Kun roikutte 120 moottoritiellä perässä,kyttäämässä pitäkää viisiiri kiinni,pesen itikoita ra'alla LASOLILLA.saattaa mennä silmiin.sama kuka tai mikä roikkuu kannassa.
Lasol
3
117
Vastaukset
- Mika....
Juu, ei noissa nopeuksissa visiiri auki ajella:-). Lasoli on aika pikku juttu kun välillä siellä ilmassa lentää kokistökkiä, tupakan tumppia ja ties mitä. Varuillaan ollaan, vait olla huoleti:-D.
- Walter E. Kurtz
Joskus pitäisi sitä visiiriä huuhtoa muutenkin, varsinkin tällaisella hellekelillä on tuota höttiäistä ilmassa. Joskus joutuu ajamaan pitkäänkin pitkät päällä tappituntumalla ennenkuin autoilija tarjoaa helpotusta puhdistukseen.
"Mikään ei voita napalmin tuoksua aamuisin"
- Pari katkaistua
Ei kannata vittuolle motoristeille kun et tiedä mnkälainen porukka on takana ja kuinka vahvalla arsenaalilla varustettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056