Sain keskusteluihin bannin kun toin yleiseen tietoon että luotsit pitävät 9.6.2014 kokouksen koskien chatin huone jakoja.
Säännöissä mainitaan että bannit eli kirjoitusestot ovat aina määräaikaisia ja niiden pituus riippuu rikkomuksen vakavuudesta.
Mistä voin tarkistaa kuinka pitkän bannin sain?
Varsinaisesti banni ei minua häiritse mutta toivottavasti seuraava kyseisen ip-osoitteen käyttäjä ei halua käyttää tätä sivustoa.
sain bannin
4
132
Vastaukset
- Noin se käy
Ei minuakaan moinen häiritse. Nytkin kirjoitan amerikkalaisella iparilla. Eihän tuon muuttaminen ole konsti mikään. Joskus yksi ja lennosta maan vaihto.
- maan korvessa
Ihmettelen kovasti tätä käytäntöä banneista. Minä en ollut ikinä kirjoittanut mitään keskusteluihin. ja kerran sitten yritin, niin tuli ilmoitus, että olette bannattu etc. Minulla ei ole edes saunalahden mobiililiittymäkää joten sekin on poissuljettu. Asun maalla ja liki korvessa, joten ei ole kaapeliakaan. Näin täällä mennään ja toimitaan.
- : )
pakko sanoa että bannien saaminen inspiroi lisähäiriköintiin. mielestäni ip-esto on osoitus siitä että ylläpito on huomioinut minut ja aiheutan heille harmia.
- Mikä syynä?
Etenkin kun sitä ei mitenkään perustella. Eli mikä oli täsmällinen syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331289Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635