sattuiskohan joku tietään et miks tuo dc on yhtäkkiä tullu niin hitaaksi. ei tuu kuin 1-2 kbittiä.oon kuullu jostain ohjelmasta joka hidastaa.
DC++ hidas
8
1315
Vastaukset
- jepajee
lähteekö toiseen suuntaan yhtä hitaasti?
- elreino
menee vähän paremmin n.20kbit
- Imuttaja
...resetoinut ADSL-boxin? Mulla ainakin toi auttoi.
- frog83
Minkä vuoksi esim Kazaa:n kautta lataaminen ei tuota tuskaa eikä pään vaivaa? Mutta mulla kanssa DC :lla tökkii lataus pahasti?
- ......
aika erikoista, jos se yht äkkiä on alkanut hidastelemaan, eikä nopeus ole tuota suurempi kaikilta käyttäjiltä?
oletko tehnyt mitään muutoksia koneeseesi viimeaikoina? kenties asentanut sp2, muuttanut palomuurin asetuksia tms.? oletko active vai passive? oletko määritellyt dc asetuksiin portin? jos olet niin mikäli se on jokin dc oletusporteista niin vaihda se johonkin toiseen...
onko latausnopeus kunnossa esim. netistä suoraan ladattaessa?- Frog83
Kuinka se portti vaikuttaa? mikä sen olisi hyvä olla? ohjeissa suosittiin "1412"? Netti pelittää hienosti, mutta dc :ssa nopeus pysyttelee uskollisesti 8kt/s tuntumassa?
- ......
Frog83 kirjoitti:
Kuinka se portti vaikuttaa? mikä sen olisi hyvä olla? ohjeissa suosittiin "1412"? Netti pelittää hienosti, mutta dc :ssa nopeus pysyttelee uskollisesti 8kt/s tuntumassa?
jotkut isp:t rajoittavat liikennettä/blockkaavat p2p-ohjelmien käyttämiä oletusportteja, niin tästä syystä kannattaa yleensä käyttää sattumanvaraisesti valittua porttia...
- Hessuz
Mulla on myös ongelmia DC :n kanssa. Ei tää ole mikään vakava ongelma, mutta olen lukenut jostain että joillain aivan mielettömiä nopeuksia DC :n kanssa ladattaessa.
Meitin yhteys on dna 576/576, mutta meillä on tosin kaks konetta verkossa. Se tietysti hidastaa lataamista, mutta tässä koneessa nopeudet eivät juurikaan nouse yli 10 kb/s. Toisessa koneessa lataaminen on joskus hieman nopeempaa, n . 20-30 kb/s.
Onko jotain keinoja, joilla voisi tätä nopeutta nostaa? Kantsiiko esim. mitään netlimittereitä hankkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070