Olen saanut KIINASTA tuliaiseksi minulle hyvin erikoista särkylääkettä, josta en ole kuullutkaan aiemmin?
Lääke on ikään kuin levynä 10x10 cm, kangaspussin sisällä. Tarvittaessa pussin sisältöä murskataan käsin ja sen jälkeen levy painetaan särkevän tai muuten kipeän alueen päälle.
Pussin sisältö alkaa lämmetä ja lämmetä. Noin tunnin kuluttua se on jo suorastaan kuuma, ei sentään polta, mutta voi sanoa, että on ihme ainetta - kuumetessaan. Kerran käytön jälkeen ei kipu jalassani ole vielä lakannut?
En tosin odottanutkaan, että se heti auttaisi.
Mutta kysymys kuuluu? Onko tietoa mikä ja mitä tämä tällainen Kiinan tuliainen on? Mikä, historia, mitä ainetta, jne,?
Ps. Lääkettä on myös isompiakin levyjä, eli laajemmalle kipualueelle käytettäväksi.
Erikoista särkylääkettä - Kiinasta.
2
167
Vastaukset
- Eettisyys ennen...
Järjetöntä teurastusta
Siinä on tietoa mitä eläinrääkkäystä kiinalaiset edustavat. Jättäisin tuollaiset lääkkeet omaan arvoonsa. En IKINÄ käyttäisi, jos on eläinkunnan tuotteita.
Kaiken pahan alku löytyy itämaisesta kansanparannuksesta. Vanhat uskomukset sarvikuonojen sarven parantavista voimista pysyvät tiukassa. Kysyntä on kovaa erityisesti Kiinassa, Taiwanissa ja Etelä-Koreassa. Vietnamissa sarvikuonon sarvista maksetaan enemmän kuin kullasta tai kokaiinista. Sarven tehosta lääkkeenä ei ole olemassa näyttöä.
Taas kerran kiinalaiset !- werrr
Kaikkihan sen tietää että sarvikuonon sarvesta tehty levy kuumenee ja on varsin halpa ja yleinen lääke Kiinassa...
On totta että Kiinassa kansanperinteet ja luonnonlääketiede aiheuttaa uskomuksia ja huijausta. Kaikesta tehdään kauppaa. Kyllä se tietoisuus sielläkin kasvaa joten vähenemään päin mutta maa ja ihmismäärä on niin iso, on mistä karsia.
Olen myös huolestunut Suomalaisista jotka uskovat tv shoppiin, horoskooppeihin, ennustajiin ja vaikka uskontoihin. Kaikki nuo ovat pääosin huuhaata ja verrattavissa sarvikuonon sarven voimaan tai lappalaisten poronsarviuutteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937