onko kukaan muu huomannut, että nämä muka laihdutuslääkkeet
nimeltä "KONJAM" sisältävät vain peruna ja maissijauhoa, ja tottakai se turpoaa vatsassa..... ja kun selvität asiaa asiakaspalvelun kanssa puhelimitse,
saat siitä mahtavan puhelinlaskun, kiitos verkkaiseen puhuvan puhelinvastaajan. Ja vasta sieltä saat kuulla että sinulle tulee seuraavaksi
lasku 120,00 euroa !!!
Tätä summaa ei mainita missään !!
Ja puhelinlasku vielä päälle 30,00 euroa kun asioit ko. firman kanssa.
kallista peruna/maissijauhoa.???
konjam !!!!!!
5
277
Vastaukset
- Chivas Regal
Konham on harhautusta, konjamiini on täyttä ainetta ja totta. Isoisä antoi minulle 70v päivillään lusikallisen konjamiinia. Älä pidä tapoinas, evästi.
- Slim-Jim
Lääkkeet? Jospa aloittaja vain söisi vähemmän. Kävisi samalla halvemmaksi.
- Virheistä oppii.
Laihduttaminen onnistuu, kun lopettaa alkoholin käytön, syö vähemmän ja harvemmin ja liikkuu enemmän. Ihmelääkkeitä ei ole.
- missä rehellisyys
Varokaa myös asioidessanne kuluttajaviranomaisen kanssa Konjam-tuotteesta. Siellä on kiertäviä puhelinpäivystysvuoroja. Et voi tietää soittaessasi kuka on palkanmaksaja. Eli , kenen leipää syöt sen lauluja laulat pätee näihin muijiin. Tuntuu että niillä on hyvin heppoiset tiedot laki-asioissa tai tarkoituksella antavat väärää tietoa. Heidänkin motiivinsa pitäisi ottaa lähempään tarkasteluun! Mitä t
tuollaiset tekevät kuluttaja-asiamiespalvelussa????
Tuote sisältää myös vehnän gluteenia. Sitä ei kerrotamissään! - TurhautunutAsiakas
Itse tilasin näitä pillereitä ja peruutin tilauksen ja maksoin laskun.
Sen jälkeen en ole saanut heiltä näitä laihdutuspillereitä, enkä laskuja, mutta silti perintätoimisto lähettelee laskuja???
Menee hermot tommoseen touhuun ja jokapaikkaan saa lähetellä sähköposteja ja tositteita että olen maksanut heille.
Alkaa muutenkin haiskahtaa koko homma kun perintätoimisto soittelee 20-21 aikaa illalla tuntemattomasta numerosta. Luulisi että heillä ei ihan noin pitkät työajat ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634