Eli onko Hauhaun ruuissa jotain vikaa? Muuta kun että sitä myydään marketissa ja se on halpaa. Taas kerran kuulin kehuja kuinka hyvää tuo on, aina palataan takaisin tuohon kun on muuta "parempaa" kokeiltu... Pussissa lukee kyllä tietoa mutta pitäneekö paikkansa?
Hauhaun nappulan viat?
Juppirane
3
118
Vastaukset
- plussaaa
ite oon syöttänyt hh:ta koirilleni ja olen siihen tyytyväinen, turkki on pysynyt hyvässä kunnossa ja koiran maha kestää hyvin sitä. sontaakaan ei tuu älyttömästi. Ite tykkään et kun ruokaa saa helposti lähi marketista , että se on iso plussa matkan varrella!!
- hauvallinen
Koirani on syönyt pikkupennusta asti Hau-hau Championia ja on nyt vuoden iässä iso vahva ja terve, joten voin suositella.
- hyvää on
Parempaa kuin esim. royal caninit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908