eli pelaan miniclipin 8 ball poolia se on hyvä peli mutta...
peli jostain syystä freezaa eli mun maila ei liiku mitenkään, ainoa vaihtoehto on leavata ja menetän ne mun pelaamani rahat
olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa
mulla on samsung galaxy s3 ja pelaan yleensä wi-fi:llä se melko nopea joten tuskin on kiinni puhelimesta tai netistä
8 ball pool apua
14
3099
Vastaukset
- Timo9997643335
8 ball pool on täyttä paskaa toivon että koko paska hakkerointaisiin en suosittele että kukaan lataa tätä paskaa
- Anonyymi
timo syö paskaa
- Anonyymi
Digialustat on huonoja kasvualustoja.
- Anonyymi
vitun 40v pappa pidä karvanen turpaskii
- Anonyymi
Kiero kuin suomi24n valvomo?
- Anonyymi
uusi versio on hirvee ei pysty pelaa
- Anonyymi
joutuu skrollaa ees sun taas . Mikä neuvoksi.
- Anonyymi
Miten saan rahaa nopeasti
- Anonyymi
Jos sul on esim 100k rahaa älä vedä all in pelejä kannattaa pelaa vai lasvegasia tai sit jos sul on 200k ni Jakarta ja +500k nii Torontoa ja sotkua on +1M ni cairoa ja sit ku 3m ni Dubaita
- Anonyymi
Pelaa hyvin ja älä häviä
- Anonyymi
Mun rahat vietiin
- Anonyymi
Mul itel hävis 19 M ku tuhka tuuleen joku vissii hackkas mun käyttiksen tai jtn
- Anonyymi
tai viimeinen ...mut ei se voi olla viimeinen....koska on viel 8ball
- Anonyymi
taomia nirkkoon niin johan lähtee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915