LINKOAMISESTA

Mariko Vaara

Likapyykkejä pestessä linkoaminenkin katsotaan nyky-yhteiskunnassa tarpeelliseksi. Hyvin ymmärrettävää.

Keskustelufoorumillakin se joiltakin osin, kuten Mariko Vaaran ymmärryksen ja saamien mielikuvien mukaan, katsottaneen tarpeelliseksi, koska sitä näyttää Suomi24:ssä tapahtuvan - ainakin Mariko Vaaran ymmärryksen mukaan Mariko Vaaran kirjoitelmille - ja varsinkin silloin, kun Mariko Vaara yrittää kirjoittaa viestin ja sen alle jatkoksi viestin ja sen alle jatkoksi viestin itse ymmärtämäänsä asian kuin asian asiayhteyteen liittyen.

Usein tapahtuu niin, että Mariko Vaaran kirjoittamat jatkoviestit asettautuvatkin Mariko Vaaran mielestä ihan mihin sattuu, mistä Mariko Vaara saa mielikuvan, että ne sattuvat asettumaan sinne, minne joku muu taho kuin Mariko Vaara toivoo niiden asettuvan.

Mariko Vaaran viestien peukaloijaksi tulee Mariko Vaara epäilleeksi Suomi24:n bugimörköä. Ellei Suomi24 Mariko Vaaran sitäkään epäilyä toiseksi halua jatkossa todistaa.

Esimerkki 1. Mariko Vaaran pääosin kirjoittamaa, jossa Mariko Vaaran yllä mainittu toive(kaan) ei ole toteutunut.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12234469

Surullisenkuuluisalta Kotimaiset julkkisjuorut -palstalta malliksi toinen otettu ketju, josta näkyy, että viestijonon jatkuminen kyllä onnistuu, jos niin jonkin tahon, esim. luotsinimimerkkitahon toimesta, tahdotaan viestiketjun rakentuvan?:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12269124

Tää Suomi24:kin kun on kaikkea ymmärtämättömälle Mariko Vaaralle niin Mikä-mikä maa?

2

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

      Mariko Vaara on ilmeisesti vastannut vääriin viesteihin. Mikäli Mariko Vaara haluaa ketjuttaa omat viestit niin Mariko Vaaran tulee vastata aina uusimpaan omaan viestiinsä. Näin Mariko Vaara saa ketjutettua viestit oikein.

      • Mariko Vaara

        Mariko Vaaranko viestit vääriä?:)

        Mutta kun Mariko Vaaralle saattaa tulla vaikka tuhat riviä (vain?) Mariko Vaaralle tärkeää asiaa johonkin Mariko Vaaran ajallisesti vanhempaan, no olkoon äkkiväärään, viestiin

        ("Ei siis missään mielessä tuoreeseen saati tuoreimpaan viestiin", pääsisi varmaan taas joku turhautuneena huokaisemaan),

        niin miksi Mariko Vaaran viesti ei silloin liity Mariko Vaaran kirjoittaman viestiketun juuri siihen ns. vanhaan viestiin?

        ("Tasan tarkkaan vain itseänsä varten kirjoittamassaan yksinpuheluviestiketjussa", pääsisi varmaan taas joku turhautuneena jatkamaan ja syvään huokaisemaan?)

        Ettäkö Mariko Vaaran pitäisi johonkin vanhaan, vaikkapa eiliseen viestiinsä liittyvä uusi tämänpäiväinen viesti kirjoittaakin viimeisimmän ylipäätään tänä päivänä kirjoittamansa viestin jatkoksi?

        Johon kohtaan se ei millään tavalla Mariko Vaaran mielestä ainakaan kuulu, koska se Mariko Vaaran mielestä kuuluu esimerkiksi Mariko Vaaran jo eilen kirjoittamaan viestiin, joka ei satukaan olemaan Mariko Vaaran kirjoittama ajallisesti uusin viesti, muttei se kaikista tuorein päivän viesti, vaikka se taas puolestaan kuuluisikin ylipäätään johonkin Mariko Vaaran samaan ja vanhaan viestiin. Ties kelle.

        ("Kukapa siitä tosin olisikaan kiinnostunut, mikä Mariko Vaaran mielestä kuulu mihinkin koko Suomi24:ssä?", pääsisi varmaan taas viisaasti joku Suomi24:ssä kysymään ties keltä.)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe