Ostokset!

Ritu81

Vinkkejä hyviin ostospaikkoihin Khao Lakissa? Lähinnä tartteis vaatteita ja kenkiä.

4

560

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinm

lidl,k-citymarket ja prisma. Niissä ite käyn aina tuolla olessani.

• Patu:

Siinä noin sata metriä rannasta oli sellainen hyvä ostoskatu, mutta se siirtyi 2004 ja nykyisin se sijaitsee rannasta noin 100 kilometriä merelle päin.

• Monkeyhouse

Khao Lak, hiljainen aina. Ostosmahdollisuudet aika rajalliset. Parhaimmat mutta aika pienet ostos mahdollisuudet Nang Thongissa. Viikonloppuisin markkinat Bang Niangin puolella, sieltä löytyy yleensä jotain aina..

• Isokokoisille on vaikea löytää vaatteita, tietenkin rantavarustusta lukuunottamatta. Miesten kävelykenkiä lähes mahdoton, koot loppuvat 42.

Bangniang markkinat tulikin kerrottua, lam kaenin markkinat ovat normaalisti päivää ennen. Pienehköille nuorille (teineille) löytyy esim farkkuja yms, lam kenin ja tab la mu.n risteyksestä tab la mun mennessä oikealtapuolelta tietä. Tab la mussa, lähellä kalasatamaa on pieni telttakatoksillinen kuja, josta voi tehdä löytöjä koko perheelle.

bang niang:sta takua pa. n suuntaan, khao lakin bussiaseman kupeessa sijaitsee pieni katoksellinen ostoskeskus. sieltä voi myös katsella vaatteita, jotka tosin ovat hieman vähentyneet viime vuosina. Myös niillä kulmilla sijaitsee kenkäkauppa. Omasta mielestäni tarjonta on melko vaatimatonta. Toki johtuu myös sirosta 45 kengän koostani :).

Khao lakin keskusta (bangla on ) tietenkin kannattaa kiertää, joskin hinnat on turistihintoja, toisaalta niin on tarjontakin.

Samaa kauluspaitaa vertailin mielenkiinnosta tab la mun ja bangla onin välillä. Bangla onissa oli alku pyynti kolminkertainen, verrattuna tab la muhun. Tarjosin samaa hintaa, kuin hintalapussa tab la mussa, ei suostunut. Tosin jouduin sitten tab la mussa paitaani odottelemaan päivän pari, isompi kun olen kuin normi paikallinen.

Takua pa:n markkinoilla myös kannattaa ehkä poiketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2099
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      234
      926
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      150
      913
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      873
    5. 64
      861
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      37
      847
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      798
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      757
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      68
      695
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      571
    Aihe