Olitko paikalla, miten Souvarit veti väkeä? Lähtikö lavakausi hyvin käyntiin, eli riittikö tanssittajia, vai oliko Souvarit vetäneet pariskuntia paikalle.Itse en nyt päässyt työesteiden vuoksi, mutta ehkä sitten kun on Mamba tanssittamassa, en tosin tiedä soittavatko tanssimusiikkia?
Vastaukset 12
- Lattarisvaikutteita
Mamban biisejä kuulee paljon muiden soittamana.
- Mamban tahdissa
Onko heidän musiikkinsa tanssittavaa? Kertokaapa ken on ollut Mamban keikoilla.Ken oli lauantaina avajaisissa, kertokaapa tunnelmasta ja oliko porukkaa.Itse en jaksanut lähteä, helle pisti päälle ja jääkiekko.
- Tyttö töissä
HALOO! Eikö siellä Hangalla ollut ketään, kun kukaan ei vastaa. Kertokaa nyt joku paikalla ollut illasta.
- Sepi.68
Kivasti oli sakkia. Hieno paikka tämä Hangan lava.
- Lähtiköhän
Mamba illalla,onko tanssiorkesteri, eli vetääkö porukkaa?
- Ei kaavatanssijoille
Lähtiköhän kirjoitti:
Mamba illalla,onko tanssiorkesteri, eli vetääkö porukkaa?
Vain "Tennissukat kirjahyllyssä" on jäänyt tanssimatta. Kaikki kaavaan tanssivat ei tykkää Mamban musiikista tanssimusiikkina.
- Mikosta tangokunkku
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/07/mikko-makelainen?ref=ydd-most-commented-in-sp
Kylläpä oli ihania tangoja ! - Mikolle kruunu
Mikosta tangokunkku kirjoitti:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/07/mikko-makelainen?ref=ydd-most-commented-in-sp
Kylläpä oli ihania tangoja !Oli todella ihanaa tanssia Mikon laulamia tangoja lauantaina Hangalla.Tanssikansaa olisi voinut olla enempikin , mutta toisaalta mahtui hyvin tanssimaan.Paljon menetetty ketkä ei olleet paikalla.
- Anonyymi00010
Avajaisia ei ole tänä vuonna ainakaan. On kuulemma kiinni koko paikka. Omistaja hurvittelee Kanarialla ja ihan muissa paikoissa. On kuulemma ulkomaalaisia miehiä näkynyt nurkissa.
- Anonyymi00011
Kerkeeköhän tuo sitten Syviksessäkään olemaan paikalla vaikka lavaemäntänä pitäisi olla?
- Anonyymi00012
Vielä on kesää jäljellä...
https://aduuri.fi/ota-yhteytta/
💡
Hangan lavalla
Uimaranta ja sauna.
Jos ei tansseja niin ☎️
saunaahan voisi myydä 🏝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455