Kovin jäi alhaiseksi jälleen kerran EU-vaaleissa äänestysprosentti.
Suomalaiset voivat olla tässä "eipä kannata äänestää" ihan oikeassakin eli sinne EU-parlamenttiin voitaisiin laittaa täältä vaikka olkinukkeja edustamaan Suomea.
Onhan suomalaisten osuus 13 edustajaa 751 edustajan parlamentista niin pieni, että ei heillä siellä ole vaikutusvaltaa.
EU-vaalit
8
85
Vastaukset
- amaanäpryk
Syö pääsi typerys. Ne jotka tajuaa, ääenstää kyllä. Kommarit ja persut ei äänestä vaikka kuinka uhoavat, oikeasti aktiivinen porukka on tis pieni. vähän niin kuin sun aivot ja munat
- hyvä juttu
Demarit sai rökäle tappion jee.....
Auringon lasku puolue... - Paavo Liponen
hyvä juttu kirjoitti:
Demarit sai rökäle tappion jee.....
Auringon lasku puolue...Demarit on kokoomuksen apupuolue.
- Pitäkää tunkkinne
Preseidentin vaalit ja eu-vaalit samaan aikaan.
Silloin nousee äänestysrosentit.
Ei muuta kuin muuttaman pressan toimikausi 5-vuoteen.
Nykyisessä systeemissähän pärjäävät vain kokoomus ja RKP:- Kaikki kerralla
Itse lisäisin vielä tähän lisäksi kunnallis ja eduskunta vaalit ja kaikissa olis toimikausi vähintään se viisi vuotta.
- Tarmo Ropposen kynä
Kaikki kerralla kirjoitti:
Itse lisäisin vielä tähän lisäksi kunnallis ja eduskunta vaalit ja kaikissa olis toimikausi vähintään se viisi vuotta.
Hyvä idea
- WillePernååSamborgi
Tarmo Ropposen kynä kirjoitti:
Hyvä idea
Ei suomalaiset osaa äänestää samoissa vaaleissa montaa ehdokasta
- Jocken Joll
Junk?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492