Oon seurustellu monta kertaa suomalaisten poikien kanssa ja aina oon joutunut pettymään. Suomalaiset pojat ovat kamalan laiskoja ainaki sit kun ne alkaa seurustelemaan. Eivät esim pidä enää sen jälkeen huoltaan ulkonäöstään. Laiskistuvat ja lihovat. Eivätkä osallistu ikinä mihinkään yhteisiin juttuihin. Suomalaiset pojat ei myöskään järkkää mitään romanttisia yllätyksiä tyttöystävälleen. Suomalaiset pojat on myös kauheen lapsellisia, ajavat aina vain mopoilla, eivät osaa keskustella mistään järkevistä asioista ja pelaavat lapsellisia pelejä.
Mutta sitten mä löysin ihanan maahanmuuttajapojan täällä Suomessa. On tosi, tosi komea se poika ja käytökseltäänkin tosi romanttinen ja kohtelias. Ajattelee aina tytön parasta ja kohtelee tosi hyvin. Ulkonäöltään on tosi komea, urheilullinen ja kun on luonne ja käytöskin kunnossa, niin voi että se on ihana!
Kun on kerran ulkomaalaiseen herrasmieheen rakastunut, niin eipä ole enää koskaan tullut suomipoikia ajateltua siinä mielessä, että voisin koskaan enää seurustella suomalaisten poikien kanssa. Miksi vaihtaisin laiskaan ja lapselliseen suomalaiseen junttiin, kun on ihana ulkomaalainen poikaystävä mulla. ♥♥♥♥
Ihana, Ihana, IHANA poikaystäväni :) ♥♥♥♥
40
815
Vastaukset
- 18v pk-seutulainen
Kuinka paljon yleistystä voi mahtua yhteen viestiin? Yleistit aika paljon ja kaikki pojat ei ole lapsellisia. Esimerkiksi itse en ajele mopoilla tai ole mikään seksihullu. Käyttäydyn myös hyvin ja ottaisin tytön tarpeet huomioon, jos sellainen olisi. Lisäksi osaan myös keskustella järkevistä asioista järkevästi.
En sitten tiedä oliko pientä trollin makua, mutta kuitenkin... - alise98
Mä oon tälki hetkellä SUOMALAISEN pojan kanssa ja tosi ihana on, tykkää jopa tanssii ja jutteli mun kans skypes mieluummin ku katto jääkiekon MM-finaalii (ei ollu kyl mitää kattomisen arvosta). Suomalaiset pojat osaa olla myös ihania, mut sun kohalle on voinu tulla vaa niit laiskoi mopoil ajelevii poikii. Tää mun murunen on myös fiksu, pystyn puhumaan sen kanssa kaikesta ja se ymmärtää. Se on romanttinen ja saa mut punastuu helposti. Pointti oli ettei kaikki suomalaiset pojat sovi sun kuvailemaan muottiin. Onnee sulle kun oot löytäny jonku ihanan :3
suomalaiset jätkäthä niitä viisaita on, mitä naisella tekee kun on mopo?
menkää vaa tytöt nuolemaa mamuhanuria- Taidan olla keinomurmeli
Harmi, kun ihmiset eivät millään jaksa keksiä omia provojaan ja näitä samanlaisia tulee joka kolosta >:(
Skarppia ny. - Enpätiiä
Onneks on kevari niin ei tartte mennä mopolla alamäkeen 45km/h. Aprilia rs 180cc pytyllä takaa 185km/h vauhdit motarilla ja katseen kääntymiset. En pelaa PC:lä boxilla tai pleikalla. Harrastan nyrkkeilyä ja Taekwondoa joten en ole laiskakaan. Ja kun puhuit että ei osata keskustella mistään järkevästä niin haluaisitko kenties keskustella euriborin kasvusta, Suomen velkaantumisesta, Suomen ja Venäjän suhteista, Natoon liittymisestä, Euroopan parlamentin vaaleista, Suomessa lisääntyvästä korruptiosta, OMXH yleisindeksistä, Ukrainasta, lapsilisien leikkaamisesta, bruttokansantuloista, vankiloitten ylläpito kustannuksista Suomessa, Suomessa lisääntyvästä tuloerojen suuruudesta, hiililajanjäljestä, öljyn loppumisesta, kasvihuoneilmiöstä, tuotannon rationalisoinnista ja yleensäkin koneistumisesta vai Finnairin Anttilan ynnämuitten yritysten yt-neuvotteluista? Ja sanoit että suomalaiset ovat juntteja niin suomi kuuluu top 20 maihin missä on tavallista viisaampia ihmisiä väkilukuun suhteutettuna mutta noi Nigeriat, Afrikat sun muut ei kuulu edes top 2000.
- James-95
Kannattaa kattoo kevarin määritelmä.
- Enpätiiä
James-95 kirjoitti:
Kannattaa kattoo kevarin määritelmä.
Mitä tarkotat? Tota pyttyy vai?
- servasin
Mitäs oot ollu vaan kusipäitten perään.
- Horge
Mamu-pojalla on vissii iso, siksi se kiinnostaa...
Porukat ei kyllä tykkää! - 18v pk-seutulainen
Kaikista ironisinta on se, että jotkut tytöt menevät yhteen komeiden poikien kanssa, joilla ei ole mikään parhain luonne ja vuorostaan ne ihan okei ulkonäköiset ja hyvän luonteen omaavat jäävät ilman tyttöjä, kuten minä. Sitten lisäksi se sama virhe tehdään usein toisenkin kerran eli jälleen etsitään se komein poika, joka ei kohtele tyttöystäväänsä hyvin.
Toivottavasti nämä tällaiset tytöt ottavat joskus opikseen... useimmiten sen "ruman poika" on kunnon poikaystävä, joka oikeasti kohtelee tyttöystäväänsä hyvin. :)- poika 97
Toi on nii totta ja sit valitetaa ku pojat ei välitä. Kannattais tutustuu niihi muihiki ku kaikist parhaimman näkösii!
- James-95
Aika tekopyhää sortua itse yleistykseen, vaikka itsekin kritisoit aloittajan yleistämistä.
- adawddq
Mamut ei tee muuta kuin elävät sossun rahoilla ja vievät meiltä naiset
Sad but true- mamupoika:)
ota mallia:) -mamu!
- Lakupekka
Musta mies
- Kebabpoikakaveri
Toivottavasti se tekee sulle huva kebaba.
- sinkkupoika16
Mitenköhä mopol ajaminen liittyy laiskuuteen. Ite olen mielestäni kohtelias ja asiallinen. Pleikkari xbox sun muut ei paljoa kiinnosta. Ja mitä pahaa on jos joskus pelaa ajan kuluksi kun koko elämä ei täyty siitä. Joo kevari minulla on ja tykkään ajella sillä ihan huvikseenkin. En ajele kylillä vinguttamassa kumii vaan käyn kavereilla tai kaupungilla ja muutenkin tykkään ajaa sillä. Auttaa muuten aika paljon liikkumisessa kun asuu täällä tuppukylässä
Ihmetyttää kyllä kun suuri osa ikäsistäni pojista ja varmaa tytöistäki on jatkuvasti ryypiskelemässä kylillä tai koneella ja pelaamassa. Monen kanssa ei saa mitään keskusteluu aikaseksi vaan pelkkää paskan jauhantaa jostai turhast. Ja tytöt yleensä hullaantuvat noihin kovispoikiin.
Sinkku siis olen ja tulen varmaan olemaankin pitkään. No eipä mulla niin kiire olekkaan
Pointtini on että kaikki suomalaiset eivät ole laiskoja koviksia seksihulluja pettäjiä. Ihan asiallisia ujoja rauhallisiakin poikia löytyy- roll1bzr
Jep sama täällä tosin ilman mopoa. Maksaa ihan mukavasti se parin vuoden mopo huvit. Ei täs tyttöjen kaa mitää kiirettä jakseta vaan odottaa sitä sopivaa tyttöä joka täyttää edes pikkasen niitä omia kriteerejä. Kyl aika usein ne kauniimmat on jotenki ärsyttäviä.
- suomen puolustaja
roll1bzr kirjoitti:
Jep sama täällä tosin ilman mopoa. Maksaa ihan mukavasti se parin vuoden mopo huvit. Ei täs tyttöjen kaa mitää kiirettä jakseta vaan odottaa sitä sopivaa tyttöä joka täyttää edes pikkasen niitä omia kriteerejä. Kyl aika usein ne kauniimmat on jotenki ärsyttäviä.
Vitun paskapää älä tuu tänne haukkuu suomalaisia poikia! Vittu ei kaikki suomalaiset ole "mopollaajaviavideopelejäpelaaviaseksihulluja" Mee sinne aasiaa panee japsei jos huvittaa mut älä tänne tuu suomipoikia haukkuu! Oon suomalainen ja oon ylpee siitä!
- Enpätiiä
roll1bzr kirjoitti:
sinkkupoika16 olet täysin oikeassa. Mitä pahaa jos joskus pelaa koneilla tai käy ajamassa kevarilla joka on täysin eri teholuokassa kun mopo.(mopon sylinteritilavuus50cc ja kevarin 125cc) En itsekkään tiedä että mikä siinä juomisessa on niin hienoo. Ärsyttävää kun jokku kaverit kehuu että "vetäsin tossa viikon loppuna kauheet kaato kännit, mitä muuten ite teit viikon loppuna?" "No mää voitin Uudenmaan aluemestaruude Taekwondossa."(en asu Uudenmaanalueella) Sitten tulee kysymys että "ookko nössö kun et ikinä juo, ekkö sää oikeesti uskalla juoda?" Juu olen nössö koska käyn viikon loppuisin otteluissa sen sijaan että menisin juopottelemaan kavereitten kanssa. Daamm olen tällä hetkellä virallisesti nössö. Aplodeja?
- 18v pk-seutulainen
Enpätiiä kirjoitti:
sinkkupoika16 olet täysin oikeassa. Mitä pahaa jos joskus pelaa koneilla tai käy ajamassa kevarilla joka on täysin eri teholuokassa kun mopo.(mopon sylinteritilavuus50cc ja kevarin 125cc) En itsekkään tiedä että mikä siinä juomisessa on niin hienoo. Ärsyttävää kun jokku kaverit kehuu että "vetäsin tossa viikon loppuna kauheet kaato kännit, mitä muuten ite teit viikon loppuna?" "No mää voitin Uudenmaan aluemestaruude Taekwondossa."(en asu Uudenmaanalueella) Sitten tulee kysymys että "ookko nössö kun et ikinä juo, ekkö sää oikeesti uskalla juoda?" Juu olen nössö koska käyn viikon loppuisin otteluissa sen sijaan että menisin juopottelemaan kavereitten kanssa. Daamm olen tällä hetkellä virallisesti nössö. Aplodeja?
Huikeat aplodit sinulle, joka olet pysynyt järjissäsi. Juoda saa, mutta ei aina tarvitse vetää kaatokännejä. Itse olen täysin päihteetön, vaikka olenkin jo täysi-ikäinen.
- 2002jenna
Missä sä asut?
- 18v poika
Aika hauskaa on sellainen asia, että tytöt oikein etsimällä etsivät asiallisia poikia, jotka oikeasti välittää eikä vain ole seksin perään (silti seksi on osa pitkäkestoista parisuhdetta). Juuri sellaiset, joita tytöt etsivät, jäävät ilman. Itse olen aina ollut sinkku, eikä kukaan mieleisestäni ikäluokasta (17-18v) ole edes kertonut olleensa kiinnostunut minusta.
Lisäksi hieman hämmentää, että pelaaminen nähdään jotenkin vain nörttien hommana, vaikka oikeastaan tosi monet pelaa ihan ajanvietteen takia ja oikeastaan pelaaminen voi olla tosi hauskaa jopa ihan sellaisille, jotka ei yleensä pelaa, jos vain on oikeanlainen seura. Oikeanlaisessa seurassa asioita sietää huomattavasti enemmän ja paremmin.
Kuitenkin ehkä on paras vaan jättää nämä C-luokan trollit rauhaan. Trollit voi olla ihan hauskojakin, mutta tämä viestiketjun aloittaja floppasi hyvän trollaamisen ja oikein kunnolla. vaikuttaa aloittaja siltä, että olet saanut mustaa kenialaista kahvia...
- Hmmmm
Hmmm... aloittaja... on mukavaa, että oot löytäny kivan pojan itselles.... mut se mitä sanoit suomalaisista pojista ei kyl taida ihan 100% olla totta. En oo koskaan seurustellu kenenkäänkaa joten en oikein voi kerskailla kuinka ''ihana/ihania'' poikaystävä/poikaystäviä mulla on/on ollut. Ite oon aasialainen (tyttö) enkä voi oikeen sanoa että kaikki ulkomaalaiset pojat on ihania. En kyl tiiä minkä maalainen sun poikaystäväs on mut voin sanoa että olipa ulkomaalainen tai suomalainen tahansa, niin kyllä niitä herrasmiehiä ja kusipäitä löytyy. Hyvin sanottu kokemattomalta tytöltä eikö? -3- Mun serkku on jotain.... 21? 22? 23? Vai oliko se 24? Ja se juo. Se ryyppää paljon, polttaa tupakkaa, ajelee pomolla ja on... ei niitä ''Ihania herrasmiehiä''.
Se ei riipu siitä onko suomalainen tai vaikkapa ''super romanttinen'' ranskalainen herrasmies vai ei. Kaikilla on oma persoona ja tollane yleistäminen on liikaa.
Ja vielä yks juttu!
...
Tai... no ei sittenkään mitään.
Olen puhunut Pai khoon nakha! - rautamestari
riippuu ikäluokasta ja yksilöstä, älä pls yleistä, kyllä tapaat niitäkin suomalaisia, jotka on kunnollisii
- Giorgios Stefanos
Oon seurustellu monta kertaa suomalaisten tyttöjen kanssa ja aina oon joutunut pettymään. Suomalaiset tytöt ovat kamalan laiskoja ainaki sit kun ne alkaa seurustelemaan. Eivät esim pidä enää sen jälkeen huoltaan ulkonäöstään. Laiskistuvat ja lihovat. Eivätkä osallistu ikinä mihinkään yhteisiin juttuihin. Suomalaiset tytöt ei myöskään järkkää mitään romanttisia yllätyksiä poikaystävälleen. Suomalaiset tytöt on myös kauheen lapsellisia, ajavat aina vain skoballa, eivät osaa keskustella mistään järkevistä asioista ja lässyttävät vain lapsellisia lissujuttuja.
Mutta sitten mä löysin ihanan maahanmuuttajatytön täällä Suomessa. On tosi, tosi kaunis se tyttö ja käytökseltäänkin tosi romanttinen ja kohtelias. Ajattelee aina pojan parasta ja kohtelee tosi hyvin. Ulkonäöltään on tosi kaunis, urheilullinen ja kun on luonne ja käytöskin kunnossa, niin voi että se on ihana!
Kun on kerran ulkomaalaiseen kaunottareen rakastunut, niin eipä ole enää koskaan tullut suomivalaita ajateltua siinä mielessä, että voisin koskaan enää seurustella suomalaisten tyttöjen kanssa. Miksi vaihtaisin laiskaan ja lapselliseen suomalaiseen sotanorsuun, kun on ihana ulkomaalainen tyttöystävä mulla. ♥♥♥♥- well played
I see what you did there. ;)
- :33
Ahahaha! :DD
- yks suomityttö vaa:D
en mä ainakaa haluis ulkomaalaista poikaystävää... ja jos poikaystävä ei järkkää mitää romanttista nii voihan sille ihan suoraa sanoo et ois mukava jos se yllättäis romanttisesti sut joskus :D
Rodunhäpäisyä.
- mr. big penis
hehheh. eipä oo paljoo kehumista suomalaisis pojis mut viel vähemmän plikois! kaikki joko hissukoit ja rumii nörttei, tai sit näit lissuo ja huorii pinnallisii juoppoi. mul on hyvät ihmiset älykäs ja kaunis ja välittävä thaimaalainen tyttöystävä ja sen kans sujuu seksi TUHAT kertaa paremmin ku yhenkää suomalaisen tytön. haikailkaa te tytöt nekrujen perään sillä kukaan ei jaksa kiinnostua inisevistä itsekeskesistä ipanoista.
- Avunhuuto
Älä kuseta. En yleistä, mutta ei ne ulkomaalaisetkaan aina niin ihania ole. Omasta puolen vuoden suhteesta "ihanaan irakilaispoikaan" jäi vaan vitun kipeät muistelmat ja kaksi katkennut kylkiluuta. Onneksi mulla on nyt vierellä mitä mitä ihanin (ja suomalainen) kulta, joka on auttanut mua pääseen tästä paskasta yli
- mie2002
Kiva kuulla et oot löytänny uuden ja mukavan.
Joskus olin ihastunut yhteen poikaan ja se sanoi et se on varattu ja ei tykkää miusta niin olihan siinä jonkun verran sulattamista.... - azyzz
Jatka puhumista, jonain päivänä sanot ehkä jotain fiksua :)
- mie2002
HÄH!?!
- azyzz
Kyllä
- dcxz3sadasdsae421sda
Kiihkofeministirasisti!!!!!
- mie2002
Olen varattu sitten :-)
- Anonyymi
Kyllä osa on laiskoja mut ei kaikki suomalaispojat ole
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725