SUOMI FINAALISSA

lionhearted

Suomi voitti Tsekin 3-0 ja siirtyy MM-Lätkän finaaliin Venäjää vastaan! Mitä mieltä, Suomi vai Venäjä? Kumpi voittaa?
Myös keskustelua aiheesta yleisesti.

Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos.

24

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjä ofc.

• Suomi ehdottomasti. Rinne on nyt niin maagisessa vireessä, että voi parhaimmillaan pitää yksin Suomea pystyssä. Siihen kun lisätään vielä herrat Ohtamaa, Karalahti ja Marttinen, Suomen puolustus on kyllä häikäisevä. Ja nyt kun Lehteräkin sai pari maalia, niin uskoisin itseluottamuksen kohonneen. Suomi kaatuu saappaat jalassa, jos kaatuu.

• "Kurpizza ja Trotski, älkää vetäkö teidän rasittavaa offtopic-keskustelua tänne. Kiitos."

Ups. Teenkö minä niin? XD Anteeksi.

Saapas nähdä. Toivottavasti tuomarit eivät taas annan anteeksi niitä "puhtaita taklauksia" jotka tehdään päähän...

• Häh? Mistä lajista nyt puhutaan?

• Sulkapallosta.

• Jääkiekkon MM.

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Jääkiekkon MM.

Taasko? Eikös sellainen ollut juuri äskettäin?

• icepicked kirjoitti:

Vuosi sitten.

• icepicked kirjoitti:

Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?

• kurpizza kirjoitti:

Trotski, etkö sinä seuraa uutisia yhtään?

Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.

• icepicked kirjoitti:

Vain vaalitenttejä, joissa ei ole tietenkään mukana yhdenyhtä pienpuoluetta, sekä ei-urheilu-uutisia. Perhana kun en saa äänestää.

Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...

• kurpizza kirjoitti:

Niin, mutta jos avaat nyt Iltalehden etusivun, ei voi välttää lööpin lukemista...

Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.

• icepicked kirjoitti:

Olen ollut kaapissa kännykkäni kanssa viimeiset viisi tuntia. Deja Vu, eikö? Olen ollut kaapissa aiemminkin.

No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...

Ja taas aihe karkasi aloituksesta....

• kurpizza kirjoitti:

No voe jumankauta! Mites me saadaan sinut sieltä ulos..? Heitetään Norski sisään...

Ja taas aihe karkasi aloituksesta....

Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.

• icepicked kirjoitti:

No kun kattoo millasta änkyräistä sekopäätä edustaa Itsenäisyyspuoluetta Kampissa niin ei paljon menetetä siinä että pienet ei ole tenteissä. Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla osaavatko piraatit puhua, mulle vaalikone tunkee niitä kasoittain ja osa vaikuttaa ihan fiksuilta ollakseen piraatteja.

Täällä kyllä toivotaan Suomen voittoa, mutta hopeakin kelpaa. Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Ruotsi häviää. Mission accomplished.
        Pahoin pelkään, että jos tämä karmean huonojen kakkoserien putki jatkuu niin Venäjä pistää meidät maksamaan siitä kalliisti.

• psychologi
        icepicked kirjoitti:

Norskilla olisi kivaa. Minulla vähän vähemmän kivaa... Täytynee pistää ovi lukkoon.

tuntuuko sinusta siltä, että
        runkkukaapin ovi napsahtaa aina edessäsi lukkoon?
        tuntuuko sinusta siltä, että
        norjalainen on juuri SINUN seuraasi vailla?
        puhutteko useinkin kurpizzan kanssa siitä,
        kuka menisi tyydyttämään norjalaisen kovan seuran-himon, vaikka haluaisitte itse
        tyydyttää häntä?

• puoliksi venäläinen

toivottavasti venäjä :)

• Venäjällä asunut

Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.

• Venäjällä asunut kirjoitti:

Haista paska putler häviöön ja pois ukrainasta! Miten helvetissä se pappa on saanut teidät uskomaan hyvää tuosta mafiavaltaisesta maasta jossa normikansan katotkin romahtaa niskaan? Eihelvetinhelvetti.

Älä jaksa. Ei Putin siellä jäällä kuitenkaan ole pelaamassa, joten voinemme olla sotkematta politiikkaa tähän.

En minäkään kannata Niinistöä tai nykyistä paskahallistusta, mutta kannustan silti Suomea. (okei, nyt kun kuulin asiasta)

• motari

suomi voittoon te isänmaattomat paskat!!!!!!

• sksskd

Min mielest Suomi voittaa.

• lätkäää

Kyllä Suomella ihan hyvät mahdollisuudet on voittoonkin.
      Hävisivät ne alkuerissäkin vain 2-4 ja pistivät Venäjän ahtaalle kolmannessa erässä.

Toivoa vain sopii,että kokemattoman ja melko nimettömän leijona joukkueen itseluottamus riittää.
      Toki finaaliottelu on jo joukkueelta todella iso saavutus ja yllätys.

• ???????jwjjwjssjj

Miten hevonvtus Suomi pääsi näin pitkälle?????

• En minäkään sitä ymmärrä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe