Onko jollain omakohtaisia kokemuksia yrityksestä? Olen kuullut vain huonoa palautetta. sivulla pari mielenkiintoista taloa josta olen soitellut muttei ollut oikein ammattimaisen oloinen kaveri tahtonut tietää myytävänä olleista taloista hönkäsen pöläystä
Nyman LKV kiinteistövälitys
9
2508
Vastaukset
- rommaus tulee...
Liian kalliita talojen pyyntihinnat, Kokkolassa tulee hinnat romahtamaan joka tapauksessa... onko tätä otettu huomioon!?
- kiinteistö
Luulen ettei hän osaa ottaa asioita paljon huomioon, kun katsoo että hänellä on ollut yritys vasta reilu vuoden, eli ei kannata odottaa kovinkaan ammattimaista asiakaspalvelua/ myyntiä.
- Roope06
Möi kyllä meidän talon kohtuullisessa ajassa odotettuun hintaan. Eli ei moitteen sijaa siltä osin.
- jaakko 5
Loistava välittäjä. Meille teki hyvä työn.
- Anonyymi
Aivan onnetonta! Ei vastaa edes sähköposteihin. Nymanin järjestämä kuntokartoitus ala-arvoinen, mukana eläkeläinen joka ostajaehdokkaalle puhui homeesta vaikka sellaista ei todettu. Kuvat ottivat kännykällä välikatosta, ei edes ammattilaisten välineitä.
En suosittele! - Anonyymi
Ammattimies.Hyvin myy.Edullinen ja paneutuu myyntityöhön .
- Anonyymi
Kokkolan paras kiinteistövälittäjä!
- Anonyymi
Kyllähän Kokkolasta löytyy monentasoisia kiinteistövälittäjiä , valitettavasti kauppa ei vaan jostain syystä käy. Missähän lienee syy?
- Anonyymi
Eivät vastaa viesteihin ei sähköposteihin. Huonoa asiakaspalvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313720- 963343
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973274- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 882100