Onko jollain omakohtaisia kokemuksia yrityksestä? Olen kuullut vain huonoa palautetta. sivulla pari mielenkiintoista taloa josta olen soitellut muttei ollut oikein ammattimaisen oloinen kaveri tahtonut tietää myytävänä olleista taloista hönkäsen pöläystä
Nyman LKV kiinteistövälitys
9
2420
Vastaukset
- rommaus tulee...
Liian kalliita talojen pyyntihinnat, Kokkolassa tulee hinnat romahtamaan joka tapauksessa... onko tätä otettu huomioon!?
- kiinteistö
Luulen ettei hän osaa ottaa asioita paljon huomioon, kun katsoo että hänellä on ollut yritys vasta reilu vuoden, eli ei kannata odottaa kovinkaan ammattimaista asiakaspalvelua/ myyntiä.
- Roope06
Möi kyllä meidän talon kohtuullisessa ajassa odotettuun hintaan. Eli ei moitteen sijaa siltä osin.
- jaakko 5
Loistava välittäjä. Meille teki hyvä työn.
- Anonyymi
Aivan onnetonta! Ei vastaa edes sähköposteihin. Nymanin järjestämä kuntokartoitus ala-arvoinen, mukana eläkeläinen joka ostajaehdokkaalle puhui homeesta vaikka sellaista ei todettu. Kuvat ottivat kännykällä välikatosta, ei edes ammattilaisten välineitä.
En suosittele! - Anonyymi
Ammattimies.Hyvin myy.Edullinen ja paneutuu myyntityöhön .
- Anonyymi
Kokkolan paras kiinteistövälittäjä!
- Anonyymi
Kyllähän Kokkolasta löytyy monentasoisia kiinteistövälittäjiä , valitettavasti kauppa ei vaan jostain syystä käy. Missähän lienee syy?
- Anonyymi
Eivät vastaa viesteihin ei sähköposteihin. Huonoa asiakaspalvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803