- Eli onko luotettava?
- Kauan toimitus kestää?
- Tuleeko tullia tai alvia?
- Onko aseet ollut laadukkaita?
Kiitos vastauksista. Ja ei peikkoja kiitos.
Onko gunfire.pl luotettava? ja pari kysymystä.
7
2126
Vastaukset
- 4+11=14
-Luotettava
-Toimitus kestää noin viikon, itsellä tullut 3-4 arkipäivässä
-Ei tule tullia, alvia eikä postimaksuja
-Aseet ovat juuri niin laadukkaita kuin niiden valmistajat niistä tekevät. Ei jälleenmyyjäjä niitä aseita valmista- juupajuu765766
Itsekkin olen gunfirestä tilannu, eipä juuri lisättävää paitsi. että itellä tuli 7 arkipöivässä kuten sivuilla sanottiin.
- wdww
EI ole luotettava
Toimitus kestaa 2-4 viikkoa
Tulee alvit
Ei ole laadukkaita pyssyjä- 9+12=20
Ja tää on taas trolli, ei kannata huomioida kunnei tiedä asiasta. Taitaa olla kateellinen ;-)
- Gunfiren vakkari
Olen tilannut 8 kertaa Gunfirestä ja tilaan edelleen.
- Luotettava kauppa ja hyvin yleisessä käytössä Euroopan asiakkailla. Hinnat ovat yleisesti hyvinkin halpoja ja jos tilaa yli 60e edestä tavaraa, saa ilmaisen postituksen. GLS hoitaa tavaran rahdin ja Gunfiresta saa aina GLS seurantanumeron josta voi ihastella tavaran kulkua Puola - Saksa - Tanska - Suomi reitillä.
- Toimitus vaihtelee 5 vuorokaudesta, pariin viikkoon. Hitaus iskee yleensä aina Suomen päässä jos on iskeäkseen.
- Tulli on samalla lailla kuin kaikilla muillakin tuotteilla, eli yleinen tarkistus siitä, mitä tavaraa Suomeen ollaan postittamassa. ALVia ei kuitenkaan tule, koska Gunfire sijaitsee Puolassa ja Puola on EU maa. Eli EU:n sisäisiä kauppatavaroita ei veroteta. Periaatteessa voidaan sanoa, että "ei tullia".
- Aseet postitetaan aina alkuperäisissä pakkauksissaan, eli jos aseen valmistaja ei näe syytä pakata pyssyä vaahtomuoviin, on sen kyyti sen mukaista. Aseet ja muut pakataan Gunfiren puolesta yleensä kestävään pahvi/muovi pakettiin ja paketti voi saada sitten matkan varrella vähän runtua. Pikku repeämiä voi tulla helpostikkin, mutta se onkin sitten GLS/Postin vika.
Suosittelen ehdottomasti tilaamaan Gunfirestä tavaraa.- Anonyymi
Itellä kyllä nykyään on ihan kunnon postikulut, pistoolia oon tilailemessa ja postit 32€ 😬
- Anonyymi
Postit tulee alle 150€ tilauksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423