8 ball pool apua

eli pelaan miniclipin 8 ball poolia se on hyvä peli mutta...

peli jostain syystä freezaa eli mun maila ei liiku mitenkään, ainoa vaihtoehto on leavata ja menetän ne mun pelaamani rahat
olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa

mulla on samsung galaxy s3 ja pelaan yleensä wi-fi:llä se melko nopea joten tuskin on kiinni puhelimesta tai netistä
143851
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

8 ball pool on täyttä paskaa toivon että koko paska hakkerointaisiin en suosittele että kukaan lataa tätä paskaa

Äänestä

timo syö paskaa

Äänestä

Digialustat on huonoja kasvualustoja.

Äänestä
  • vitun 40v pappa pidä karvanen turpaskii

Äänestä

Kiero kuin suomi24n valvomo?

Äänestä

uusi versio on hirvee ei pysty pelaa

Äänestä

joutuu skrollaa ees sun taas . Mikä neuvoksi.

Äänestä

Miten saan rahaa nopeasti

Äänestä
  • Jos sul on esim 100k rahaa älä vedä all in pelejä kannattaa pelaa vai lasvegasia tai sit jos sul on 200k ni Jakarta ja +500k nii Torontoa ja sotkua on +1M ni cairoa ja sit ku 3m ni Dubaita

Äänestä

• Pelaa hyvin ja älä häviä

Äänestä

Mun rahat vietiin

Äänestä
  • Mul itel hävis 19 M ku tuhka tuuleen joku vissii hackkas mun käyttiksen tai jtn

Äänestä

tai viimeinen ...mut ei se voi olla viimeinen....koska on viel 8ball

Äänestä

taomia nirkkoon niin johan lähtee

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

roosa988 kirjoitti:

eli pelaan miniclipin 8 ball poolia se on hyvä peli mutta...

peli jostain syystä freezaa eli mun maila ei liiku mitenkään, ainoa vaihtoehto on leavata ja menetän ne mun pelaamani rahat
olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa

mulla on samsung galaxy s3 ja pelaan yleensä wi-fi:llä se melko nopea joten tuskin on kiinni puhelimesta tai netistä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu