olen harjoitanut meditointia muutaman kuukauden.monenlaista hauskaa on sattunu,mutta miksi kämmenet ja jalkapohjat "hönkii" kylmää,joskus se on kuin pieni tuuli,MIKSI??
mitä tämä
6
404
Vastaukset
- Mamaki
Ei vais. Meditoinnin alkuvaiheissa voi olla vaikka mitä ihmeellisiä tuntemuksia. Tuollaiset fyysiset tuntemukset ovat vain merkki siitä, että meditaatio toimii. Alat tiedostaa kehosi ja sen hienovaraiset tapahtumat ja energiavirtaukset entistä selkeämmin. Ei siis mitään vaarallista.
- jee
kiitos vastauksestasi!! on mukava tietää että meditointi on menossa oikeaan suuntaan.meditoinnin alkumetreillä mulla oli menenmoista tuntemusta,vieläkin niitä on,mutta ne on erillaisia.
- Mamaki
jee kirjoitti:
kiitos vastauksestasi!! on mukava tietää että meditointi on menossa oikeaan suuntaan.meditoinnin alkumetreillä mulla oli menenmoista tuntemusta,vieläkin niitä on,mutta ne on erillaisia.
... minkäänlaisia tuntemuksia, olet joko kuollut tai täydellisesti valaistunut.
- .::mieletön::.
Mamaki kirjoitti:
... minkäänlaisia tuntemuksia, olet joko kuollut tai täydellisesti valaistunut.
Olisiko täydellisesti valaistunut täysin vailla tuntemuksia? Itse ajattelen että ei olisi, mutta senhän saa selville vasta valaistumalla.
Kuolleellakin on tuntemuksia, ainakin jos olettaa että ruumiin kuollessa tietoisuus ei sammu. Tiibetin buddhalaisuuden mukaan kuollut kokee kaiken huomattavasti voimakkaampana, koska keho ei ole jarruttamassa menoa. - Mamaki
.::mieletön::. kirjoitti:
Olisiko täydellisesti valaistunut täysin vailla tuntemuksia? Itse ajattelen että ei olisi, mutta senhän saa selville vasta valaistumalla.
Kuolleellakin on tuntemuksia, ainakin jos olettaa että ruumiin kuollessa tietoisuus ei sammu. Tiibetin buddhalaisuuden mukaan kuollut kokee kaiken huomattavasti voimakkaampana, koska keho ei ole jarruttamassa menoa....ruumiin, kehon tuntemuksia. Mielen tuntemukset jatkuvat tietysti kuoleman jälkeen.
Kyllä valaistunut tosiaan tuntee esim. kipua, tuli mieleen Buddhan viimeisistä raihnaisista vuosista.
Varmaan vain mieltää/tuntee sen eri lailla. - jee
Mamaki kirjoitti:
...ruumiin, kehon tuntemuksia. Mielen tuntemukset jatkuvat tietysti kuoleman jälkeen.
Kyllä valaistunut tosiaan tuntee esim. kipua, tuli mieleen Buddhan viimeisistä raihnaisista vuosista.
Varmaan vain mieltää/tuntee sen eri lailla.nyt putosin kelkasta...tein äsken kundaliinin,hengitys kulkee HYVIN.eipä ennen hengitys tuntunu päästä varpaisiin,nyt tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070