Astra Caravan 1.7D kokemuksia?

Ostajaksiko

Näyttäis olevan tarjolla aika vähän ajettuna muutama yksilö vm.00. Millainen on peli, pysyykö kunnossa, onko tyypillisiä tai kalliita murheita?

Omistajilla puheenvuoro, naapuria aidan yli tarkkailevat voivat nyt olla hiljaa.

4

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena

Mulla on -01 dti jolla ajettu nyt 150tkm. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei vikoja. Kulutus eritäin pientä... matka noin 4.4l/100km. Huollot hoidat vain ajallaan niin siinä on autoa pitkäksi aikaa.
      Jääkääppi(jenkkimalli) mahtunut kyytiin oikein hyvin eli tilaakin löytyy. Talvella ei ongelmia käynnistyksen suhteen(johdon päässä tai ei). Hinnat laskevat uusilla ihan silmissä mutta käytettyä ostavan kannattaa vakavasti harkita.
      Suosittelen!

• ärrä

Entinen autoni oli astra 1.7 Tdi vm-01 jolla ajoin n.30000km. Ainoa murhe oli polttoaine käyttöinen moottorin lisälämmitin (EBER?) joka jouduttiin vaihtamaan parikin kertaa kun savutti niin että autoa seurasi komea savupilvi.Käsittääkseni nämä lämmittimet on uudemmissa malleissa korvattu sähkäkäyttöiseksi... Muuten kyllä olin tyytyväinen

• aron

Nyt kun muistelen niin oli mullakin ongelmia tuon webasto/eberin kanssa mutta kun homma korjattiin(takuun piikkiin)loppui savutus. Täytyy myöntää että savutus oli aika kiitettävää. Kyselin asiasta kavereilta ja esim. volvossa samoja ongelmia eli ongelma ei pelkästää opelin.

• Ostajaksiko

2.0DI: tä ajattelin kanssa, niitä vaan ei liikkeissä niin paljon näe. Ehtisi kai tuolla pikkukoneisellakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe