Onko kokemuksia sähkötarvikkeiden tilaamisesta tuolta
http://www.duracelldirect.fi/
duracelldirect.fi/
14
2947
Vastaukset
- Tunnelibanaani
On kokemuksia parin vuoden ajalta. Hyvin on toiminut. Tilattujen tavaroiden saaminen tahtoo kestää pitkään ellei maksa lisää rahtikuluja.
- vääntimen akku
Tuli siis kuitenkin.
Keräävät varmaan lähetettävää tavaraa yhteen ja rahdin halvemmalla.
Hinnoittelu ei ole törkeätä. - Tunnelibanaani
vääntimen akku kirjoitti:
Tuli siis kuitenkin.
Keräävät varmaan lähetettävää tavaraa yhteen ja rahdin halvemmalla.
Hinnoittelu ei ole törkeätä.Kaikki on aina tullut minkä olen tilannut. Pidän luotettavana. Toimitusajoissa on toivoimisen varaa. Olen tilannut jotain 4-5 krt.
- Tosi nopee
Videokameran akun tilasin n vuosi sitten, rahti kuului tuotteen hintaan.
Tilasin n klo 17 ja DHL kuski oli oven takana seuraavana päivänä klo 13, eli nopein toimitus minulle ikinä mistään.- DurasellAkku
Ei toimi koko verkkokauppa! tilasin akun tietokoneeseen ja maksoin luottokortilla sen, lisäksi sähköpostiin tuli tilausvahvistus joka lensi automaatisesti samantien roskapostikansioon ja lisäksi katevarauskin näkyi korttitiedoissa. Mutta siihen se koko homma jäikin mitää ei oo kuulunut!
Katevaraus on kylläkin poistunut, joten veloitusta ei tapahtunut mutta luottokortti tiedot on missä sitten lieneekään? ehkä koko kortti on uusittava kaiken varalta - Postitjäähtynyt
DurasellAkku kirjoitti:
Ei toimi koko verkkokauppa! tilasin akun tietokoneeseen ja maksoin luottokortilla sen, lisäksi sähköpostiin tuli tilausvahvistus joka lensi automaatisesti samantien roskapostikansioon ja lisäksi katevarauskin näkyi korttitiedoissa. Mutta siihen se koko homma jäikin mitää ei oo kuulunut!
Katevaraus on kylläkin poistunut, joten veloitusta ei tapahtunut mutta luottokortti tiedot on missä sitten lieneekään? ehkä koko kortti on uusittava kaiken varaltaEi ole enää nykytilanteesta tietoa. Oli innokas tarjousmailien lähettäjä vuoden 2017 loppupuolelle, sitten on ollut hiljaista, ehkä se kertoo jotain tai sitten viimeisestä tilauksesta on riittävän kauan.
- Anonyymi
DurasellAkku kirjoitti:
Katevaraus on kylläkin poistunut, joten veloitusta ei tapahtunut mutta luottokortti tiedot on missä sitten lieneekään? ehkä koko kortti on uusittava kaiken varaltaPay Pal on tälläsissä tosi hyvä, kun kortin tiedot ei mene eteenpäin.
- vääntimen akku
Kuukkelilla löytyi hankaluuksiakin yhtiön kanssa.
Onko muita kokemuksia lisää? - Dildottaauudellaakulla
Toimii, tilasin dildoon akun ja tuli kahdessa viikossa.
- Magic.Wand
Löysit jostain mallin missä vaihtoakku... pro käyttäjien kannattaa harkita verkkokäyttöistä laitetta.
- Anonyymi
On kokemus - ja hyvä sellainen. Tilattu HP-läppärin akku tuli kolmessa päivässä DHL:lla. Lisäksi tuli koko ajan infoa toimituksen etenemisestä. Ei voi muuta kuin suositella!
- Anonyymi
Tällaiset "ei voi muuta kuin suositella" kuulostavat yleensä firman omien työntekijöiden kirjoittamilta. En viitsi kertoa, mistä erottaa maksetun mainoksen ja oikean positiivisen kokemuksen.
- Anonyymi
Surkeaa palvelua. Toimitus tuli nopeasti, mutta tilaamani laturi hajosi kuukauden käytön jälkeen (eli käytännössä kolmannella käyttökerralla, eikä emaileihin vastata vaikka puhelinpalvelussa niin vakuutellaan joka soittokerralla. Olen nyt odottanut vastausta usean päivän ajan ja soittanut 4 kertaa.
- Anonyymi
Minkä mallinen oli se akku, joka hajosi? Oletko jo saanut rahasi takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372411
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362366- 951721
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511280Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?851257Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51165Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2681004- 52966
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737- 27710