Suomi voitti Tsekin 3-0 ja siirtyy MM-Lätkän finaaliin Venäjää vastaan! Mitä mieltä, Suomi vai Venäjä? Kumpi voittaa?
Myös keskustelua aiheesta yleisesti.
Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos.
SUOMI FINAALISSA
24
51
Vastaukset
Venäjä ofc.
Suomi ehdottomasti. Rinne on nyt niin maagisessa vireessä, että voi parhaimmillaan pitää yksin Suomea pystyssä. Siihen kun lisätään vielä herrat Ohtamaa, Karalahti ja Marttinen, Suomen puolustus on kyllä häikäisevä. Ja nyt kun Lehteräkin sai pari maalia, niin uskoisin itseluottamuksen kohonneen. Suomi kaatuu saappaat jalassa, jos kaatuu.
"Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos."
Ups. Teenkö minä niin? XD Anteeksi.
Saapas nähdä. Toivottavasti tuomarit eivät taas annan anteeksi niitä "puhtaita taklauksia" jotka tehdään päähän...Häh? Mistä lajista nyt puhutaan?
icepicked kirjoitti:
Taasko? Eikös sellainen ollut juuri äskettäin?
Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?
kurpizza kirjoitti:
Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?
Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.
icepicked kirjoitti:
Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.
Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...
kurpizza kirjoitti:
Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...
Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.
icepicked kirjoitti:
Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.
No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...
Ja taas aihe karkasi aloituksesta....kurpizza kirjoitti:
No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...
Ja taas aihe karkasi aloituksesta....Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.
icepicked kirjoitti:
No kun kattoo millasta änkyräistä sekopäätä edustaa Itsenäisyyspuoluetta Kampissa niin ei paljon menetetä siinä että pienet ei ole tenteissä. Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla osaavatko piraatit puhua, mulle vaalikone tunkee niitä kasoittain ja osa vaikuttaa ihan fiksuilta ollakseen piraatteja.
Täällä kyllä toivotaan Suomen voittoa, mutta hopeakin kelpaa. Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Ruotsi häviää. Mission accomplished.
Pahoin pelkään, että jos tämä karmean huonojen kakkoserien putki jatkuu niin Venäjä pistää meidät maksamaan siitä kalliisti.- psychologi
icepicked kirjoitti:
Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.
tuntuuko sinusta siltä, että
runkkukaapin ovi napsahtaa aina edessäsi lukkoon?
tuntuuko sinusta siltä, että
norjalainen on juuri SINUN seuraasi vailla?
puhutteko useinkin kurpizzan kanssa siitä,
kuka menisi tyydyttämään norjalaisen kovan seuran-himon, vaikka haluaisitte itse
tyydyttää häntä?
- puoliksi venäläinen
toivottavasti venäjä :)
- Venäjällä asunut
Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.
Venäjällä asunut kirjoitti:
Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.
Älä jaksa. Ei Putin siellä jäällä kuitenkaan ole pelaamassa, joten voinemme olla sotkematta politiikkaa tähän.
En minäkään kannata Niinistöä tai nykyistä paskahallistusta, mutta kannustan silti Suomea. (okei, nyt kun kuulin asiasta)
- motari
suomi voittoon te isänmaattomat paskat!!!!!!
- sksskd
Min mielest Suomi voittaa.
- lätkäää
Kyllä Suomella ihan hyvät mahdollisuudet on voittoonkin.
Hävisivät ne alkuerissäkin vain 2-4 ja pistivät Venäjän ahtaalle kolmannessa erässä.
Toivoa vain sopii,että kokemattoman ja melko nimettömän leijona joukkueen itseluottamus riittää.
Toki finaaliottelu on jo joukkueelta todella iso saavutus ja yllätys. - ???????jwjjwjssjj
Miten hevonvtus Suomi pääsi näin pitkälle?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194