Nettityö

Nettityötä haluaville

Hei,

Nyt kaikki lisäansioita tarvitsevat huomio!

Sinulla on mahdollisuus päästä opastuksen kautta kiinni mukaviin lisätuloihin.
Ansaintimahdollisuus yrityksessä, jolla on yli 250000 Facebook-tykkäystä ja 16 vuoden moitteeton historia.

Et tule kuitenkaan työskentelemään yritykselle, et minulle vaan itsellesi.
Tarjoan opastusta ilmaiseksi, koska ansaintimalli on sidottu osittain siihen, että opetat tekemäsi asiat eteenpäin.

Kyseessä ei ole pyramidi eikä sinun välttämättä tarvitse käyttää euroakaan ansaitaaksesi, mutta kuten tulen selittämään jatkossa, parempi käyttää muutama kymppi kuussa paremman tienestin saadaksesi.

Olen itse siinä pisteessä nyt, että joudun ottamaan "oppilaita" tienatakseni enemmän. Ja ette edes usko miten yksinkertaisesta työskentelystä on kyse.

Pähkinänkuoressa annan sinulle avaimet käteen ja aktiivisuutesi ja työtahtosi määräävät ansiotasosi.

En lupaa tonneja heti, mutta joitain satoja euroja pystyy ansaitsemaan 20-30 tunnin työllä kuukaudessa. Ja parasta tietenkin, että voit istua kahvilassa työskennellen tai vaikka Facebookia selatessasi.

Annan yksinkertaiset ohjeet mitä teet ja selitän miksi. Tämän helpommaksi se ei paljoa voi muuttua!

Keskitason englannin osaaminen etu, muttei välttämätöntä.
Muuten kuka tahansa yli 18-vuotias voi työskennellä näin.

Kirjoita emailia, kysy lisää tai heittäydy mukaan. Saatat vaikka kiittää minua myöhemmin. Kiinnostuneet kirjoitelkaa!

Email: nettiduunia(at)gmail.com

3

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut alle18v

      Kelpaako tähän vain täysikäiset? (yli 18)

      • Antzku

        Onkohan tämä ns. Web-kameratyö ilman vaatteita?


    • Opettele pyramidi

      Vai ei ole pyramidi! Tottakai on, Mikäs muu, kun juuri sen toimintaa kuvaat.
      Mikään työ, josta pitää maksaa itse ensin, sen sijaan että työpanoksesta saisi normaalisti palkan, ei voi olla muuta kuin pyramidi.
      "Heitä muutama kymppi kuussa, jotta tienestit paranee" ! Hah. Just joo:
      "Opastajalle" maksetaan sen mukaan, montako uutta MAKSAJAA hän saa mukaan, ja opastaja "opastaa" ensin A) miten ostat tuotteita (ylihintaisia), muka myytäväksi skulaisille ja tuttaville (eivät yleensä mene ylihintaisina kaupan, vaan jäävät omaan käyttöön ja siis tuottavat "myyjälle" tappiota, eikä voittoa) B) miten houkuttelet lisää väkeä tappiosi pienentämiseksi.
      Tiivistetysti: Myynnistä puhutaan, mutta juuri kukaan ei myy juuri mitään, vaan kaikki vain maksavat sisään, omaksi tappiokseen ja niiden voitoksi, joille tulokkaitten maksut menevät. Ihmiset siis pannaan huijaamaan toisiaan ketjussa ja hommaa säestetään hurmoksellisella "menestysfilosofia"-meiningillä. Lukekaa artikkelit pyramideista Wikipediasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe