Työsopimuksessani lukee näin: On velvollinen ottamaan myös muuta hänelle koulutuksensa ja työkokemuksensa perusteella sopivaa työnantajan osoittamaa työtä. Olenko siis velvollinen ottamaan esim.päiväkotityötä jos minulla ei ole kokemusta eikä koulutusta siihen?
Ja edelleen, ymmärrän toki jos sitä minulle tarjotaan mutta voidaanko minun olettaa ottavan se vastaan, jos itse koen että en tätä työtä hallitse johtuen kokemattomuudestani?!
ps. Olen siis sama henkilö joka tuolla alempana jo tätä ihmetteli (en saanut tätä vastausta lähetetyksi toista kautta)
Kovasti toivoisin vastauksianne, koulu loppuu kohta ja asiat pitäisi saada kondikseen.
Aion kyllä olla myös liittoon yhteydessä jos työnantaja ei ymmärrä/hyväksy kantaani.
kka,vielä kesästä..
onko näin?
2
166
Vastaukset
- Miksi?
Miksi et ota yhteyttä luottamusmieheen siellä omassa kunnassa? Saisit kerrankin vastinetta maksamallesi jäsenmaksulle. Hän on sentään siellä paikan päällä ja pystynee arvioimaan paremmin kuin tuiki tuntemattomat, onko sinulle osoitettu työ päiväkodissa sellaista, jonka olet velvollinen vastaanottamaan.
- KKO
No päiväkotityö on kuitenkin lähinnä KKA:n työtä, mutta jos et halua sinne mennä, niin sitten sinun pitää ottaa palkatonta ja olla kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708