Kyseessä iPad Air (16gb malli sim-kortti paikalla)
Kun yritän kirjautua facebook sovellukseen, se ilmoittaa ;
"Sisäänkirjautuminen epäonnistui. Tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: -994 (FBAPIErrorDomain)"
Gmail sovellukseenkaan en pääse, sekin valittaa jostakin. Molemmat poistin ja asensin uudelleen > ei auttanut.
Kun koitin tehdä varmuuskopion, tuli tälläinen ilmoitus ;
"Varmentaminen epäonnistui. Palvelimen varmenne on virheellinen. Saatat muodostaa yhteyttä palvelimeen, joka teeskentelee olevansa "setup.icloud.com". Tämä voi vaarantaa luottamukselliset tietosi."
Kun menen Safarilla jollekkin sivulle se ilmoittaa ;
"Palvelinidentiteettiä ei voida varmentaa. Safari ei voi varmistaa kohteen " (osoite) " identiteettiä. Haluatko silti jatkaa?"
Olen pitänyt koti- & virtanäppäintä pohjassa että käynnistyy uudelleen.
Koitin myös tyhjentää koko iPadin, mutta se ilmoitti ;
"Vahvistus epäonnistui. Palvelimen varmenne on virheellinen. Saatat muodostaa yhteyttä palvelimeen, joka teeskentelee olevansa "setup.icloud.com". Tämä voi vaarantaa luottamukselliset tietosi."
Ongelmia iPadin kanssa..
Aksuz
1
2129
Vastaukset
- Aksuz
Johtuu luultavasti Wi-Fi yhteydestä, sillä SIM kortilla toimii normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274