Eli siis oon sinkku 17 vee poika ja tulevassa suhteessa sen lisäksi että pidän tyttöä sylissäni niin haluaisin myös ite päästä välillä hänen syliinsä hellittäväksi vaikkapa sohvalla. :)
Mietin vaan että jos vanhemmat, sisarukset tai kaverit näkis että oon tytön sylissä niin mitähän ne aattelis? Eikai se oo mitenkään noloo? Tai mitä tyttö aattelis ku kertoisin haluavani hänen syliinsä?
Eihän ole häpeä istua tyttöystävän sylissä?
7
1150
Vastaukset
- QQQuuuen
Eivittu muija pitää istuu jätkä kyrvä pääl
- -97tyttö
No ei kukaa pidä nolona! Ite ainaki voisin pitää kultaa sylissä ja iha mielellää :-)
- ry5try5
Roolit menee taas sekasin...
- hsljpio
Jos tyttö ei ole huomattavasti sinua pienempi, niin miksei se kävisi niinkin päin, että sinä istut tytön sylissä. Jos tyttö on aivan minikokoa, hänelle saattaa tulla tukalat paikat.
- Tervetuloa!!
No en kyllä ehkä ottais poikaystävää syliin _istumaan_ silleen polvelle niinku mä voin mennä, mut ehdottomasti hellittäväks voi tulla vaikka niin että istun sohvalla ja poika "makaa" mun sylissä niin että voin silitellä päätä. Jos jossain tuolilla istun niin en kyllä huolisi syliin vaan pitäis vaihtaa paikkoja. :D
- Anonyymi
Sehän on ihan oikein molemmille sukupuolille että haluaa istua vastakkaisen sukupuolen sylissä! Se on ihmeellistä jos aikuiset ihmiset haluavat istua saman sukupuolen sylissä kuin itse ovat!
- Anonyymi
Naiset istuu miesten sylissä ei miehet naisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875