Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi vain RUS rekat liikkuu viikonloppuisin.....?

Turpa tötteröllä

Mistä ne tulee, mihin ne menee ? Periaatteessa rajalle ei ole kuin 6 tuntia.
Miten tämä on mahdollista ? Valvooko kukaan.....

14

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhöklstr4h

      lähettäjältä tulevat ja vastaanottajalle menevät eika kukaan valvo. poliisia kiinnostaa vain suomalaisien kahden minuutin ajoajan ylitykset kun ne ovat niin suuria rikkolisia eikä ryssiä edes pysäytetä. lisäksi onhan niiden kanssa vielä niin vaikea kommunikoida, niin parempi vain ottaa sellaisia joiden kanssa on sama kieli.

      • Samppa-x

        Kyllä valvonta pelaa,vaikka et ehkä itse sitä tiedä.Kuorma-autoilu ole kaikki linja
        kilvillä varustettu.Ulkomaalaiten oleskelu tiedetään,joka maassa erittäin hyvin.
        Kokemusta on.


      • RahtiPena
        Samppa-x kirjoitti:

        Kyllä valvonta pelaa,vaikka et ehkä itse sitä tiedä.Kuorma-autoilu ole kaikki linja
        kilvillä varustettu.Ulkomaalaiten oleskelu tiedetään,joka maassa erittäin hyvin.
        Kokemusta on.

        Täsmennätkö hieman väitettäsi valvonnan pitävyydestä, valvonnan puute kun tuntuu olevan viranomaistenkin tiedossa. Mitä tarkoitat kirjoittaessasi linjakilvillä varustetusta liikenteestä?


      • dhöklstr4h
        Samppa-x kirjoitti:

        Kyllä valvonta pelaa,vaikka et ehkä itse sitä tiedä.Kuorma-autoilu ole kaikki linja
        kilvillä varustettu.Ulkomaalaiten oleskelu tiedetään,joka maassa erittäin hyvin.
        Kokemusta on.

        no mitenkä se valvonta pelaa kun vasta viime viikolla sain ihan henkilökohtaisesti todistaa aivan jotain muuta. minulle valittivat kun olin kaksi viikkoa sitten ajanut 2 minuuttia yli neljän ja puolen tunnin kun en millään viitsinyt jättää autoa siihen huoltoaseman risteykseen vaan tein SUUREN rikoksen ja ajoin pihalle asti. kirjallinen huomautus kourassa olin sitten lähtöä tekemässä niin konstaapeli antoi toiselle ohjeeksi pysäyttää "seuraava". no kuinkas sitten kävikään??? seuraavana olisi ollut 3 ryssää jonossa, eivät kelvanneet ja niitä seuraavana latvian kilvissä oleva rekka ja sekään ei heille kelvannut. viidentenä vuorossa oli suomalainen täysperä ja heti oli käsi pystyssä, että se siitä ryssien valvonnasta. asiasta kysyessäni etteikö he valvo kuin suomalaisia niin vastaus oli vain että "turvallista matkaa ja alahan mennä jo siitä että saadaan tilaa".


      • Kiirus oli !!
        dhöklstr4h kirjoitti:

        no mitenkä se valvonta pelaa kun vasta viime viikolla sain ihan henkilökohtaisesti todistaa aivan jotain muuta. minulle valittivat kun olin kaksi viikkoa sitten ajanut 2 minuuttia yli neljän ja puolen tunnin kun en millään viitsinyt jättää autoa siihen huoltoaseman risteykseen vaan tein SUUREN rikoksen ja ajoin pihalle asti. kirjallinen huomautus kourassa olin sitten lähtöä tekemässä niin konstaapeli antoi toiselle ohjeeksi pysäyttää "seuraava". no kuinkas sitten kävikään??? seuraavana olisi ollut 3 ryssää jonossa, eivät kelvanneet ja niitä seuraavana latvian kilvissä oleva rekka ja sekään ei heille kelvannut. viidentenä vuorossa oli suomalainen täysperä ja heti oli käsi pystyssä, että se siitä ryssien valvonnasta. asiasta kysyessäni etteikö he valvo kuin suomalaisia niin vastaus oli vain että "turvallista matkaa ja alahan mennä jo siitä että saadaan tilaa".

        Sinulle ei sitten tullut mieleen pitää sitä vartin puuttuvaa taukoa sen neljän ja puolen tunnin aikana? Ai niin sulla varmaan oli taas keran niiiiinn kovaaaaaa kiiiireeeeee....!!


      • dhöklstr4h
        Kiirus oli !! kirjoitti:

        Sinulle ei sitten tullut mieleen pitää sitä vartin puuttuvaa taukoa sen neljän ja puolen tunnin aikana? Ai niin sulla varmaan oli taas keran niiiiinn kovaaaaaa kiiiireeeeee....!!

        mitä helvetin vartin puuttuvaa taukoa?????????

        ja ihan vaan tiedoksi että minulla ei ole kiire koskaan kun TESSIN mukaisella tuntipalkalla ajan.


      • Vaikeaa??
        dhöklstr4h kirjoitti:

        mitä helvetin vartin puuttuvaa taukoa?????????

        ja ihan vaan tiedoksi että minulla ei ole kiire koskaan kun TESSIN mukaisella tuntipalkalla ajan.

        Olisit pitänyt yhden vartin lisää taukoa niin olisi ollut "uusi" neljä ja puolituntinen käytössä.

        Olihan sulla kiire kun et "ehtinyt" taukoa pitää vaan ajoit suoraan perille ja kahden minuutin ylityksen teit.


      • dhöklstr4h
        Vaikeaa?? kirjoitti:

        Olisit pitänyt yhden vartin lisää taukoa niin olisi ollut "uusi" neljä ja puolituntinen käytössä.

        Olihan sulla kiire kun et "ehtinyt" taukoa pitää vaan ajoit suoraan perille ja kahden minuutin ylityksen teit.

        no nyt saat tuon kyllä selittää että miten voi saada uuden neljä puol tuntisen pitämällä vartin tauon kun lain mukaan siihen vaaditaan se kolmen vartin tauko???


      • Et ymmärrä vieläkään?
        dhöklstr4h kirjoitti:

        no nyt saat tuon kyllä selittää että miten voi saada uuden neljä puol tuntisen pitämällä vartin tauon kun lain mukaan siihen vaaditaan se kolmen vartin tauko???

        Kun neljään ja puoleen tuntii pitää tarpeelliset tauot alkaa taas uusi neljä ja puolituntinen ja tämän puitteissa sinäkin olisit saanut tarpeellisen määrän ajoaikaa niin ei olisi tarvinnut jäädä "nurkan taakse" odottamaan perille ajamista. Ihan yksinkertaista! ??


      • dhöklstr4h
        Et ymmärrä vieläkään? kirjoitti:

        Kun neljään ja puoleen tuntii pitää tarpeelliset tauot alkaa taas uusi neljä ja puolituntinen ja tämän puitteissa sinäkin olisit saanut tarpeellisen määrän ajoaikaa niin ei olisi tarvinnut jäädä "nurkan taakse" odottamaan perille ajamista. Ihan yksinkertaista! ??

        nimen omaan tarpeelliset tauot, mutta vieläkään et kertonut miten siitä vartin tauosta tulee se tarpeellinen joka riittää ajoajan nollaamiseen.


      • helppoa?
        Et ymmärrä vieläkään? kirjoitti:

        Kun neljään ja puoleen tuntii pitää tarpeelliset tauot alkaa taas uusi neljä ja puolituntinen ja tämän puitteissa sinäkin olisit saanut tarpeellisen määrän ajoaikaa niin ei olisi tarvinnut jäädä "nurkan taakse" odottamaan perille ajamista. Ihan yksinkertaista! ??

        pitää joskus perilläkin olla eikä vain pitää niitä 45minuutin taukoja sen 4 ja puolen tunnin aikana.et taida ymmärtää mitä kirjoitat?
        Ei se työpäivän pituus kestä yhtään omia taukoja jos aikoo jotakin aikaiseksi saada.


      • Kiirus oli !! kirjoitti:

        Sinulle ei sitten tullut mieleen pitää sitä vartin puuttuvaa taukoa sen neljän ja puolen tunnin aikana? Ai niin sulla varmaan oli taas keran niiiiinn kovaaaaaa kiiiireeeeee....!!

        Ajan kyllä sellaiselle asemalle josta saa kahvia ,ruokaa ja on päivän lehti /- tunti ajoaikaam eikä ole poliisi perustelujen jälkeen muuta kuin hyvää matkaa taukopaikalle.


    • Ex. torppari

      Naapurin pitkälappusilla taitaa olla sen verran pienemmät kustannukset että on varaa ajattaa olipa sitten vappu tai vapaapäivä tai pyhä tai pari. Eikä kustannukset näy nousevan hetikään samassa tahdissa kuin meillä. Ehkä heillä ei ole mitään jokavuotista kuljetuskustannusten korotusautomaattia, toisin kuin meillä on ollut jo kymmenet vuodet?

    • helppoa?

      minä myös odotan innolla tuon vaikeaa nimimerkin selitystä siitä miten 15minuutin tauolla saadaan lisää ajoaikaa.

      vai onko hänellä nyt niin kova kiire ettei ehdi vastaamaan.
      ei luulisi kestävän edes sitä kahta minuuttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe