Moi. Haluaisin tietää että mikä se stouneich tauti on ja mitä siinä tapahtuu ? Kiitti jos vastaat
täh ?
7
415
Vastaukset
- nyyh3
:( itku tuli :(
- kysymysss
Miks :0
- kysymysss
Ja voitko kertoo taudista ? Kiitti
- äläusko
Se on vaan jonkun idiootin läppää.. unohda se...
- ääliö olet
Just joo olisit nähnyt minun hiireni pari vuotta sitten!!Ota asiosta selvää ennen kuin tulet pätemään!!Vitun kusipää!!
- ????
No voitteko kertoa mikä tämä tauti on kun googlettamalla ei löydy! Mitä eläimelle tapahtuu ja voiko tautia hoitaa?
- huoh2
no jos ei google sitä löydä niin mikä sitten.. :D stouneich= stone age = kivikausi (liittyy hiiriin miten??)
kuules nyt sinä joka asiaa ihmettelet ja sä jolla ei oo parempaa elämää kun heittää sontaa täällä; sellasta tautia ei ole, ihan voin kasvattajan kokemuksella sanoa, katso vaikka nettihaisulista itse. Tuolla hiiripuolella on muutenkin joku joka vaan haluaa sekoittaa asioita ja häiriköidä, ei kannata uskoa kaikkea mitä jotkut keskenkasvuiset hölöttää ;) (ja todisteena tästä, tämä kyseinen tyyppi haluaa haukkua mut tän kommentin jälkeen tai todistella jotakin, joten älä ota tosissasi, kuten tuossa ylempänä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122219Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051899Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401396Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076