Ulkoseinän maalauksessa tarvitaan alumiininen putkiteline, jonka korkeus
pitäisi olla noin viisi metriä. Missä hinnoissa on vuorokausivuokra tuollaisella
telineellä?
Rakennustelineiden
Vuorokausivuokra
3
113
Vastaukset
- Ffgfcvg
Siirrettävä teline noin 10-35 euroa per vrk. Riippuen siitä mistä kysyy ja kuka kysyy.
Nyt on sesonkiaika - Tattarisuo/malmi
Gless / vuokrapekat / machine forum alumiiniteline jossa seisomakorkeus 2metrissä maksaa noin hieman yli 100 euroa kuukausi. Siihen toinen samanlainen päälle niin alle 200 euroa kuukausi.
Cramolta samanlainen kokonaisuus on maksanut useita satoja euroja enemmän. - ....
Suunnilleen 5€ per metri ja laskutus 7 pv / viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249