"sivupersoonista"

Onks tääl ihan tosi kaikil muil usiampi nicki paitti mulla?

29

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi ja ainoa.

    • one of us

      Neljä tämän lisäksi. Ette ikinä arvaa...

    • vaain yksi


      Ps vaikka pizza toisin väittää

    • Ainoastaan tämä paitsi aikoinaan minua väitettiin Trotskiksi...

    • HeKeKee'd

      Mulla on tän lisäksi kaksi "sivupersoonaa."

      One of us on varmasti assassin. Kirjoitustyyli ja kaikki.

      • One of us ei ole Assassin.


      • fnfnfn

        Ei ole "sivupersoonaa", mutta kirjoitan joskus yhdellä eri nimimerkillä, jonka toivoisin voivani kyllä ottaa käyttöön yleisesti koska fnfn on käytännöllisyydellään kamalan epäkäytännöllinen... Ja se vastaa enemmän IRC-Gallerian nimimerkkiäni, josta pidän, mutta se ei ole silti sama eikä edes arvattavissa.

        Kirjotan sillä lähinnä muille alueille (harvoin minnekkään muualle kirjoitan kylläkään, mutta esimerkiksi lukio-alueelle, jonne olen toisaalta kirjoittanut fnfn:näkin) ja silloin, kun en halua olla tunnistettavissa edes fnfn:nä, mikä on kyllä nyt tarkemmin ajateltuna melko outoa koska anonyymi olen näinkin :D

        Mutta en teeskentele olevani sillä joku muu.

        - fnfn


    • Thlr

      Vain yksi.

    • Xslim_shad

      (olen Shady, en jaksanut kirjautua)



      ei ole, kaikki sanoo mua jokski ponirunkkariks

      • En enää usko sinun olevan RD120, epäilyni johtui alunperin ensimmäisestä aloittamastasi ketjusta, joka vaikutti tuplatunnus-spämmiltä...


    • Yksi, jota käytän eniten, eli VeH, sitten Hyasinttiaratti ja Sokkapooni. Välillä kun olen muilla palstoilla, saatan tehdä satunnaisen nimimerkin, jota saatan käyttää välillä, mutta siis en paljoakaan käytä, vaihtuu usein, siis rekisteröimättömät.

    • Yksi lähinnä viime kesänä käyttämäni nikki, joka keskittyi ainoastaan kielinatsismiin. Voisin ottaa sen uudelleen käyttööni, mikäli tarvetta ilmenee.

      Minua on luultu Israelin tukijan tuplatunnukseksi.

      • centipede

        Hei mä tiiän. Trotskin toinen nimimerkki jota hän käytti joskus on Lenin.


      • centipede kirjoitti:

        Hei mä tiiän. Trotskin toinen nimimerkki jota hän käytti joskus on Lenin.

        Nimimerkillä Lenin pyörinyt tyyppi oli oma henkilönsä, mutta joo, miun salanimeni oli "Lenin :))))." Sain idean netissä näkemästäni kommentista, jossa joku ehdotti "v*tun natsi" -ilmaisun sijasta käyttämään ilmaisua "v*tun Lenin."


    • Yksi vain... Minulla ei ole lisäpersoonia.

    • Tai sitten sinulla on, mutta et kerro siitä kenellekkään...

      • Ei ole.

        Olen hylännyt vanhan identiteettini entisellä palstalla. Pulinoissa käytän tätä nikkiä, muualla nuorten osiossa improvisoin ja keksin jotain kertakäytöistä...

        Mistä sinä epäilet??


    • ...Olen saanut selville joo liikaa asioita. Ja Ocean auttaa. :D Muuten on mulla enemmänkin niitä nimimerkkejä...tosin ne eivät ole yleisiä, mutta ai että, mitä anonyymejä keskusteluja olen teidän kanssanne käynyt! >:) XDD

      • 2, Sivupersoonaa ja jos olisikin muita sivupersoonia, niin miksi kertoisin ne?


      • Missä mie autan? o.O Hääääähhhh?


      • ocean-- kirjoitti:

        Missä mie autan? o.O Hääääähhhh?

        Siis sinä loit tämän keskustelun. Se auttaa paljon epäilemisessä. :)


      • veh kirjoitti:

        Siis sinä loit tämän keskustelun. Se auttaa paljon epäilemisessä. :)

        Ai jaa :D


      • ocean-- kirjoitti:

        Ai jaa :D

        Luit ajatukseni ja rohkaistuit ennen minua. XD


      • veh kirjoitti:

        Luit ajatukseni ja rohkaistuit ennen minua. XD

        Mie mitää rohkaistusta tartte ku annan vaa mennä :p


      • veh kirjoitti:

        Luit ajatukseni ja rohkaistuit ennen minua. XD

        VEH Ei viäläkään tajunnut, että...


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        VEH Ei viäläkään tajunnut, että...

        Veh on papukaija XD


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        VEH Ei viäläkään tajunnut, että...

        Te kaksi Raippari ja Ocean, sinä. Selvitinkö, vai mitä yritit tarkoittaa?


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Veh on papukaija XD

        Ei, en ole! Sinä olet poni! ;D


    • Mulla on ainakin useampi tunnus, mutta vannon pyhästi, että pulinoissa esiinnyn vain tällä tunnuksella sekä satunnaisesti anonyymillä nickillä. Muut tunnukset ovat muita käyttötarkoituksia varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe