Seksiä kuntotarkastajana.

mestarimittaaja

Tämä tapahtui 3 vuotta sitten kun tein konsulttina kosteusmittauksia asunnoissa Helsingissä.
Olin ilmoittanut yhden kaksion asukkaalle että tulisin seuraavana aamuna klo.8.00 tekemään taloyhtiön pyynnöstä kosteusmittausta asunnon kylpyhuoneeseen.
Soitin ovikelloa ja vastaan tuli vaaleatukkainen pörröpää rouva joka oli unohtanut koko mittauksen ja vasta nyt heräsi.
Toivottelin hyvät huomenet ja riisuin kengät tepastellen kylppäriin, rouva ilmoitti että sitä ei ole käytetty vielä tänä aamuna joten mittaus onnistuu.
Mittailin siinä pintakosteuksia seinistä ja kun ryhdyin mittaamaan lattian kosteuksia, huomasin että rouva oli tullut ovelle ja kyykyssä katseli touhujani, samalla mittari oli pudota kädestä kun huomasin että avonaisen aamutakin alta pilkotti ihanan näköinen musta kolmio jalkojen välissä.
Rouva oli nukkunut nakuna ja siinä tahattomasti tai tahallisesti esitteli reisiensä väliä.
Sain mittaukset tehtyä ja rouva ehdotti että saisi tarjota aamukahvit, no sehän sopi minulle mainiosti joten siirryimme keittiöön.
Juttelimme siinä kaikkia maailman asioita, ja siinä tuo ihana rouva kertoili olleensa jo vuosia yksinhuoltajana, ja nyt lapset olivat lähteneet jo kouluun.
Rouva kertoi kaipaavansa välillä aamulla vierelle mistä jota voisi halia, ajattelin että itsekin jo vähän kiihtyneenä kysäisin muina miehinä että olisiko syytä ehkä mitata rouvaltakin kosteus jostakin.
Siitähän hän innostui, tuli eteeni ja avasi aamutakkinsa paljastaen ihana pehmeän vartalonsa , levitti jalkansa ja käski koetella miltä kosteus tuntuisi vaikka sormella koeteltuna.
Siitä alkoi meidän molempien kiima purkautua vauhdilla, sain todella nopeasti omat vaatteeni siihen keittiön lattialle, rouva siirteli kuppeja syrjään pöydältä, painoin hänet ensin lähellä olevaa seinää vasten, eikä kovaa kaluani tarvinnut paljon ohjailla kun se jo seisaaltaan painui tuohon todella märkään kiimapilluun.
Nostin hänet syliini ja kannoin pöydän viereen ja laskin hänet siihen selälleen, jolloin näin tuon ihanan pillun joka todella oli niin märkä että tihkui kiimapisaroita.
Naimme hitaasti pöydän päällä, puristelin välillä hänen rintojaan ja kun kiimamme kiimamme huippu tuli laukesin voimalla hänen sisäänsä, hän suorastaan huusi nautinnosta ja tunsin kuinka pillu puristui tiukemmin ja tiukemmin kaluni ympärille.
Siirryimme siitä makuuhuoneen puolelle ja jatkoimme samaa koko aamupäivän, ja voit uskoa että vierailin tekemässä mittauksia siellä vielä monesti.
Olen itse varattu, mutta eiköhän tuollainen pieni nautinto kuulu luontaisetuihin joten en ole tressannut sillä itseäni enempää.

t. eki

5

11797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talonmiehen apulaine

      Hyvä tarina.

      Tulee mieleeni, kun olin talomiehen sijaisena, ja leidi pyysi putkia rassaamaan...

    • justjooo

      joo joo,

    • Jaettikyrpae

      Ja sitten heräsit tyyny kuolassa ja kalsarit spemassa. Oli maanantaiaamu ja 12 h aamuvuoro margariinitehtaalla odotti.

      • minttuliisa

    • kosteusmittaaja 14v

      konsulttina kosteusmittauksia..mit' helv... se on ???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe