Heips.
Yleensä kun olen ulkona koiran kans lenkillä ni usein kävellään sama puiston läpi, varmaa pari kertaa päivässä. Se on semmonen puisto mis on lasten leikkipuisto sekä kallio missä porukkaa dokaa ja grillaa sekä huumeiden käyttäjiä. Ja näkee aina viikonloppuna ku teinit (12-20 mitä niit nykyään vissii kutsutaan "jonne")
kasaantuu mopojen vieres ja huutelevat, loppuillaan.
Aika levotonta muutenkin tällä alueella. Stoget ei enää kuljee 23.30 jälkeen, koska oli niin levotonta, turvallisuuden takia jne.
No tänään tuli yksi mies vastaan just nää ns. "sairaita kyttääja yksilöitä".
Huomasin jo pari metrin päästä että on tulossa mua kohtaan, ihmettelin että mitä helvettiä, eikö koiran kaa nykyään rauhassa saa käyttää.
Sit se rupes sanoo"että oon nähnyt sua koiran ka", ja et olen mukamas roskannu ja "pitää ajatella että on lapsia leikkimässä täs puistossa".
Oisin pitäny vaan sanoo ok ja kävellyt koiran kanssa pois.
Mut pitihän mun puolustaa itseni. No ei siinä mitään hyötyä ollut.
Mä vastasin et "nyt kyllä puhut väärälle henkilölle, kävelen täällä koiran ka. En oo roskannu tääl ikinä (rehellisesti)
En tiedä mistä puhut, eikä oo mitään hajua mistää huumeruiskusta?"
(Ku semmosia oli vissii alueelta löydetty.). se rupes provosoida ja sanoi et "kyl tiedän että se on sinä, ja että käytät."
Sit vastasin "että juuu spaddua tulee poltettu ja yleensä himas siin on kippo mihin laitan stögikset, että en kyllä roskaa!".
Se rupes sit jotai ihmettä selittää "jo hyvää et sul on kippo
Mihin laitat ruiskuja ja jtn".
Siis mitä ihmettä ihmisiä vaivaa??
Tulee tolla tavalla syyttää toista ihmistä iha pokkana?
Varmaan ku oon nuoren näkönen? Oon 23v, jäbä.
Toi tapahtui tänää, pitkä teksti tuli.
En jaksaa korjaa ja järjestys on mitä on.
Kirjoitin vaan mitä tuli mieleen siitä tapahtumasta.
Olen kyllä erittäin sosiaalinen ihminen mut välillä pitäis omaa aikaaki saada.
Salaa kyttämistä
Victim
0
1062
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1976332Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2434253"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m523360Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää893312Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.742412Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432367- 252336
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001917