Tuli tässä vain sellainen mieleen, että jos työnantaja antaa selvät kriteerit työkengille väri, malli yms. eikö hän ole silloin velvollinen maksamaan ainakin osan työkenkien hinnasta ? Itse ajattelisin niin, että jos tarvitsen uudet kengät (ja joudun ne kokonaan itse maksamaan) saan ostaa juuri sellaiset mitkä tuntuvat hyvältä ja miellyttävät omaa silmää. Kyselin muilta työntekijöiltä asiasta ja vastaus oli, että itse on pitänyt aina maksaa. Kenkäesittelijää ei ole eikä tule, itse menet kenkäsi etsimään. Eikä mihinkään paikkaan ole kuitenkaan mtn ns. sopimusta, että saisi jonkin alennuksen..
Tiedän, että esim. rakennusaloilla on käytäntö, että yhdet kengät / vuosi tai tarpeen mukaan. Tietenkin hieman eri kun pitää olla turvakengät ja erikseen talvi ja kesäkengät, mutta onko muilla aloilla myös näin?
Vai onko tämä ihan normi, että kengät maksetaan omasta pussista vaikka työnantaja määrittelee millaiset niiden pitää olla
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen !
Asiaa työkenkien hankinnasta
tiskin.takaa
1
108
Vastaukset
- joogeman
Kannattaa mennä käymään osoitteessa www.turvakenkakauppa.com
Uskomaton valikoima turvakenkiä ja suoraan maahantuojalta.
Ainakin niin mainostavat. Hinnat näyttää olevan huomattavasti halvempia kuin rautakaupoissa tai muissa alan liikkeissä. Ostin täältä noi Water mallit ja olen ollut tyytyväinen. Älyttömän hyvä lesti ja mukava kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069