Firefox kaatuu....

Koira345

Eli yritän pelata peliä Facebookissa mutta Firefox kaatuu jatkuvasti. Onks tossa nyt kyse jonkun lisäosan kaatumisesta, joku yhteensopivuus ongelma? Mul on Firefox 29.0.1 ja Shockwave Flash 13.0.0.214. Intenet Explorerillakin näyttää kaatuvan kun yrittää pelata. Ja se on nimittäin aina se peli, jossa kaatuu, muuten toimii selaimet oikein. Youtube videot toimii ja muut sivut hyvin, mut aina tossa Facebook pelissä kaatuu koko selain. Pitääkö se poistaa kokonaan se lisäosa ja ladata uudelleen?

On se kumma kun eivät saa toimivia noista lisäosista :(

5

2848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile poistaa flash ja asenna se uudestaan. Testaa myös Adblock plus lisäosaa.

    • Flashimeeviruksia

      Firefoxissa on ollut hirveästi ongelmia flashin kanssa. Hakkerit käyttävät koko ajan= ei auta, vaikka koko ajan poistaa ja laittaa uudelleen. MInulla on ollut ongelmia erityisesti flash-pohjaisia pelejä pelattaessa.

    • Flash_korjaus

      .

      Kun flash playerin rekisteriasetukset vioittuvat ne ei korjaannu pelkästään flashin poistamisella

      "From an expert: How to fix Flash Player Windows permissions

      In this video, Chris Campbell of Adobe Systems explains how to fix the Windows registry problem that results in automatic uninstallation of Flash Player.

      Download and install Flash Player.
      Make sure that you are logged in to a Windows Administrator account.
      Download SubInACL from the Microsoft Download Center to a location on your computer.
      Double-click the subinacl.msi file. Follow the installation instructions. Make sure that you install SubInACL (subinacl.exe) to the following folder: C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools.
      Download the reset_fp.bat.zip file.
      Open the reset_fp.bat.zip file and extract the reset_fp.bat file to the following folder: C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\. Note: Make sure that the reset_fp.bat file and subinacl.msi file are in the same folder.
      On Windows Vista and Windows 7, right-click the reset_fp.bat file, and select Run As Administrator. On Windows XP, double-click the file. A command window appears with the following message: "This should only take a few seconds to complete." Wait for the file to complete the operation.
      Download and install Flash Player.
      Visit the Find Version | Flash Player page to confirm that Flash Player installation is successful.
      Restart the computer and verify the Flash Player installation by visiting the Find Version | Flash Player page."

      Tästä ohjeesta vain puuttuu oleellisena se että C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools -polku pitää lisätä windowsin ympäristömuuttujaan=path eli olemassa olevan path ketjun jatkeeksi puolipiste väliin ja C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools

      Sen jälkeen tuo .bat toimii vasta

      .

      • Ohje_sivu

    • pössit_lakoon

      Vanha Firefox ja taitaa Flashikin olla.

      Toivottavasti tietokone pöytäkin kaatuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe