Kun roikutte 120 moottoritiellä perässä,kyttäämässä pitäkää viisiiri kiinni,pesen itikoita ra'alla LASOLILLA.saattaa mennä silmiin.sama kuka tai mikä roikkuu kannassa.
Lasol
3
104
Vastaukset
- Mika....
Juu, ei noissa nopeuksissa visiiri auki ajella:-). Lasoli on aika pikku juttu kun välillä siellä ilmassa lentää kokistökkiä, tupakan tumppia ja ties mitä. Varuillaan ollaan, vait olla huoleti:-D.
- Walter E. Kurtz
Joskus pitäisi sitä visiiriä huuhtoa muutenkin, varsinkin tällaisella hellekelillä on tuota höttiäistä ilmassa. Joskus joutuu ajamaan pitkäänkin pitkät päällä tappituntumalla ennenkuin autoilija tarjoaa helpotusta puhdistukseen.
"Mikään ei voita napalmin tuoksua aamuisin"
- Pari katkaistua
Ei kannata vittuolle motoristeille kun et tiedä mnkälainen porukka on takana ja kuinka vahvalla arsenaalilla varustettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368