SUOMI FINAALISSA

lionhearted

Suomi voitti Tsekin 3-0 ja siirtyy MM-Lätkän finaaliin Venäjää vastaan! Mitä mieltä, Suomi vai Venäjä? Kumpi voittaa?
Myös keskustelua aiheesta yleisesti.

Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos.

24

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjä ofc.

    • Suomi ehdottomasti. Rinne on nyt niin maagisessa vireessä, että voi parhaimmillaan pitää yksin Suomea pystyssä. Siihen kun lisätään vielä herrat Ohtamaa, Karalahti ja Marttinen, Suomen puolustus on kyllä häikäisevä. Ja nyt kun Lehteräkin sai pari maalia, niin uskoisin itseluottamuksen kohonneen. Suomi kaatuu saappaat jalassa, jos kaatuu.

    • "Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos."

      Ups. Teenkö minä niin? XD Anteeksi.

      Saapas nähdä. Toivottavasti tuomarit eivät taas annan anteeksi niitä "puhtaita taklauksia" jotka tehdään päähän...

    • Häh? Mistä lajista nyt puhutaan?

      • Sulkapallosta.


      • Jääkiekkon MM.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jääkiekkon MM.

        Taasko? Eikös sellainen ollut juuri äskettäin?


      • icepicked kirjoitti:

        Taasko? Eikös sellainen ollut juuri äskettäin?

        Vuosi sitten.


      • icepicked kirjoitti:

        Taasko? Eikös sellainen ollut juuri äskettäin?

        Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?


      • kurpizza kirjoitti:

        Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?

        Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.


      • icepicked kirjoitti:

        Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.

        Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...

        Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.

        No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...

        Ja taas aihe karkasi aloituksesta....


      • kurpizza kirjoitti:

        No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...

        Ja taas aihe karkasi aloituksesta....

        Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.


      • icepicked kirjoitti:

        Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.

        No kun kattoo millasta änkyräistä sekopäätä edustaa Itsenäisyyspuoluetta Kampissa niin ei paljon menetetä siinä että pienet ei ole tenteissä. Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla osaavatko piraatit puhua, mulle vaalikone tunkee niitä kasoittain ja osa vaikuttaa ihan fiksuilta ollakseen piraatteja.

        Täällä kyllä toivotaan Suomen voittoa, mutta hopeakin kelpaa. Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Ruotsi häviää. Mission accomplished.
        Pahoin pelkään, että jos tämä karmean huonojen kakkoserien putki jatkuu niin Venäjä pistää meidät maksamaan siitä kalliisti.


      • psychologi
        icepicked kirjoitti:

        Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.

        tuntuuko sinusta siltä, että
        runkkukaapin ovi napsahtaa aina edessäsi lukkoon?
        tuntuuko sinusta siltä, että
        norjalainen on juuri SINUN seuraasi vailla?
        puhutteko useinkin kurpizzan kanssa siitä,
        kuka menisi tyydyttämään norjalaisen kovan seuran-himon, vaikka haluaisitte itse
        tyydyttää häntä?


    • puoliksi venäläinen

      toivottavasti venäjä :)

      • Venäjällä asunut

        Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.


      • Venäjällä asunut kirjoitti:

        Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.

        Älä jaksa. Ei Putin siellä jäällä kuitenkaan ole pelaamassa, joten voinemme olla sotkematta politiikkaa tähän.

        En minäkään kannata Niinistöä tai nykyistä paskahallistusta, mutta kannustan silti Suomea. (okei, nyt kun kuulin asiasta)


    • motari

      suomi voittoon te isänmaattomat paskat!!!!!!

    • sksskd

      Min mielest Suomi voittaa.

    • lätkäää

      Kyllä Suomella ihan hyvät mahdollisuudet on voittoonkin.
      Hävisivät ne alkuerissäkin vain 2-4 ja pistivät Venäjän ahtaalle kolmannessa erässä.

      Toivoa vain sopii,että kokemattoman ja melko nimettömän leijona joukkueen itseluottamus riittää.
      Toki finaaliottelu on jo joukkueelta todella iso saavutus ja yllätys.

    • ???????jwjjwjssjj

      Miten hevonvtus Suomi pääsi näin pitkälle?????

      • En minäkään sitä ymmärrä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe