Mooi. Olisko kellään kokemusta tästä puhelinmyyntifirmasta? Onko luotettava? Ajattelin hakea sinne.
Perinneleikit ry
12
7691
Vastaukset
- ex-pertsa
Palkat tuli ajallaan, tosin niukat palkat, koska oli pelkkä provikka eikä listoilla ollut kovin myötämielisiä asiakkaita. Mene, jos et muutakaan saa.
Sinuna keräisin rahat esim järjestyksenvalvojakorttiin. Järkkärihommiin pääse kävelemällä sisään, jos olet täysi-ikäinen ja suunnilleen täysjärkinen, ja joka tekemältäsi tunnilta saat palkan, vaikka olisi kuinka kusipääasiakkaat.- epätoivoinen
Okei. Kiitos kovasti :)
- Minä_tuen
Minä tuen. Minulle on helppo myydä kun minulla on lapsia ja arvostan perinnettä ja juuria!
- Paskaaaaaaaaa
Tyhmäkö olet, sehän on kerjäämistä harjoittava verovapaa yhdistys.
- EieieikannatA
Ei kannata!!
- mikäpaikkatämäon
Kannattaako vai eikö???
Jos haet sivutyötä ja sinulla on silti päätyö josta saat vaikka niukankin mutta riittävän elannon niin kannattaa kokeilla tuota sivuytönä. .
Puhelinmyyntialalla toimii kuitenkin niin kaikenkarvaista yrittäjää ettei ainakaan mistään kunnon työpaikasta kannata lähteä vaihtamanaan kokonaan myyntihommiin.
Teet oikein kun koitat ensin selvittää taustoja tuosta lafkasta, puhelinmyyjäksi haluavaa voi odottaa ikävä yllätys, vaikka sellainen ettei maksetulla palkalla elä. Alalla ei ole mitään yleissitovaa tessiä joten huijarifirmat tekevät mitä lystäävät.
- rqreqwq
selvitäppäs perinneleikit tj:n tulot ja mitä rivityöntekijä saa!!
- Anonyymi
En tiedä kuinka suuri prosentti menee muualle kuin itse perinneleikki- materiaalin tuottamiseen kohteisiin. Taitaa suurin osa mennä ihan muualle.
- Anonyymi
Ei kannata joudut heti saamaan spostiisi kaikilta muilta lapsiyhdistyksilt liuta tarjouksia. Olin haastattelussa ja aastattelija istuu ja kehuu yhdistysta noin tunnin ajan ei sinulta juuri lainkaan
- Anonyymi
olin kanssa haastattelussa. Kyllä omakehu haisi ja kesti tunnin ainaki. Ei paljon kuunnellu mun mielipiteitä tai mitä nyt työhaastattelussa pitäis kysyä.
Ilmeisesti ei pärstäkerroin kelvannu kun en saanu töitä.
Miten moiset tyypit voi istua tommosen p---- yhdistyksen kyydissä vuodesta toiseen??
- Anonyymi00011
Opintojen ohessa ollut hyvä lisäansio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748473KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623706Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183064Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552845Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211831