Mitkä homo kalsarit?

suosituksia

Mitä alushousumerkkiä jätkät suosii jis haluu näyttää 'edustavalta'?

20

2032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biiukkomies

semmoset pappakalsarit

• vikkenilo

Vikke Nilon kalsarit on nyt muodissa.

• aloittajapostaaja

Arvasin et kaikki pellet tulee kommentoimaa jos ktsyy jotai asiallista

• Interval

Itse suosin: Björn Borg (eniten), calvin klein, gant, aussiebum ja nyt oottelen tilausta andrew christianilta. Täytäå kyl sanoo et joskus dressmanissakin on iha jees!

• tulevako asiakas

Saaks Dresmanilla myyjältä jotain suosituksia? Miainen palvelu?

• Interval
        tulevako asiakas kirjoitti:

Saaks Dresmanilla myyjältä jotain suosituksia? Miainen palvelu?

En oo ikinä kyselly suosituksia. Palvelu vaihtelee aika paljon myymälöittäin..

• tulevako asiakas
        Interval kirjoitti:

En oo ikinä kyselly suosituksia. Palvelu vaihtelee aika paljon myymälöittäin..

Meinaan olisko sopimatonta sellaista kysellä myyjältä että mitkä mahtais olla mulle kivat? Täällä jossain ketjussa olti sitä mieltä että avun pyytäminen on liian intiimiä.

• Interval
        tulevako asiakas kirjoitti:

Meinaan olisko sopimatonta sellaista kysellä myyjältä että mitkä mahtais olla mulle kivat? Täällä jossain ketjussa olti sitä mieltä että avun pyytäminen on liian intiimiä.

Itse en pyytäis ja noikin on niin yksilöllisiä kuka tykkää mistäkin ja mikö hyvältä tuntuu :)

• Joillekin sopii kaikki ;

Edustavuus on katsojan silmissä :)
      Pakko sanoa, että on miehiä, joiden ei paljon tarvitse miettiä, minkälaiset ostaa, kuhan tuntuvat mukavalta jalassa. Kaikki näyttää kuitenkin seksikkäältä

Ja itse en siis kuulu tuohon kategoriaan ;)

• homot kalsarit

Ostat vaan kalliita merkkejä, kuten kaikki muut. Muuten voi viime hetkellä merkki olla turn off :)

Luulin aina tärkeimmän kriteerin olevan mukavat jalassa, mutta taisin olla väärässä.

• onni taalasmaa

Joo kyl sä olit.

• Itsestä kiinni

Riippuu millaista kundia haet, jos etsit kundia jolle ihminen itse on tärkeämpi kuin ulkonäkö tai muoti niin mikä tahansa alushousu on hyvä.

Jos haet pinnallista kundia joka panee vain hyvännäköisiä kundeja niin sit on mentävä kunnon merkkivaatteiden yms. puolelle kuten Calvin Klein tai Björn Borg.

Kauneus on katsojan silmissä eikä sitä pano seuraa saa pelkällä ulkonäöllä ja vaatteilla kovinkaan paljoa (paitsi juuri jotain yhden illan juttuja juorukello osastolta).

Ihan kuule mikä tahansa alusvaate joka sinusta on kivan näköiset ja mukavat kelpaa, sinun on mietittävä mitä SINÄ haluat ja pukeuduttava ja tälläytyä sen näköiseksi jota SINÄ haluat, ei mitä TOISET haluaa.

Raaka fakta, jos et kelpaa jollekkin, niin se on hänen menetys ei varsinaisesti sinun.

• Vantsu

Kalliimat ovat paremman näkäisiä myös jalossa. Halpismerkeissä on ihme kukkakuviota.

• Ei ne kalsarit

Ei ne kalsarit ainakaan mua kiinnosta, vaan miten niitä kantaa päällään.

• Vantsu
        Ei ne kalsarit kirjoitti:

Ei ne kalsarit ainakaan mua kiinnosta, vaan miten niitä kantaa päällään.

Esimerkiksi? Komealla kaikki rääsytkin näyttää hyvältä, mutta voiko kalsareja kantaa muuten eri tavalla?

• ebay

Jaa en tiiä... mutta vastaan siihen, että mistä niitä kannattaa metsästää.
      Suosittelen liittymään eBay:hin (siihen kansainväliseen, ei suomi-)
      Sieltä löytyy jos jonkinlaista mallia ja merkkiä, mutta superhalvalla ja maksaminenkin on todellla helppoa ja nopeaa :) Mutta jos tuolta tilaa esim boxereita, niin kannattaa tilata melkeinpä omaa kokoa isompi koko, varsinkin jos ne tulevat aasiasta nimim. kokemusta on

• Dieselin jockstrapit

Itse hankin jonkin aikaa sitten parit Dieselin jockstrapit Sokoksen verkkokaupasta. Ne, jos mitkä, on "homo kalsarit"! ;D Mukavat ja näyttävät ainaki meikästä hyvältä ;)

• er3434

Ovatko minkälaiset?

• 1+18

• jockstrap
        er3434 kirjoitti:

Ovatko minkälaiset?

sellaiset joista näkyy P*RSE! :-D9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe