sä sit päädyt et ois paras unohtaa niin hommaa itelles tekemistä. Lähe joku kesäilta kun aurinko laskee pyöräilemään landelle musiikki korvissa, aika rentouttavaa ja sen jälkeen suihkuun. Me like!
Aika ja uus ihastuminen parantaa parhaiten :)Kiitos! :)
Tarkemmin ku nyt rupesin ajattelee nii ei siinä oikeesti mitään pahaa oo jos laittaa sitä viestiä vaikka se toinen ei oo paikalla. Oon kerran laittanu sille viestin ku se ei ollu paikalla, ja se oli vastannu ku menin seuraavan kerran kattomaan. Musta tuntuu et toi jätkä tietää et mä välitän siitä, ainakin kaverina ja se haluu näyttää niissä keskusteluissa et sekin oikeesti välittää, vaik ei alotakkaan niitä.
Musta tuntuu et mul ois ehkä rohkeutta mennä kysymään siltä tota. Tiiän etten menetä siinä mitää ja teen oikeesti tosi helposti kaikkee jos joku on vähänkään panostamassa. Ihan hyvä vaan :)
Toi on totta et tunnen myöhemmin kiitollisuutta siitä. Oon jotenki aika varma ettei toi sano tai kehtaa sanoo ettei sitä kiinnosta jutella, muutenhan se olis "esittäny" tän kokoa ajan..Tai mietin et se vois loukkaantua siitä et mulle ei oo riittäny toi et se on jaksanu vastailla ja puhua mun kans aina ku oon menny sille puhumaan.
Tuntuis vaan tosi pahalta ku se sanois ettei sitä kiinnosta.. Täytyy vaan alkaa miettiä et joudun ehkä lukemaan sen viesteistä sellasta. Ja siinä mä viimeistään sen tajuan ettei meillä oo tulevaisuutta.
Hyviä rentoutumis vinkkejä sulla! Kiitti niistä! :) vaikeetaonn kirjoitti:
Kiitos! :)
Tarkemmin ku nyt rupesin ajattelee nii ei siinä oikeesti mitään pahaa oo jos laittaa sitä viestiä vaikka se toinen ei oo paikalla. Oon kerran laittanu sille viestin ku se ei ollu paikalla, ja se oli vastannu ku menin seuraavan kerran kattomaan. Musta tuntuu et toi jätkä tietää et mä välitän siitä, ainakin kaverina ja se haluu näyttää niissä keskusteluissa et sekin oikeesti välittää, vaik ei alotakkaan niitä.
Musta tuntuu et mul ois ehkä rohkeutta mennä kysymään siltä tota. Tiiän etten menetä siinä mitää ja teen oikeesti tosi helposti kaikkee jos joku on vähänkään panostamassa. Ihan hyvä vaan :)
Toi on totta et tunnen myöhemmin kiitollisuutta siitä. Oon jotenki aika varma ettei toi sano tai kehtaa sanoo ettei sitä kiinnosta jutella, muutenhan se olis "esittäny" tän kokoa ajan..Tai mietin et se vois loukkaantua siitä et mulle ei oo riittäny toi et se on jaksanu vastailla ja puhua mun kans aina ku oon menny sille puhumaan.
Tuntuis vaan tosi pahalta ku se sanois ettei sitä kiinnosta.. Täytyy vaan alkaa miettiä et joudun ehkä lukemaan sen viesteistä sellasta. Ja siinä mä viimeistään sen tajuan ettei meillä oo tulevaisuutta.
Hyviä rentoutumis vinkkejä sulla! Kiitti niistä! :)Niinh, sit ens kerralla sä oot suhteessa jo rohkeempi. Tollaset kokemukset kasvattaa :)
Saattaa olla et se loukkantuu mut ei oo reilua et se oot sä aina joka alottaa keskustelun. Sanot samalla et vastaa ihan rehellisesti, sitä mä arvostan kaikkein eniten.
Tai sit lue teiän viestejä uudelleen ja kato jos sieltä löytyis jotakin paljastais pojan kiinnostuksesta.
Mä tajusin tos mun tapauksessa sen et tästä ei tuu mitään kun luin meiän keskusteluita joku yö: kerran kysyin ulos, ja tyttö vastas että ''Kuule, mä en oo valmis mihinkää suhteeseen - mmut joo nähään vaan joskus''
Sä löydät viel joskus jonkun kiva pojan jonka kanssa kummankaan ei tarvi alottaa keskustelua koska se jatkuu koko ajan ;)- :):)
Niinh, sit ens kerralla sä oot suhteessa jo rohkeempi. Tollaset kokemukset kasvattaa :)
Saattaa olla et se loukkantuu mut ei oo reilua et se oot sä aina joka alottaa keskustelun. Sanot samalla et vastaa ihan rehellisesti, sitä mä arvostan kaikkein eniten.
Tai sit lue teiän viestejä uudelleen ja kato jos sieltä löytyis jotakin paljastais pojan kiinnostuksesta.
Mä tajusin tos mun tapauksessa sen et tästä ei tuu mitään kun luin meiän keskusteluita joku yö: kerran kysyin ulos, ja tyttö vastas että ''Kuule, mä en oo valmis mihinkää suhteeseen - mmut joo nähään vaan joskus''
Sä löydät viel joskus jonkun kiva pojan jonka kanssa kummankaan ei tarvi alottaa keskustelua koska se jatkuu koko ajan ;)Jep, ei oo reilua et tää alottaminen on vaan yksipuolista. Tottakai sanon et vastaa rehellisesti, vaan enhän mä tiiä vastaako se oikeesti. Ehkä se vastaa jos se on sillekkin parempi et lopetan sille puhumisen. Voin kyllä sanoo etten kysy sitä millään pahalla.
Oon lukenu meiän vanhoja viestejä ja siel on paljon sellasii flirttailevii viestejä ja kaikkee ihanaa mitä se on sanonu mulle. (mm. Et todellakin haluu aina puhua mun kans)
Voiei toi sun tapaus. Varmasti on tuntunu pahalta ku se on vastannu sun pyyntöön tolleen! :/ ite entiiä miten pääsisin tollasesta yli.. Tottahan toi et noita kumppaneita menee ja tulee. Joskus ne palat loksahtaa kohalleen, jos loksahtaa :) :):) kirjoitti:
Jep, ei oo reilua et tää alottaminen on vaan yksipuolista. Tottakai sanon et vastaa rehellisesti, vaan enhän mä tiiä vastaako se oikeesti. Ehkä se vastaa jos se on sillekkin parempi et lopetan sille puhumisen. Voin kyllä sanoo etten kysy sitä millään pahalla.
Oon lukenu meiän vanhoja viestejä ja siel on paljon sellasii flirttailevii viestejä ja kaikkee ihanaa mitä se on sanonu mulle. (mm. Et todellakin haluu aina puhua mun kans)
Voiei toi sun tapaus. Varmasti on tuntunu pahalta ku se on vastannu sun pyyntöön tolleen! :/ ite entiiä miten pääsisin tollasesta yli.. Tottahan toi et noita kumppaneita menee ja tulee. Joskus ne palat loksahtaa kohalleen, jos loksahtaa :)No eiköhän se rehellisesti vastaa. Jos ei niin eipä siitä mitään hyvää mainettaa saa et valehtelee.. Tuu joskus kertoo miten kävi (:
Ei sitä siihen kohtaan ajatellu sillein, tulkitsi vaan et okei ei viel :)- jeeees
No eiköhän se rehellisesti vastaa. Jos ei niin eipä siitä mitään hyvää mainettaa saa et valehtelee.. Tuu joskus kertoo miten kävi (:
Ei sitä siihen kohtaan ajatellu sillein, tulkitsi vaan et okei ei viel :)Juuh, tuun sitte laittamaa tänne :) niimpä! Kiitos vielä kerran ku jaksoit vastailla!! :3
- Jätkä123
outoo kirjoitti:
Ehkä se just siitä syystä ei viitsi alottaa keskustelua, kun sä aina lopetat ne :D Ja kyllä mäkin oon aika huono alottamaan keskusteluja, vaikka tykkäisin kovastikkin jutella jonkun kanssa. Ihmiset saattaa olla sisimmässään tosi ujoja, vaikka ne ei näyttäiskään sitä. Sosiaalisuus ja ujous ei kuitenkaan sulje toisiaan pois :)
- ettäempätiiä
Jätkä123 kirjoitti:
Ehkä se just siitä syystä ei viitsi alottaa keskustelua, kun sä aina lopetat ne :D Ja kyllä mäkin oon aika huono alottamaan keskusteluja, vaikka tykkäisin kovastikkin jutella jonkun kanssa. Ihmiset saattaa olla sisimmässään tosi ujoja, vaikka ne ei näyttäiskään sitä. Sosiaalisuus ja ujous ei kuitenkaan sulje toisiaan pois :)
Empä usko et sen takia lopettais :) se jätkä ei vaan voi olla ujo, sil on tosi paljon kavereita ja se on tosi sosiaalinen.
Ihmettelen vaan suuresti tota sen ongelmaa alottaa ne keskustelut.. Tai ehkä vielä enemmä sitä ku se on niin aktiivinen vaik ei ite koskaan alotakkaa ? :D Jätkä123 kirjoitti:
No miksköhän ihmeessä ei alottais tää jätkä keskustelua vaikka alottaja oliskin aina se joka lopettaa..? Jos on jutellu jo vaikka tunnin-pari, ja kello on tyyliin 23.00 mä ainakin ymmärrän jos tyttö sanoo et ''hei mä meen nukkuu, öitä (: ''
Mäkään en usko et tässä olis ujous kyseessä jos on jo pitkään jutellu.. Enemmänki ehkä pelko mitä miespuoliset kaverit sanois siihen jos ne sais tietää että hän on aloittanu keskustelun aloittajan kaa (selkeästi sanottu taas vaihteeks :D ). Mulla ainakin joskus oli toi et en uskaltanu aloittaa juttelua koska pelkäsin jätkäkaverien reaktiota, nykyään mä vähät välittäisin siitä mitä siitä sanottais ;)- mysteerijuttu
No miksköhän ihmeessä ei alottais tää jätkä keskustelua vaikka alottaja oliskin aina se joka lopettaa..? Jos on jutellu jo vaikka tunnin-pari, ja kello on tyyliin 23.00 mä ainakin ymmärrän jos tyttö sanoo et ''hei mä meen nukkuu, öitä (: ''
Mäkään en usko et tässä olis ujous kyseessä jos on jo pitkään jutellu.. Enemmänki ehkä pelko mitä miespuoliset kaverit sanois siihen jos ne sais tietää että hän on aloittanu keskustelun aloittajan kaa (selkeästi sanottu taas vaihteeks :D ). Mulla ainakin joskus oli toi et en uskaltanu aloittaa juttelua koska pelkäsin jätkäkaverien reaktiota, nykyään mä vähät välittäisin siitä mitä siitä sanottais ;)Niimpä! Kyllä mä välillä päivälläki sanon sille et "nyt täytyy mennä.." jos on oikeesti joku meno (vaikka treenit) En todellakaan haluis lopettaa sille puhumista, mut aina se sattuu olemaan mä. Jos lopetan illalla nii kello on tosiaan jo paljon ja laitan sen "hyvää yötä" ja sieltä tulee ihanasti takas "hyvää yötä!" mulle on tärkee toi huutomerkki sen keskusteluissa ;)
Toi vois olla kyl yks syy siihen miks se ei alota, et mitä kaverit siit ajattelis. Ja ku oon sitä vuoden nuorempi?
Ei oikeesti kannata miettii muitten mielipiteitä tällasis asioissa, se on oma päätös :)
Täytyy vielä kerätä rohkeutta siihen mitä siltä aionkaan kysyä.. :D mysteerijuttu kirjoitti:
Niimpä! Kyllä mä välillä päivälläki sanon sille et "nyt täytyy mennä.." jos on oikeesti joku meno (vaikka treenit) En todellakaan haluis lopettaa sille puhumista, mut aina se sattuu olemaan mä. Jos lopetan illalla nii kello on tosiaan jo paljon ja laitan sen "hyvää yötä" ja sieltä tulee ihanasti takas "hyvää yötä!" mulle on tärkee toi huutomerkki sen keskusteluissa ;)
Toi vois olla kyl yks syy siihen miks se ei alota, et mitä kaverit siit ajattelis. Ja ku oon sitä vuoden nuorempi?
Ei oikeesti kannata miettii muitten mielipiteitä tällasis asioissa, se on oma päätös :)
Täytyy vielä kerätä rohkeutta siihen mitä siltä aionkaan kysyä.. :DJoo niinpä tietty toi et oot nuorempi (: ei iso juttu mut sanotaanko näin että usein nuoremmat on automaattisesti "jonneja" ja muuta vaihtoehtoa ei ole. Vaikka oikeesti on ihan toisin ;)
Sun pitää vaan kirjottaa se viesti ja painaa lähetä. Niin mäkin ekan kerran ikinä uskalsin kysyä tyttöä ulos. Mitä enemmän sä mietit tällasia "vaikeita" asioita sitä pahemmille ne tuntuu, voin sanoa ihan kokemuksesta. Plus että huomista ei välttämättä tule, joten kannattaa toimia kun vielä mahollista :)- dlflslw
Joo niinpä tietty toi et oot nuorempi (: ei iso juttu mut sanotaanko näin että usein nuoremmat on automaattisesti "jonneja" ja muuta vaihtoehtoa ei ole. Vaikka oikeesti on ihan toisin ;)
Sun pitää vaan kirjottaa se viesti ja painaa lähetä. Niin mäkin ekan kerran ikinä uskalsin kysyä tyttöä ulos. Mitä enemmän sä mietit tällasia "vaikeita" asioita sitä pahemmille ne tuntuu, voin sanoa ihan kokemuksesta. Plus että huomista ei välttämättä tule, joten kannattaa toimia kun vielä mahollista :)Jjuu liian helposti meiät nuoremmat leimataan jonneiks :D (löytyy kyl niitäki)
Aion tehä ton just tollee et kirjotan sen viestin ja painan samantien lähetä nappia, muuten mä pyyhin sen tekstin ja kirjotan ja pyyhin ja mietin et lähetänkö vai en.
Toi on hyvä rohkasu keino ettei huomista välttämättä tuu ja mietin aina myös et kerran täälä vaan eletään. Jep, se tuntuu vaan pahemmalle jos jää miettimää sitä asiaa kauaksi aikaa :/ välillä mietin monta kuukautta uskallanko mennä puhumaa., mut se tunne ei mee ohi ennenku oon tehny sen.
- toisNPäin
Mulla just niin päin että kukaan tyttö ei koskaan alota keskusteluu. Oon -97 ja 17.
- jännää
Jännää kuulla et on toisinpäin :D oon luullu et se on vaan jätkien ongelma xd
jännää kirjoitti:
Jännää kuulla et on toisinpäin :D oon luullu et se on vaan jätkien ongelma xd
Noo kyllä tytötkin joskus sellasia on et ei ikinä alota keskustelua ;) tätäkään juttua ei voi yleistää vaan toisen sukupuolen maneeriksi :3
- sooori
Noo kyllä tytötkin joskus sellasia on et ei ikinä alota keskustelua ;) tätäkään juttua ei voi yleistää vaan toisen sukupuolen maneeriksi :3
Totta puhut! :D anteeks vielä toi yleistäminen :)
tommia ei varmaa kiinnosta
- hermit the herbet
Ihan näin yleistääkseni kokemuksen perusteella niin ihmiset jotka juttelee teille vastaten lyhyesti eivätkä itse kysy mitään tarkoittaa automaattisesti ettei heitä kiinnosta sinun olemuksesi.
Eli älä yritä edes jutella sellaisten kanssa jotka eivät koskaan tule juttelee sulle, heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta.- siiitä
Kyllä se mulle vastaa ihan sopivan pitusilla viesteillä, välillä vähä liianki pitkillä. Ja kyl se kyselee multa asioita. :) olisin lopettanu jo sille puhumisen jos se vastailis noin miten tossa yleistät ..
- fvgbhn
Mullakii on niin päin et tytöt ei ikinä alota keskusteluu. sitku ite juttelee ni kyl puhuvat ja vastaavat. tiiä sit juttelevatko munkans vaa kohteliaisuudest
- kysy pois
Kysymällä selviää :)
- poika97xDDD
Mun tyttöystävä tekee tota samaa... :D et mun pitää alottaa kaikki keskustelut mut sitku puhun se o tosi aktiivine
- poika 17v
Mun ois pitäny alottaa ite keskusteluita, mut emmä jostai syystä ikinä. Se tyttö kenen kaa puhuin oli tosi kiva ja mä mietin et sen kaa vois olla, mut mä ryssin koko homman ja se meni eteepäi.
Mut oon mä kyl ilonen sen puolesta, meni kihloihinki sen uuen jätkän kaa.
Eli kannattaa- poika 17v
Oho jäi kesken...
Nii eli kannattaa ite alottaa niitä keskusteluita, jos on kiinnostunu toisesta.
(Tää nyt oli tällänen sun tilanteen toisen osapuolen vastaus :p) - alottakaaateki(:
poika 17v kirjoitti:
Oho jäi kesken...
(Tää nyt oli tällänen sun tilanteen toisen osapuolen vastaus :p)Kiiitos iha kauheesti vastauksesta poika 17v!! :)
Tuli vähä sellane fiilis et toiki haluis mut "ei jostain syystä ikinä" alota.. Eli kai mä jatkan sille puhumista silloin tällöin ja kysyn silt sit sopivana hetkenä et haluukse oikeesti jutella munkaa/haittaako ku puhun sille. Ootte te pojat vähä höpsöjä ;) poika 17v kirjoitti:
Oho jäi kesken...
(Tää nyt oli tällänen sun tilanteen toisen osapuolen vastaus :p)Juu mulla oli kanssa joskus ihan samanlainen juttu että mä en uskaltanut alottaa niitä keskusteluita ja siinä meni se tyttö sit :(
Me pojat nyt vaan osataan joskus olla tosi juntteja ;) kun ei tää miehen logiikka aina riitä ymmärtämään nais-ihmistä :D
- vittu sentää
vittu asia o nii simppeli et hän ei ole kiinnostunut sinusta ja hän vain tuntee sinut ja moikkaa ja hymyilee sen takia... ei ollut vaikeeta
- vituttaako?
Mikäs ongelma sul on? Ihanku olisin tehny jotai pahaa sulle
- terve :D
Poika ei vaan laita viestiä netissä.. ei näe syytä aloittaa. Mut ei tämä sulje pois kiinnostusta :) selvästi moikkailu ja hymyily on ihastumista! Ujot ei näin tee. Ja häntä kiinnostaa jutella koska muuten ei vastais tai lyhyesti vastais. Joku täällä o sabonu et ei ole kiinnostunu. Toki mahdollista mutta maailmas on niin monta ihmistä ja nii moni näyttää tunteensa eri tavalla. Jos kohdalle on osunu tyyppi joka vaan vastasi muttei ollut kiinnostunut, niin ei se tarkoita etyä tämä kyseinen poika ei olisi mahdollisesti ihastunut. Turhaa yleistämistä. Ja joskus ihminen ei vaan jaksa jutella ja that's it. tsemppii pojan kanssa! :)
- lukijolajinen
Pakko kyllä sanoa että juuri itseni kohdalla ei pidä paikkaansa... Itse muutun tosi hiljaseks ja ujoks kun ihastun. Siis tietysti tän ihastuksen lähellä. Saatan kuitenkin hymyillä ja moikkailla muita tyttöjä vaikkei mitään kiinnostusta olisikaan. Oikeata ihastusta en uskalla edes katsoa silmiin =/
- terve :Dsama
lukijolajinen kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että juuri itseni kohdalla ei pidä paikkaansa... Itse muutun tosi hiljaseks ja ujoks kun ihastun. Siis tietysti tän ihastuksen lähellä. Saatan kuitenkin hymyillä ja moikkailla muita tyttöjä vaikkei mitään kiinnostusta olisikaan. Oikeata ihastusta en uskalla edes katsoa silmiin =/
Totta sekin. Oletko muuten luonteelta ujo? Rohkeet voivat uskaltaa moikkailla. Mutta niinkuin sanoin on monia tapoja :) itse en myöskään viitsi katsoa ihastusta saati sanoa mitää :l
- lukijolajinen
terve :Dsama kirjoitti:
Totta sekin. Oletko muuten luonteelta ujo? Rohkeet voivat uskaltaa moikkailla. Mutta niinkuin sanoin on monia tapoja :) itse en myöskään viitsi katsoa ihastusta saati sanoa mitää :l
No oon aikalailla puoliujo... En ole yleensä heti tutustumassa muihin ihmisiin mutta awkwardeissa hiljasissa tilanteissa on vaan pakko sanoo jotain, kun ei kestä hiljasuutta. Eli siis en ihan ujoksaan sanois kun joskus rohkenen mutta oon ainakin pienenä ollu aika ujo. En yleensä myöskään uskalla tehdä mitään alotetta parisuhteisiin kun on niin surkee itseluottamus. Päässä sitä koittaa aina kompensoida hyviä puolia huonoilla ja pistää ittensä ajatteleen että oon ihan surkimus. Tälläkin hetkellä haluisin tutustuu yhteen tyttöön mutta en millään uskalla, edellä mainitusta syystä...
- lukijolajinen
lukijolajinen kirjoitti:
No oon aikalailla puoliujo... En ole yleensä heti tutustumassa muihin ihmisiin mutta awkwardeissa hiljasissa tilanteissa on vaan pakko sanoo jotain, kun ei kestä hiljasuutta. Eli siis en ihan ujoksaan sanois kun joskus rohkenen mutta oon ainakin pienenä ollu aika ujo. En yleensä myöskään uskalla tehdä mitään alotetta parisuhteisiin kun on niin surkee itseluottamus. Päässä sitä koittaa aina kompensoida hyviä puolia huonoilla ja pistää ittensä ajatteleen että oon ihan surkimus. Tälläkin hetkellä haluisin tutustuu yhteen tyttöön mutta en millään uskalla, edellä mainitusta syystä...
Mainittakoon että oon atm sellasessa tilanteessa että yks tyttö ihan selkeesti tykkää musta... Ainoo vaan että kun se kattelee mua ja katon takasin jollain tavalla hymyillen niin se varmaan luulee että mäki tykkään siitä vaikka mulla ei oo mitään kiinnostusta sitä kohtaan... Näin mä vaan käyttäydyn kun EN ole ihastunut =/
- terve :D
lukijolajinen kirjoitti:
Mainittakoon että oon atm sellasessa tilanteessa että yks tyttö ihan selkeesti tykkää musta... Ainoo vaan että kun se kattelee mua ja katon takasin jollain tavalla hymyillen niin se varmaan luulee että mäki tykkään siitä vaikka mulla ei oo mitään kiinnostusta sitä kohtaan... Näin mä vaan käyttäydyn kun EN ole ihastunut =/
Tuo pieni ujous tulee kyl ihastuksen edessä ilmi. Koitat jossain somessa puhua ihastuksesi kanssa.. itsekkin olen ujo ja yleensä aloiran itse keskustelun jätkälle, tää jätkä tykkää musta ja hänkin on ujo. Kun katselee ihastusta ja tsemppaa itsensä laitramaan viestiä, nii sit vaan laittaa :) miksi kiinnitätä tyttöön johon et ole igastunu huomiota?
- lukijolajinen
terve :D kirjoitti:
Tuo pieni ujous tulee kyl ihastuksen edessä ilmi. Koitat jossain somessa puhua ihastuksesi kanssa.. itsekkin olen ujo ja yleensä aloiran itse keskustelun jätkälle, tää jätkä tykkää musta ja hänkin on ujo. Kun katselee ihastusta ja tsemppaa itsensä laitramaan viestiä, nii sit vaan laittaa :) miksi kiinnitätä tyttöön johon et ole igastunu huomiota?
No lähinnä kohteliaisuus syistä, on vaan niin epäkohteliasta olla moikkaamatta takaisin jne. Nyt oon kyllä menny tavallaan liian pitkälle tähän mukaan ja pitäs antaa jonkin näkösiä viitteitä siitä etten ole kiinnostunut. Se kuitenkin viestittelee mulle melkein joka päivä... En kuitenkaan koskaan aloita keskustelua niin vois kuvitella tuosta jotakin päättelevän.
Mun ihastuksen saavuttaminen on sitten ihan toinen juttu kun mulla ei oo mitään kontakteja siihen kun satuin vaan törmään siihen facessa ja huomasin kuinka samanlaisia me ollaan... Pitäs vaan uskaltaa lisätä se facessa ja alkaa tutustuun mutta en vaan uskalla kun en tiiä minkä tekosyyn keksisin sille että lisäsin sen facessa. - Raivostunutjätkälle
lukijolajinen kirjoitti:
No lähinnä kohteliaisuus syistä, on vaan niin epäkohteliasta olla moikkaamatta takaisin jne. Nyt oon kyllä menny tavallaan liian pitkälle tähän mukaan ja pitäs antaa jonkin näkösiä viitteitä siitä etten ole kiinnostunut. Se kuitenkin viestittelee mulle melkein joka päivä... En kuitenkaan koskaan aloita keskustelua niin vois kuvitella tuosta jotakin päättelevän.
Mun ihastuksen saavuttaminen on sitten ihan toinen juttu kun mulla ei oo mitään kontakteja siihen kun satuin vaan törmään siihen facessa ja huomasin kuinka samanlaisia me ollaan... Pitäs vaan uskaltaa lisätä se facessa ja alkaa tutustuun mutta en vaan uskalla kun en tiiä minkä tekosyyn keksisin sille että lisäsin sen facessa.Miten moni voi olla samas tilantees:oo
Mäkin joudun alottaa aina keskustelun sen jätkän kaa ja se aina lopettaa..aiemmin se tuli juttelee mulle ja kirjotteli tosi pitkii viestei ja laitto erillaisii hymiöitä ja paljon! toivotti joka ilta:"kauniita unia:*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670