Mun poikaystävä jätti mut. Mä rakastan sitä vieläkin ihan kauheen paljo ja oon ihan murtunu! Mä nään sitä joka päivä koulussa. Miten ihmeessä mä ikinä pääsen siitä yli? Mun kaverit sano et lähtää nyt vaan iskee uusii jätkii niin kyl se entinen unohtuu! Mut se ei mee niin! oon ollu viikonloppuna kaupungilla ja hengaillu uusien jätkien kanssa mut siit ei oo mitää apuu! Mun mielessä pyörii kuitenkin koko ajan vaan mun ex. Mitä mä teen? Miten mä ikinä pääsen yli? :'(
Mitens?
3
213
Vastaukset
- exät.alas
..ota siihen mitää kontaktii, älä kuuntele tunteellista musaa, hävitä kaikki todistusaineisto siit jonnekki ullakolle (:)), äläkä vaa soita sille, muistele sen itsekkäitä/tyhmiä tekoja vaikka viha laantuiski ajanmyötä nopeesti. Ky lsä pystyt siihen! Tsemii!
- pave
älä ajattele sitä....munkin exä jätti mut ja mä rakastan sitä vieläkin...kaikki sanoo et älä ajattele...mä nään sitä joka päivä ja ajattelen sitä joka päivä vähemmän....kyl sä jossain vaiheessa unohdat sen sun exän...mä tiedän et mä en voi ikinä unohtaa mun exää mut, ainakin hetkellisesti sen voi unohtaa...mä rakastan sua ihan hirveesti hani...!!!
- neito
mut on jätetty kerran tosi pahalla tavalla. niin pahalla että se sattuu opikeestaan vieläkin kun ajattelee miten joku voi tiedä toiselle noin.
rakkaus on näiti vaikeimpia asioita. en mä tiedä miten pääsisin yli jos eroisin mun nykyisen kullan kanssa. en varmaan mitenkään. kaikki sanoo ettÄ siitä selvii mut jos ei ole kokenu samaa ku sinä niin haistakoon kukkasen. kyllä sen tietty ajan kanssa helpottaa mut se on pitkä prosessi. etenkin sun pitää puhua jonkun kanssa sun tunteista. se auttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948