Eli siis oon sinkku 17 vee poika ja tulevassa suhteessa sen lisäksi että pidän tyttöä sylissäni niin haluaisin myös ite päästä välillä hänen syliinsä hellittäväksi vaikkapa sohvalla. :)
Mietin vaan että jos vanhemmat, sisarukset tai kaverit näkis että oon tytön sylissä niin mitähän ne aattelis? Eikai se oo mitenkään noloo? Tai mitä tyttö aattelis ku kertoisin haluavani hänen syliinsä?
Eihän ole häpeä istua tyttöystävän sylissä?
7
1326
Vastaukset
- QQQuuuen
Eivittu muija pitää istuu jätkä kyrvä pääl
- -97tyttö
No ei kukaa pidä nolona! Ite ainaki voisin pitää kultaa sylissä ja iha mielellää :-)
- ry5try5
Roolit menee taas sekasin...
- hsljpio
Jos tyttö ei ole huomattavasti sinua pienempi, niin miksei se kävisi niinkin päin, että sinä istut tytön sylissä. Jos tyttö on aivan minikokoa, hänelle saattaa tulla tukalat paikat.
- Tervetuloa!!
No en kyllä ehkä ottais poikaystävää syliin _istumaan_ silleen polvelle niinku mä voin mennä, mut ehdottomasti hellittäväks voi tulla vaikka niin että istun sohvalla ja poika "makaa" mun sylissä niin että voin silitellä päätä. Jos jossain tuolilla istun niin en kyllä huolisi syliin vaan pitäis vaihtaa paikkoja. :D
- Anonyymi
Sehän on ihan oikein molemmille sukupuolille että haluaa istua vastakkaisen sukupuolen sylissä! Se on ihmeellistä jos aikuiset ihmiset haluavat istua saman sukupuolen sylissä kuin itse ovat!
- Anonyymi
Naiset istuu miesten sylissä ei miehet naisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847