Näyttäis olevan tarjolla aika vähän ajettuna muutama yksilö vm.00. Millainen on peli, pysyykö kunnossa, onko tyypillisiä tai kalliita murheita?
Omistajilla puheenvuoro, naapuria aidan yli tarkkailevat voivat nyt olla hiljaa.
Astra Caravan 1.7D kokemuksia?
4
494
Vastaukset
- pena
Mulla on -01 dti jolla ajettu nyt 150tkm. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei vikoja. Kulutus eritäin pientä... matka noin 4.4l/100km. Huollot hoidat vain ajallaan niin siinä on autoa pitkäksi aikaa.
Jääkääppi(jenkkimalli) mahtunut kyytiin oikein hyvin eli tilaakin löytyy. Talvella ei ongelmia käynnistyksen suhteen(johdon päässä tai ei). Hinnat laskevat uusilla ihan silmissä mutta käytettyä ostavan kannattaa vakavasti harkita.
Suosittelen! - ärrä
Entinen autoni oli astra 1.7 Tdi vm-01 jolla ajoin n.30000km. Ainoa murhe oli polttoaine käyttöinen moottorin lisälämmitin (EBER?) joka jouduttiin vaihtamaan parikin kertaa kun savutti niin että autoa seurasi komea savupilvi.Käsittääkseni nämä lämmittimet on uudemmissa malleissa korvattu sähkäkäyttöiseksi... Muuten kyllä olin tyytyväinen
- aron
Nyt kun muistelen niin oli mullakin ongelmia tuon webasto/eberin kanssa mutta kun homma korjattiin(takuun piikkiin)loppui savutus. Täytyy myöntää että savutus oli aika kiitettävää. Kyselin asiasta kavereilta ja esim. volvossa samoja ongelmia eli ongelma ei pelkästää opelin.
- Ostajaksiko
2.0DI: tä ajattelin kanssa, niitä vaan ei liikkeissä niin paljon näe. Ehtisi kai tuolla pikkukoneisellakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862