pojat! mitkä on arkoja puheenaiheita?

maalaistyttö16

Eli mistä ei kannata vitsailla tms. pojalle?

Peniksen koko tietenki ei tulis mieleenkää, mutta onko muita samantyyppisiä? Mistä poika voi loukkaantua oikeesti jos mainitsee/vitsailee?

16 vee tyttö ihan mielenkiinnosta kyselee, että osaa välttää loukkaamasta ketään (:

9

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somebody out there

No ite en tykkää siitä että jos on perhe ongelmii ja vitsailee niistä. Onks sul kikkii :D

• Aeeeweee

Vitun pervo, ei heti kysytä kikkiä. Aloittaja hei poika loukkaantuu helposti jos haukut häntä siimaksi tai sanot häntä läskiksi..

• maalaistyttö16

Eli siis vain varustus, perheasiat ja ruumiinrakenne? Johan ootte yksinkertasia :3 ei siis millään pahalla :D
      sorivaan, en anna mun kiknimeä täällä mut kiitti ailti vastauksista! :)

• amisjäbä94

ei mulla ainakaan henkilökohtasesti oo oikein mitää loukkaantumisen aiheita siis oon amiksen käyny hyvä palkka oon 185 sm pitkä painan yli 80 kg varustuksel mittaa tarpeeksi naisia ollu ja perheasiat kunnos :D no ehkä toi alkoholiongelma, siitei tarttis vittuil ;D

• fdfasf

ei sitten yhtään mikään

• Shaissee~

Oon tässä huomannu että poikia ei oikeen saa kunnolla loukattua, paitsi jos on joku oikeen tunteellinen tyyppi.

• mietin vain

Onks pojilla ees tunteita...? Ei ainakaa kovin helposti niitä näytä, eipahalla :)

• Siiliö

Semmonen, mitä ei olla mainittu on seksuaalisuus. Älä edes vitsillä tai suutuspäissäsi mene sanomaan heteropoikaa homoksi, koska useimmat suuttuvat siitä aika pahasti.

• Ehhehheh

Totta! Jokane poika jota oon vitsillä tai suuttuneena sanonu homoks nii on suuttunu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe