tarkan

jelppiä

hei.voisko joku kertoa tarkanin sen kappaleen joka soi ainaki marmariksessa joka paikassa ja koko ajan?kiitos

17

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasu

      Itse lomailen just Alanyassa... Mahtaako biisi olla nimeltaan Dudu? Dudu dudu dilleri...Ooo, O da biliyor...ooo o da seviyor..??!!

    • jelppiä

      kuuntelin sen mut ei ollu toi.kiitos kuitenki

      • ööö

        Oisko se kiss kiss eli simarik?? Se on suosituin, sit tulee dudu. Tarkanilla paljon hyviä biisejä, kannattaa latailla enemmänkin! Ja livenäkin Tarkan on aivan mahtava!!


    • sonya

      kappaleen nimi on isyankar.. sano mulle jos tarviit, voisin lähettään sen vaikka MSN:än kautta :)

      • tyttö

        anteeksi nyt vaan mut isyankar on mustafa sandalin biisi!!!!


      • ------------
        tyttö kirjoitti:

        anteeksi nyt vaan mut isyankar on mustafa sandalin biisi!!!!

        On jätkällä nimi...


      • jelppiä
        ------------ kirjoitti:

        On jätkällä nimi...

        hei.kyllä se tarkanin kappale on mut ei ole vielä tullu sitä kappaletta.


      • JokaKesä
        jelppiä kirjoitti:

        hei.kyllä se tarkanin kappale on mut ei ole vielä tullu sitä kappaletta.

        Yksi Tarkanin kappale joka tulee mieleen on Kuzu Kuzu se on kyllä jo vanhempi kappale mutta soi vieläkin ainakin Marmariksessa kuulin sen nyt syyskuussakin.


      • tyttö
        jelppiä kirjoitti:

        hei.kyllä se tarkanin kappale on mut ei ole vielä tullu sitä kappaletta.

        sori nyt vaan mutte se ei ole tarkanin vaan mustafa sandalin biisi!!!
        kieltämättä niillä on aika saman tapaiset äänet mutta isyankar on mustafa sandalin... että silleen...
        ota asioista selvää ennen kuin alat väittelemään...
        itselläni on turkista ostettu levy jossa on tämä kysinen MUSTAFA SANDALIN biisi.


      • siis..
        tyttö kirjoitti:

        sori nyt vaan mutte se ei ole tarkanin vaan mustafa sandalin biisi!!!
        kieltämättä niillä on aika saman tapaiset äänet mutta isyankar on mustafa sandalin... että silleen...
        ota asioista selvää ennen kuin alat väittelemään...
        itselläni on turkista ostettu levy jossa on tämä kysinen MUSTAFA SANDALIN biisi.

        Et kai mulle tarkoittanut sillä en kyllä väittänyt mitään vaan ehdotin kun Tarkania kyseltiin. Minulla on myös Mustafa Sandalin levy iste missä tämä kyseinen Mustafan kappale on, mutta ketjun aloittaja kysyi Tarkanin kappaletta!!


      • tyttö
        siis.. kirjoitti:

        Et kai mulle tarkoittanut sillä en kyllä väittänyt mitään vaan ehdotin kun Tarkania kyseltiin. Minulla on myös Mustafa Sandalin levy iste missä tämä kyseinen Mustafan kappale on, mutta ketjun aloittaja kysyi Tarkanin kappaletta!!

        en sitä sulle tarkoittanut vaan sille joka väitti että isyankar on tarkanin biisi...

        mustafa sandal on paras! =)


    • Alma

      Jospa Jelppiä kuvailisi tätä biisiä hiukan, niin voisimme auttaa helpommin. Mulla on kaksi Tarkanin levyä, niistä ehkä löytty, jos tietää mitä etsiä

      • jelppiä

        hei.se biisi kuulostaisi simarikilta,mut olisko se ollut joku toinen versio siitä en tiedä?


      • Yasmin
        jelppiä kirjoitti:

        hei.se biisi kuulostaisi simarikilta,mut olisko se ollut joku toinen versio siitä en tiedä?

        Vois olla myös sellanen kuin "sikidim" soi joskus muistaakseni Turkin mainoksessa , myöhemmin siinä soi "hüp".


    • devrim

      viime vuonna antalyassa.....o my god,...on siinä mies.Menikö se naimisiin sen turkkilaisen tyttelin kanssa,lakinainen?

      • JokaKesä

        Siitä simarikistä on toinen versio se on hiukan vauhdikkaampi ja löytyy ainakin yhdeltä kokoelma levyltä ja tais olla Best of Tarkan 2001 levyllä myös.


      • menee..
        JokaKesä kirjoitti:

        Siitä simarikistä on toinen versio se on hiukan vauhdikkaampi ja löytyy ainakin yhdeltä kokoelma levyltä ja tais olla Best of Tarkan 2001 levyllä myös.

        oynama sikidim sikidim, oynama sikidim sikidim..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe