Mikä paras hiustyyli pojille? :)

Se Mies Metsästä ;)

Eli minkälainen hiustyyli sopii pojille parhaiten tarkoitan nyt sellaista että mikä sopii suurimmalle osalle vaikka kyllähän mä tiiän et kaikille sopii erilainen ja täl hetkellä ittelläni on tälläne perus lyhyt ja edestä pystyssä mut nii mistä te tytöt tykkäätte nykyää eniten? :D

30

5824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ananakset on anaalista

Mikä tahansa mut ei ananasta! Hyi että ne on nii rumii ja kaikil on sellane.. mun mielest sellane sotkune on kiva et laittaa tyylii pieni määrä geelii tai vahaa ja sit vaa sotkee käsillä. Hiuspuuterilla tai kuivashampoolla saa knssa kivasti tuuheutta ja muotoa ja jos hiukset on paskaset nii niillä saa senki peitettyy :D

• juuuuupsss

Ei ananas mut sen tapane et päält pidemmät hiukset ja reunoilt lyhyemmät mut sillee et ei mitää vitu kaljuu hyi näyttää aika helvetin homolta :D (vaikka homo ei ookkaa haukkumasana but uknow what i mean)

• Joujoujonne

Justin bieber pottatukka

• viljami ohrapuurodupstep
        Joujoujonne kirjoitti:

Justin bieber pottatukka

Markorepairs sprölölörö sprödresprlää

• 11+3

Ehdottomasti ananas! Tyylikäs ja tekee pojasta komean

• ananakset anaaliin vaan

Hyyyi ei ananasta, älä alottaja tee sitä!! XD pilaat tukkas lopullisesti ja oot yhtä massan kaa. Ei hyvä

• Interval
        ananakset anaaliin vaan kirjoitti:

Hyyyi ei ananasta, älä alottaja tee sitä!! XD pilaat tukkas lopullisesti ja oot yhtä massan kaa. Ei hyvä

Alan vanheta, sivistäkää mikä on ananas hiustyylinä :0

• Anananasq
        Interval kirjoitti:

Alan vanheta, sivistäkää mikä on ananas hiustyylinä :0

Päältä pitkä ja reunoilta lyhyt/lähes kalju :P!

• PoikaPoekaMies
        ananakset anaaliin vaan kirjoitti:

Ananas ja takajeejee on parhaiten

• kalju 5/5 :)!

• moe3

Ananas on mun mielestä tosi hieno;) kaikki mun luokallakin on sanonu niin (tytöt)

• Marligrandi

muistan kun ite kävin ylä-asteen joskun 2000-luvun alun puolivälissä, niin kaikilla pojilla oli pitkä tukka, kun taas nykyään kaikilla on just toi "ananas", tai muuten lyhyet hiukset...

taisinkin olla edellä kävijä tässä asiassa, olihan mulla perus siisti lyhyt tukka,
      kuin nykyteineillä, paitsi ei silloin mitää ananasta ollu, kuin korkeitaan jollain Beckhamilla :D

• 98_BOY

Vähän ananastyylinen eli sivuilta ja takaa lyhyt ja päältä pidempi on hyvä. Ei kumminkaan liian lyhyt sivuilta ja takaa, sellainen sopii vain harvoille jätkille... Silleen että on muutama milli sivuilla ja takana (ite leikkautan yleensä silleen et jää 9mm) ja sit päälle pari senttii oman fiiliksen mukaa sillee et saa kivasti ylös :)

• kikkurapojuu

Entä jos pojal on kiharat?

• azyzz

Eri pituuksista eri kohista antaa sellasen sotkusen efektin. Ite oon leikannu mun hiuksista sellaset ite, koska en jaksa mennä massan mukana :D suosittelen, mut älä leikkaa kiin että 5 cm yhest kohast ja toisest 15 cm, älä tee liian isoo välii.

• tällane kaikille ;)
    • -.-..-.male

No hyi vittu! painu helvettiin vitun justin bieber friikki! Ei ketään (paitsi sellaisia lissua/diivoja/justin bieber friikkejä jotka vois kuolla sen puolesta) kiihota sellasen huume narkkarin, homon ja itserrakkaan tyypin hiukset!

Siis mitä niin erikoista sen narkkarin hiuksissa oikein on? tai sit ehkä ne on teijän mielestä vaan "ihanat" koska tykkäätte sen (ärsyttävistä)lauluista?

Siis eiks se oo ihan sama minkälaiset hiukset on? tärkein asia pojilla on se kulli ;). Tärkeinhän on se, mitä on sisimpänä, eikä ulkopuolella (eli housujen alla kulli). Elämän tarkotus on vaan harrastaa seksiä ja tehä lapsia ;D.

• 0.0

Kalju:3

• Perttiidkdkedodo

Hoooo

• JakeLahest53

TAKATUKKAAAAAAAAA

• RastaPoika

Onks rastat hyvät?

• Ijwjdjdjejeje

Siili

• haluanpoikaystävänNYT

semmonen ihana keskijakaustukka❤yhellä meiän koulun pojalla on ja ai että se on hyvännäkönen

• westlife

90-luvun poikabänditukka? 😂

• Olemme.hyvät

• kaljukalju

Kalju

• sdfvrfg
    • Anonyymi

No mä tiiän että tää on aika vanha keskustelu mutta musta ananas ei oo ees kauheen paha. Mä ite oon tyttö ja mulla on lyhyt tukka joka on vähän toispuoleinen. Se on ihan kiva tyyli ja sopis varmaa sullekkin aloittaja tyyppä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe