Hei Magiatar!
Mitä kortit näyttävät minulle tulevaisuudesta? Onnistuuko perheemme asunto unelma ja missä ajankohdassa? Milloin lapset ovat ajankohtainen asia? Miten käy minun sekä mieheni työn? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
Magiatar
3
168
Vastaukset
- Magiatar
Sinulle asuntoasiassasi nostan kortin,joka kertoo tämän asian selvinneevän piakkoin.Tähän korttiin yhdistyvät vahvasti neuvottelutilanne,jossa oltava tarkkana.Toimeen tarttumalla tässä olisi selkeästi jokin kauppa tehtävissä,mutta se kannattaa harkita tarkoin,sillä hosumalla ei hyvää tule.Muistathan,ettei myöskään ole hyväksi olla liian varovainen,jolloin asiat mutkistuvat ja viivästyvät tarpeettomasti.
On hyvä myös muistaa,että on kaikenlaisia "neuvojia",mutta on hyväkin kuunnella neuvoja,mutta vain oman näkemyksen vahvistamiseksi,ei niin,että uskot sokeasti jokaista neuvoa,vaikka se tuntuisi "väärältä",jos ymmärrät mitä tarkoitan.=)
Mahdolliseen lapsen tuloon,nostin kortin joka symboloi useasti lapsen syntymää,mutta olen hyvin vähän katsonut näitä asioita,joten pieni varaus olisi paikallaan.Jokin merkittävä kokemus silti.
Työkuviohin koetin saada jotakin korttia,mutta onko työpaikalla jokin "selkkaus" tai selvittämätön asia?En oikein kopita tätä korttia.
Voisitko laittaa jotakin palautetta,niin on helpompi katsoa?
Kiitos
Magia- Toiveikas
Kiitos vastauksesta. Toivottavasti asunto asiat selkenevät lähiaikoina. Työssäni koko minun työsuhde taitaa olla selvittämätön asia. En ole tällä hetkellä vakituisessa työsuhteessa, siksi minua tämä työ niin askarruttaa. Koen kyllä olevani oikealla alalla, mutta kaipaan hiukan muutosta työtehtäviin ja pysyvyyttä. Liittyisikö mitenkään tähän? Katsoisitko minulle vielä miten on terveyteni laita? Kiitoksia taas!
- Magiatar
Toiveikas kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Toivottavasti asunto asiat selkenevät lähiaikoina. Työssäni koko minun työsuhde taitaa olla selvittämätön asia. En ole tällä hetkellä vakituisessa työsuhteessa, siksi minua tämä työ niin askarruttaa. Koen kyllä olevani oikealla alalla, mutta kaipaan hiukan muutosta työtehtäviin ja pysyvyyttä. Liittyisikö mitenkään tähän? Katsoisitko minulle vielä miten on terveyteni laita? Kiitoksia taas!
Kyllä,,kortti kertoo juuri tästä hämmennyksestä ja ehkä pienestä motivaation puutteestakin,mutta se voi hyvinkin johtua tilanteestasi itsessään.
Työsi kohdalle nostan kortin,joka symboloi kommunikaatiota=)
Kortti kehoittaa sinua olemaan luottavaisella ja rauhallisella mielellä.Älä kiirehdi asioita turhaan,sillä kortti kehoittaa sinua kärsiällisesti odottamaan ja yrittämään nähdä objektiivisesti ne mahdollisuudet,jotka työssä tulee eteesi.
Tässä kortissa vaikeudet useasti helpottavat ja vaikka tällä hetkellä tuntuukin,että ongelman ratkaisu on "näkymättömissä",se kyllä selkiintyy.Malttia,älä anna huolten liiaksi järkyttää mielenrauhaasi,se luo sinulle stressiä,joka saattaa heikentää terveyttäsi.
Tämä sinulle tällä kertaa=)
Halauksin
Magia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034