16v ja neitsyt?

jooh mitäs tässsssä

Olen alle 2kk päästä 16 ja olen neitsyt...... asia vaivaa paljonkin. Tiedän että se on melko normaalia, luokaltani varmaan yksi on seurustelusuhteessa. Joskus toivon et mut r*iskattais niin pääsisin siitäkin ongelmasta. Mielipiteitä?

10

611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loogikko

Kuule nuorinainen. Miesnäkökulmasta neitsyys ei ole ongelma vaan avu. Tosimiehet arvostavat neitsyitä ja arvostus nousee vuosien mukana. On ihan upeaa, jos pääsee naimisiin 20 v neitsyen kanssa. Muuten yllättävän moni kaverini on neitsyt. Ja kukaan niistä ei enää 20 v:na sano harmittelevansa asiaa. Tää on yksi aspekti, mutta kannattaa miettiä tätäkin puolta.

• appp

entäpä jos en olekaan nuoriNAINEN heeeheee

• Sexgirl <3
        appp kirjoitti:

entäpä jos en olekaan nuoriNAINEN heeeheee

En oikein ymmärrä ton neitsytkultin perään.
        Kauhea on tilanne mennä naimisiin neitsyenä, kun et voi yhtään tietä kumppanisi seksitavoista ja tarpeista.
        Usein erilaiset halut ja tarpeet johtavat avioeroon.
        Kannatta ottaa selvää minkälaisesta sexistä, ja munkäläisestä määrästä sexiä tykkää ja hakea samanlainen kumppani!

Ongelmia tulee, jos itse haluat joka päivä, mutta poikaystäväsi esim. kerran kuukaudessa.

• Älä huoli

Älä huoli! Mitä väliä mitä muut väittää tehneensä. Jos asia vaivaa, väitä vaikka itse samoin. Ota iisisti vaan :)

• jjjjust

Ööö pidät sitä ongelmana? Just. Mun ikäluokka on nyt 20 ja tunnen vaik kui monta ku on neitsyi, eikä siin oo mitään ihmeellist.

• Loogikko

Samaa mieltä. Tunnen sangen monia kolmekymppisiäkin, jotka on neitsyitä, vaikka on niin vanhoja. Niin ja he ovat sekä tyttöjä että poikia! Neitsyys voi olla myös tapa arvostaa itseään!

• sarvasi

Voi kyynel...
      Mä oon 18v ja neitsyt.

• appppp

en ikinä haluis olla 18v ja neitsyt.... yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyök

• sarvasi
        appppp kirjoitti:

en ikinä haluis olla 18v ja neitsyt.... yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyök

Minkäs teet.. kun tytöille kelpaa vaa kusipäät.

• ehhehhr

Sano kikkis nii et oo kauaa neitsyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe