Hiphei, kohta koittaa taas Turkin matka. Onkos muita lähdössä 30.10. Deturin määrittelemättömälle?
Vastaukset 11
- Jeppejee
Lähdössä ollaan, mutta mulla ostettuna vaan lennot
- Alanyaan lähdössä
Sama täällä eli 30.10. Deturin matkalla olen Alanyan suuntaan lähdössä, mutta otin vain pelkät lennot :)
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä. - Kiinnostunut
Alanyaan lähdössä kirjoitti:
Sama täällä eli 30.10. Deturin matkalla olen Alanyan suuntaan lähdössä, mutta otin vain pelkät lennot :)
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä.Missä meinaat majailla siellä??Onko helppo saada hotellimajoitus paikanpäältä?
- teija
Alanyaan lähdössä kirjoitti:
Milloin olet tulossa takaisin? Itse viivyn sen 50 vrk eli 1kk ja 3 vkoa siellä.mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
- Alanyaan lähdössä
teija kirjoitti:
mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
Ihan vain hengailemaan olen lähdössä. Siellä joku kyllä innokkaasti mua jo odottelee :) kun kesä tuli vietettyä Alanyassa.
Olisi kyllä kiva tavata. Laita vaikka meiliä, niin voidaan sopia tarkemmin: [email protected] - Alanyaan lähdössä
teija kirjoitti:
mitäs aiot hommailla tuon ajan siellä? itse asun alanyassa, tällä hetkellä olen suomessa mutta palaan sinne samaisena pvänä kanssasi... voitaisiinko tavata joskus? olisi ihan kivaa jos olisi edes välillä suomalaista juttuseuraa...
...toivottavasti Teija luet vielä tän viestin, kun ensin oli kiireitä, etten kerennyt vastailemaan ja nyt viimeisimmin kone reistaili, eikä suostunut lähettämään tätä viestiä.
Ja muillekkin Alanyan matkailijoille (varsinkin 30.10. lähtijöille) - saa laittaa meiliä.
- Heidi
Meitä on kolme kakskakkosta lähdössä, tyttöporukalla lomalle 30.10 deturin määrittelemättömällä. Oletko yksin matkalle lähdössä? :)
- alanyaan
kaverin kanssa ollaan menossa. 2 viikkoa kohta enää..
- heidi
alanyaan kirjoitti:
kaverin kanssa ollaan menossa. 2 viikkoa kohta enää..
niin oliko teilläkin määrittelemätön majoitus? Detur lykkää melkein kaikki Anforaan tai Carinaan määrittelemättömällä tulevat ;)
- alanyaan
heidi kirjoitti:
niin oliko teilläkin määrittelemätön majoitus? Detur lykkää melkein kaikki Anforaan tai Carinaan määrittelemättömällä tulevat ;)
määrittelemätön on. En tiedä noista hotelleista. Kesällä olin Alanyassa Deturin määrittelemättömällä ja oltiin My Dreams huoneistohotellissa. Ainakin osa saman lennon porukasta meni Irikseen joten kyllä he muitakin hotelleja käyttää.
- bitch
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145740- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e112511Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52413
- 42410