Eli mistä ei kannata vitsailla tms. pojalle?
Peniksen koko tietenki ei tulis mieleenkää, mutta onko muita samantyyppisiä? Mistä poika voi loukkaantua oikeesti jos mainitsee/vitsailee?
16 vee tyttö ihan mielenkiinnosta kyselee, että osaa välttää loukkaamasta ketään (:
pojat! mitkä on arkoja puheenaiheita?
9
350
Vastaukset
- Somebody out there
No ite en tykkää siitä että jos on perhe ongelmii ja vitsailee niistä. Onks sul kikkii :D
- Aeeeweee
Vitun pervo, ei heti kysytä kikkiä. Aloittaja hei poika loukkaantuu helposti jos haukut häntä siimaksi tai sanot häntä läskiksi..
- maalaistyttö16
Eli siis vain varustus, perheasiat ja ruumiinrakenne? Johan ootte yksinkertasia :3 ei siis millään pahalla :D
sorivaan, en anna mun kiknimeä täällä mut kiitti ailti vastauksista! :)- amisjäbä94
ei mulla ainakaan henkilökohtasesti oo oikein mitää loukkaantumisen aiheita siis oon amiksen käyny hyvä palkka oon 185 sm pitkä painan yli 80 kg varustuksel mittaa tarpeeksi naisia ollu ja perheasiat kunnos :D no ehkä toi alkoholiongelma, siitei tarttis vittuil ;D
- fdfasf
ei sitten yhtään mikään
- Shaissee~
Oon tässä huomannu että poikia ei oikeen saa kunnolla loukattua, paitsi jos on joku oikeen tunteellinen tyyppi.
- mietin vain
Onks pojilla ees tunteita...? Ei ainakaa kovin helposti niitä näytä, eipahalla :)
- Siiliö
Semmonen, mitä ei olla mainittu on seksuaalisuus. Älä edes vitsillä tai suutuspäissäsi mene sanomaan heteropoikaa homoksi, koska useimmat suuttuvat siitä aika pahasti.
- Ehhehheh
Totta! Jokane poika jota oon vitsillä tai suuttuneena sanonu homoks nii on suuttunu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649