Miesten pukeutuminen

puku miehen tekee

Ikämiehillä näkee useimmiten ns. ikämiesten vaatteita. Suorat housut, kauluspaita tai neulepusero, tanakat kengät jaloissa.
Kuinka miehesi pukeutuu? Ikänsä mukaisen siististi ja arvokkaasti vai nuorekkaamman siististi ja rennosti?
Mikä mielestäsi on 60-70 vuotiaalle sopivin pukeutumistyyli? Pitääkö näkyä se, että on tässä jo eletty eikä ulkoasulla pelleillä?

63

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehottomastoi paras pukeutuminen arjessa on oman tyylinsä mukaisesti. Töissä työn vatimalla tavalla, siis jos työelämässä vielä on. Vapaa-ajalla oman maun mukkaan, mielellään siististi ehjästi ja puhtaasti.

Miun mieheinkö, noh, samanlaill kuin poikansa, siis arkena. Juhlii kuitenkin puvussa.

• ,,,,

Tilanteen mukaan.
      Puku silloin kun on parempi tilaisuus, muuten asiallisesti ihmisten ilmoilla ja kotona vapaammin töiden ja tilanteiden mukaan.

• tiinainen

puku ja valkoinen paita kravatteineen
      löytyy arvokkaita tilaisuuksia ja hautajaisia varten
      muutamia pikkutakkeja jos on vähän jäykempi tilaisuus
      muuten farkkuihin niitä löytyy laidasta laitaan
      hyvin siistejä ja tyylikäitäkin semmoisiin rentoihin juhliin
      värikkäitä paita t paita yhdistelmiä kesäjuhliin
      rennosti pukeutuu ja uskon että tyyli jatkuu hamaan loppuun asti
      kengät on tärkeä asuste ja ne on persoonallisia
      sukat lyhytvartisia ei perinteisiä valkoisia tennissukkia
      kotona työvaatteet ja kontiot jalassa
      ite ei koskaan osta vaatteita luottaa mun makuun
      helppo puettava kun on sellainen keskimittainen hoikahko mies.

• Mie en ossasi osataa miun miehelle vaatteita ollenkaa kun sillä on just se oma makunsa. li ite hankkii vaatteensa ja ostaakin vaatteita useammin ku mie :)

• tiinainen
        ollakovaiei kirjoitti:

Mie en ossasi osataa miun miehelle vaatteita ollenkaa kun sillä on just se oma makunsa. li ite hankkii vaatteensa ja ostaakin vaatteita useammin ku mie :)

tää mun mies ei halua millään mennä vaateostoksille
        mun mies on luottanu aina mun makuuni
        enemmän kun omaansa
        kengätkin sille osaan ostaa sovittamalla omaan jalkaani
        olisinkohan mää passannu sen pilalle
        no ei se mitään näillä mennään
        kun kerta on aloitettu :)

• tiinainen kirjoitti:

tää mun mies ei halua millään mennä vaateostoksille
        mun mies on luottanu aina mun makuuni
        enemmän kun omaansa
        kengätkin sille osaan ostaa sovittamalla omaan jalkaani
        olisinkohan mää passannu sen pilalle
        no ei se mitään näillä mennään
        kun kerta on aloitettu :)

Nii, oishan se kiva pukea toista mutta kun ei ni ei. Kyllä minäkin makutuomariksi pääsen mutta ei puhettakaa että sattuis oikeat jos kotiin kantaisin :)

• tiinainen
        ollakovaiei kirjoitti:

Nii, oishan se kiva pukea toista mutta kun ei ni ei. Kyllä minäkin makutuomariksi pääsen mutta ei puhettakaa että sattuis oikeat jos kotiin kantaisin :)

mää oon onneks päässy stailaamaan
        ja kun on vielä niin hyvä mallikin niin mikäs siinä on stailatessa
        mää kyllä tiedän että jotkut miehet on niin jääriä
        ettei periaatteessa kelpaa mikää mitä vaimo ehdottaa
        vaikka toisen silmähän sen paremmin näkee kun oma

mutta se on muuten aika jännä juttu se minkä olen huomannut
        kun katsoo itteensä peilistä uudessa lookissa
        ja on tyytyväinen tulokseen
        niin se kannattaa pitää mielessä koska
        silmä tottuu tosi nopeasti siihen mitä näkee joka päivä
        koska viikon päästä saattaa olla jo ettei miellytä

no tulihan tässä taas hypättyä asiasta kukkaruukkuun
        mutta toi tuli mieleen kun puhuttiin vaatetuksesta yleensäkkin.

• tiinainen kirjoitti:

mää oon onneks päässy stailaamaan
        ja kun on vielä niin hyvä mallikin niin mikäs siinä on stailatessa
        mää kyllä tiedän että jotkut miehet on niin jääriä
        ettei periaatteessa kelpaa mikää mitä vaimo ehdottaa
        vaikka toisen silmähän sen paremmin näkee kun oma

mutta se on muuten aika jännä juttu se minkä olen huomannut
        kun katsoo itteensä peilistä uudessa lookissa
        ja on tyytyväinen tulokseen
        niin se kannattaa pitää mielessä koska
        silmä tottuu tosi nopeasti siihen mitä näkee joka päivä
        koska viikon päästä saattaa olla jo ettei miellytä

no tulihan tässä taas hypättyä asiasta kukkaruukkuun
        mutta toi tuli mieleen kun puhuttiin vaatetuksesta yleensäkkin.

Emmätiä. Jotenkin sitä vaan iän karttuessa ei niin katokkaan sinne peiliin vaan enempi tutkiskelee mitä siellä pään sisässä ja toiveissa pyörii. Tai no, siinä mielessä tietenkin et viimeistään eteisen peilistä vilkaisee et onko ovesta ulos lähtevä ihmistä muistuttava :).

• tiinainen
        ollakovaiei kirjoitti:

Emmätiä. Jotenkin sitä vaan iän karttuessa ei niin katokkaan sinne peiliin vaan enempi tutkiskelee mitä siellä pään sisässä ja toiveissa pyörii. Tai no, siinä mielessä tietenkin et viimeistään eteisen peilistä vilkaisee et onko ovesta ulos lähtevä ihmistä muistuttava :).

kyllä mää oon peilin kautta
        hyväksyyn ulkonäköni muutoksen
        suurinpiirtein tässä vuos sitten
        sain ahaa elämyksen vai mikskä sitä pitäs sanoo
        olin jonnekkin lähdössä
        pesin hampaita ja kääntelin päätäni vessan peilin edessä
        ja tajusin ettei mun enää ees tartte näyttää
        kolmikymppiseltä kun mää oon sentään jo viisviis

samaan aikaa rupes jotenkin ärsyttään
        kun nuoret puhuu mulle niinkun olisin saman ikäinen
        mää oon kumminkin aina kunnioittanu itseäni
        huomattavasti vanhempia ihmisiä
        ja jos toinen kakskymmentä ja mää viisviis
        niin onhan se selvää että mulla on paljon enemmän
        elämänkokemusta ja näkemystä.

• Lutunen pitää farkkuja ja teepaitoja kotona ja kaupoissa käydessä, voi laittaa jonkun pikeepaidan tai vastaavaa jos mennään kylään, periaate mukavaa, mutta puhdasta ja siistiä. Ei seuraa muotia, ei välitä pätkääkään siitä mitä muut ajattelevat. Hautajaisiin tumma puku, musta tai valkoinen paita ja musta solmio, taitaa olla sama puku ollut koko elämänsä kun on mitat pysyneet samoina.

• Oliko sun lutusesi täältä suunnalta kotoisin? Tuntuu niin tutulta tuo hänen pukeutumistyylinsä ja ajatuksensa.. :)

Mieheni pukeutuu rennosti, mustia farkkuja tykkää pitää, kivoja puseroita ja tennareita. Muutkin kengät ovat rentoja ja kivan mallisia.
        On hänellä tumma puku ja siihen useita paitoja, mutta ei viihdy puvussa.
        Työvaatteet nyt on mitä on, kun likaantuvat nopeasti ja kumpparit usein jaloissaan.
        Sama paino on ollut miehellä koko sen ajan, minkä on tunnettu, ei ole tarvinnut sen vuoksi vaatetusta uusia. Hoikkana poikana pysynyt.

• Anceli kirjoitti:

Oliko sun lutusesi täältä suunnalta kotoisin? Tuntuu niin tutulta tuo hänen pukeutumistyylinsä ja ajatuksensa.. :)

Mieheni pukeutuu rennosti, mustia farkkuja tykkää pitää, kivoja puseroita ja tennareita. Muutkin kengät ovat rentoja ja kivan mallisia.
        Työvaatteet nyt on mitä on, kun likaantuvat nopeasti ja kumpparit usein jaloissaan.
        Sama paino on ollut miehellä koko sen ajan, minkä on tunnettu, ei ole tarvinnut sen vuoksi vaatetusta uusia. Hoikkana poikana pysynyt.

@Anceli, taitaapi olla, E-Karjalan poikia, Joutseno oli kai kotikaupunki alunperin, Savitaipaleella lapsuudensa elänyt ja Lappeenrannassa aikuiseksi kasvanut.

• demeter1
        Anceli kirjoitti:

Oliko sun lutusesi täältä suunnalta kotoisin? Tuntuu niin tutulta tuo hänen pukeutumistyylinsä ja ajatuksensa.. :)

Sama täällä Paloma ja Anceli. Rumat ne vaatteilla koreilee, sanottiin ennen.
        Ja muotivaate on sielun barrikaadi, sanotaan nykyisin..))

Kun puoliso talutti alttarille vanhimman tyttärensä uusi puku oli harkinnassa, mutta vanhalla mentiin. Eihän se ollut palvellut kuin toistakymmentä vuotta...))
        Hautajaispuku ostettiin pari vuotta sitten kun alkoi näyttää siltä, että sille on tulevina vuosina enemmänkin käyttöä. Ikävä kyllä.

• inhaäiti
        demeter1 kirjoitti:

Sama täällä Paloma ja Anceli. Rumat ne vaatteilla koreilee, sanottiin ennen.
        Ja muotivaate on sielun barrikaadi, sanotaan nykyisin..))

Kun puoliso talutti alttarille vanhimman tyttärensä uusi puku oli harkinnassa, mutta vanhalla mentiin. Eihän se ollut palvellut kuin toistakymmentä vuotta...))
        Hautajaispuku ostettiin pari vuotta sitten kun alkoi näyttää siltä, että sille on tulevina vuosina enemmänkin käyttöä. Ikävä kyllä.

Kyllä tytölle olisi pitänyt luoda uusi puku.
        Muuten se sanoo vanhimmiten että näytän ihan äidiltä.
        Kattokaa nyt tota faijaakin.
        Kyllä sekin varmaan äidistä vähän kärsi.
        Vai...olikohan lauserakenteessasi pikkuisen vikaa :)

Tällä kertaa ei allekirjoitusta.

• demeter1
        inhaäiti kirjoitti:

Kyllä tytölle olisi pitänyt luoda uusi puku.
        Muuten se sanoo vanhimmiten että näytän ihan äidiltä.
        Kattokaa nyt tota faijaakin.
        Kyllä sekin varmaan äidistä vähän kärsi.
        Vai...olikohan lauserakenteessasi pikkuisen vikaa :)

Tällä kertaa ei allekirjoitusta.

Niinpäs olikin..)) Lauserakenteessa vikaa. Kuvittelin koko ajan puhuvani isästä. Mutta ihan elävässä elämässä erotan kyllä isän ja tyttären toisistaan..))

• Paloma.se.co kirjoitti:

@Anceli, taitaapi olla, E-Karjalan poikia, Joutseno oli kai kotikaupunki alunperin, Savitaipaleella lapsuudensa elänyt ja Lappeenrannassa aikuiseksi kasvanut.

Aika läheltä hän on kotoisin, Joutsenohan on joitakin vuosia sitten liitetty Lappeenrantaan, mutta Savitaipale on vielä omillaan.
        Kerro terveisiä entisiltä kotiseuduiltaan, täällä elämä jatkuu edelleen.

• mulperintoukka

Minä laitan päälleni puvun vain kuolleen ruumiin yli kukkia laskiessani.
      Katson että niin minä, kuin pukuni, olemme työuramme tehneet.

Pitäsköhän joskus vuokrata toi tiinainen sen mieheltä...
      Yksin kun elelen.
      Aito Jameksen farkkurotsi, villasekoitteiset housut(väljät)
      Villa on viilee mutta lämmin.
      Kengistä taisi olla jo puhettakin.
      Vesikampaus.
      Tarkasti Braunilla ajeltu sänki leuassa.
      Chanelin aurinkolasit.

Tuskimpa tiinainenkaan tuunaisi tän tarkemmin tai tyylikkäämmin.
      Saattaisi jopa pyytää mieheltään vuokra-ajan pidennystä...
      Velehtelis että valinta on poikkeuksellisen vaikeaa.

• mollamaija

Farkut, kauluspaita ja pikkutakki töissä. Farkut, t-paita ja monitaskuinen liivi vapaa-ajalla. Puku silloin kun tilaisuus niin vaatii.

• mimmimummi*

Kirkkaanpunainen tuulipuku.....kirkkaanpunaiset pitkät saappaat.....kirkkaanpunainen pipo....pinkkinen reppu....
      En lähtis tämän hepun kanssa ulos....tulee joskus tuolla vastaan hän....

• mimmimummi*

Sanoinkohan minä nyt liian jyrkästi .... punainenkin sopii miehelle...ja pinkki on aivan hieno väri yhdistettynä vaikka siniseen tai harmaaseen....

• mimmimummi* kirjoitti:

Sanoinkohan minä nyt liian jyrkästi .... punainenkin sopii miehelle...ja pinkki on aivan hieno väri yhdistettynä vaikka siniseen tai harmaaseen....

Punaset tai keltaset housut tai pikkutakki saa minut katsomaan toiseen suuntaan tai vaihtaan toiselle puolelle katua jos on kovin ahdas kuja.

• mikä noissa nyt?

• onpas nähtykin*
        Paloma.se.co kirjoitti:

Punaset tai keltaset housut tai pikkutakki saa minut katsomaan toiseen suuntaan tai vaihtaan toiselle puolelle katua jos on kovin ahdas kuja.

Entäs pukutakki, valkoinen pukupaita, siniset sivuraitaverkkarit (suomiverkkarit), lenkkitossut, juhlavimpiin tilaisuuksiin sopiva huopahattu?

Punaiset housut miehellä on SIISTIT. Riipuu tietenkin vähän housujen mallista.

• ollakovaiei kirjoitti:

Punaiset housut miehellä on SIISTIT. Riipuu tietenkin vähän housujen mallista.

Nojoo, sun mielestä :)
        Ruosteenpunanen tai viininpunanen vielä menettelee, mutta kirkkaan punanen, paloauton värinen?
        Keltanen on tosin vielä pahempi. Pääsiäistipun väriset housut tai takki saa mun ajatteleen että tossa tyypissä on jonkinlainen luonnevika, kun pitää näkyä noin räikeesti. Tai että se esittää jotain roolia. Taiteellista tai tanssibandin staraa perähikiältä.
        Mä olen miesten pukeutumisen suhteen tosi vanhanaikainen. Farkut hyvä, puku hyvä, treenivaatteet metsäpolulle, ulkoiluvaatteet erikseen; siis vaatteet tilaisuuden mukaan. Kotona menee verkkarit tai bermudat tai cargoshortsitkin.
        Oma lapseni, nyt jo lähes nelikymppinen mies, pukeutuu pukuun, solmioon, kauluspaitaan, asuun sopivaan nenäliina rintataskussa, käsinommellut kengät ja 50-luvun fedora päässä. Siis dandy.

Nojoo, sun mielestä :)
        Ruosteenpunanen tai viininpunanen vielä menettelee, mutta kirkkaan punanen, paloauton värinen?
        Keltanen on tosin vielä pahempi. Pääsiäistipun väriset housut tai takki saa mun ajatteleen että tossa tyypissä on jonkinlainen luonnevika, kun pitää näkyä noin räikeesti. Tai että se esittää jotain roolia. Taiteellista tai tanssibandin staraa perähikiältä.
        Mä olen miesten pukeutumisen suhteen tosi vanhanaikainen. Farkut hyvä, puku hyvä, treenivaatteet metsäpolulle, ulkoiluvaatteet erikseen; siis vaatteet tilaisuuden mukaan. Kotona menee verkkarit tai bermudat tai cargoshortsitkin.
        Oma lapseni, nyt jo lähes nelikymppinen mies, pukeutuu pukuun, solmioon, kauluspaitaan, asuun sopivaan nenäliina rintataskussa, käsinommellut kengät ja 50-luvun fedora päässä. Siis dandy.

Ei minunkaan lähipiirini miehet kyllä kukaan käytä punaisia paitsi perheen pienimmäiset :). Mutta mitä olen nähnyt joillan niin kirkkaanpunaiset farkut on ihan kivannäköiset, keltainen ehkä menee jo liian ällöksi.

Dandy?

• onpas nähtykin* kirjoitti:

Entäs pukutakki, valkoinen pukupaita, siniset sivuraitaverkkarit (suomiverkkarit), lenkkitossut, juhlavimpiin tilaisuuksiin sopiva huopahattu?

Niin tai läninki korkekengät, peruukki ja lierihattu, onpas nähty sellainenkin.

• ollakovaiei kirjoitti:

Ei minunkaan lähipiirini miehet kyllä kukaan käytä punaisia paitsi perheen pienimmäiset :). Mutta mitä olen nähnyt joillan niin kirkkaanpunaiset farkut on ihan kivannäköiset, keltainen ehkä menee jo liian ällöksi.

Dandy?

keikari

keikari

Arkisinkin?

• ollakovaiei kirjoitti:

Arkisinkin?

Kyllä. Kotona voi olla vaikka kalsareissa, mutta ovesta ei astu ulos ilman täyttä asukokonaisuutta. Paitsi hölkkäämään, silloin on tee ja cargoshortsit.

Kyllä. Kotona voi olla vaikka kalsareissa, mutta ovesta ei astu ulos ilman täyttä asukokonaisuutta. Paitsi hölkkäämään, silloin on tee ja cargoshortsit.

Noh, kukin tyylilleen uskollisena. Joku ei lähde roskapussia viemään jos ei ole huulipunaa tai muutoin vaan täysi sotamaalaus kasvoilla.

• herrasmies maalta
        ollakovaiei kirjoitti:

Noh, kukin tyylilleen uskollisena. Joku ei lähde roskapussia viemään jos ei ole huulipunaa tai muutoin vaan täysi sotamaalaus kasvoilla.

Joku taso sen täytyy olla!
        Eihän me sentään mitään villi-ihmisiä voida esittää.

Itsekin yritän noudattaa etiketin mukaista pukeutumista:
        Aina kun herään keskellä yötä vessahätään, niin puen päälleni tumman puvun, solmion ja lankatut lakeerikengät.
        Ne antavat huussissa käyntiin tiettyä arvokkuutta ja arkinen askare saa uusia ulottuvuuksia.

Kuka nyt likaisissa kalsareissa kehtaa huussiin hiippailla yösydännä?

• herrasmies maalta kirjoitti:

Joku taso sen täytyy olla!
        Eihän me sentään mitään villi-ihmisiä voida esittää.

Itsekin yritän noudattaa etiketin mukaista pukeutumista:
        Aina kun herään keskellä yötä vessahätään, niin puen päälleni tumman puvun, solmion ja lankatut lakeerikengät.
        Ne antavat huussissa käyntiin tiettyä arvokkuutta ja arkinen askare saa uusia ulottuvuuksia.

Kuka nyt likaisissa kalsareissa kehtaa huussiin hiippailla yösydännä?

:)))))))))))))) Onhan öinen wc-reissu Pyhä Toimitus.

Minä taidan sitten olla Villi Pohjola -ihminen :).

• calvados
        ollakovaiei kirjoitti:

Dandy?

Toi paloma menee sit aina aikuisuudesta lapsellisuuksiin.
        Kun joutuu vakavan paikan eteen.
        Mut menköön vaan.
        Naisille pitää antaa tilaa.
        Sillee kuvitteellisesti.
        Ne tuntee sit olevansa niinku kahleista vapautuneita. :)

• nähtykin*
        ollakovaiei kirjoitti:

Niin tai läninki korkekengät, peruukki ja lierihattu, onpas nähty sellainenkin.

Juu, niin on

• vai alemmuuskompleks
        Paloma.se.co kirjoitti:

Jehovantodistaja? Nehän ne kulkee puku päällä arkisinkin. Myös vanhemmilla muslimimiehillä on sellainan tapa.

Onhan monilla oltava työasuna puku, mutta yleensä ne heittävät työvaatteet päältään vapaa-aikana.

• vai alemmuuskompleks kirjoitti:

Jehovantodistaja? Nehän ne kulkee puku päällä arkisinkin. Myös vanhemmilla muslimimiehillä on sellainan tapa.

Onhan monilla oltava työasuna puku, mutta yleensä ne heittävät työvaatteet päältään vapaa-aikana.

Haha, ei oo jehova eikä muslimi, ei taida olla edes kirkossa, vaikka katoliseksi me se kastettiin. Pikemminkin sellanen tyyppi salonkisosialisti.
        Mutta siitä pukeutumistyylistä: hän itse sanoo että pukeutumisensa on vastareaktio vanhempiensa liialliseen vapaamuotoisuuteen ainaisine farkkuineen ja teepaitoineen. Hipahtavat vanhemmat, äärikonservatiivinen lapsi, siis pukeutumiseltaan.

• calvados kirjoitti:

Toi paloma menee sit aina aikuisuudesta lapsellisuuksiin.
        Kun joutuu vakavan paikan eteen.
        Mut menköön vaan.
        Naisille pitää antaa tilaa.
        Sillee kuvitteellisesti.
        Ne tuntee sit olevansa niinku kahleista vapautuneita. :)

kuka tässä nyt on lapsellinen kun menee ja valittaa minusta joka ketjussa....jesus maria de la inmaculada concepción

• calvados
        Paloma.se.co kirjoitti:

kuka tässä nyt on lapsellinen kun menee ja valittaa minusta joka ketjussa....jesus maria de la inmaculada concepción

Sussa on jotain kiehtovaa.
        Jotain fiksusti sanailevaa.
        Ei niin pehmeää patjaa, jonka Ouninpohjasta et ylös nousisi.
        Hieno nainen, vaikka vähän kehaisenkin.

• kiihkolla oottaa
        calvados kirjoitti:

Sussa on jotain kiehtovaa.
        Jotain fiksusti sanailevaa.
        Ei niin pehmeää patjaa, jonka Ouninpohjasta et ylös nousisi.
        Hieno nainen, vaikka vähän kehaisenkin.

Niin on sussakin, oikein odotan mitä uutta lässyä tänään keksit.

• mä ootan myös
        kiihkolla oottaa kirjoitti:

Niin on sussakin, oikein odotan mitä uutta lässyä tänään keksit.

Tyyliin: rakas tule takas, avaa hakas, näytä napas. Ootellaan mitä tuleman pitää.

• sulo lirkkunen
        mä ootan myös kirjoitti:

Tyyliin: rakas tule takas, avaa hakas, näytä napas. Ootellaan mitä tuleman pitää.

Odottavan aika käy pitkäksi.

• sama se mulle

Tuossahan tuo kalsareissaan pyörii nytkin ja rapsuttelee rintakarvojaan... Sas nähä mitä pukee päälleen vai pukeeko mitään.

• kaikkeen tottuu

Noin se on meilläkin, tää rapsuttelee joskus muutakin kuin rintojaan.

• ,,,,
        kaikkeen tottuu kirjoitti:

Noin se on meilläkin, tää rapsuttelee joskus muutakin kuin rintojaan.

Minun mieheni on sentää saanut haalarin päälleen ja kumpparit jalkaansa, aikoo lähteä taas päiväkahvin jälkeen metsää raivaamaan.

• ,,,, kirjoitti:

Minun mieheni on sentää saanut haalarin päälleen ja kumpparit jalkaansa, aikoo lähteä taas päiväkahvin jälkeen metsää raivaamaan.

Toivottavasti mun mieheni puki aamulla jottain päälleen kun ulko-ovesta läks :).

• Siinä voi toinen rinakarva irrota.

• nirunaru
        ollakovaiei kirjoitti:

Toivottavasti mun mieheni puki aamulla jottain päälleen kun ulko-ovesta läks :).

Aamulla huudin töihin menevälle miehelleni keittiöön, kysyen, onko kaikki vaatteet oikein päin.
        Aina eivät ole olleet.

• tai sama se mulle
        ollakovaiei kirjoitti:

Siinä voi toinen rinakarva irrota.

Missäs välissä sinä olet mieheni rintakarvat päässyt laskemaan?

• nirunaru kirjoitti:

Aamulla huudin töihin menevälle miehelleni keittiöön, kysyen, onko kaikki vaatteet oikein päin.
        Aina eivät ole olleet.

Mun pojalla oli vasta paita nurinpäin päällä. Kun huomautin asiasta ni hän tuumaa jotta ole uljas niin lujaa ei huomaa mitää. Kävi kuiteski sitten wc:ssä pyöräyttämässä paidan oikein päin päälle :)

• tai sama se mulle kirjoitti:

Missäs välissä sinä olet mieheni rintakarvat päässyt laskemaan?

Kerran uimarannalla katsoin jotta siinäpäs kaksi karvaa ristissä.

• nirunaru
        ollakovaiei kirjoitti:

Mun pojalla oli vasta paita nurinpäin päällä. Kun huomautin asiasta ni hän tuumaa jotta ole uljas niin lujaa ei huomaa mitää. Kävi kuiteski sitten wc:ssä pyöräyttämässä paidan oikein päin päälle :)

Mies oli päivän kulkenut töissä paita väärinpäin. Olisi nyt työkaverien kannattanut olla vähemmän kainoja, ja olisivat huomauttaneet.

• ollakovaiei kirjoitti:

Riku nyt tuli automaattitekstiä. Tarkoitus oli kirjoittaa jotta ole hiljaa niin kukaan ei huomaa

• ent. siivoojaparka
        ollakovaiei kirjoitti:

Niin ninkun mitä sanoi?

Tyttärelleni, taisi olla jotain kolmen ikäinen silloin, huomatin että menikös leninki vähän väärinpäin. Hän oli jo pienenä sitä lajia, ettei myönnä erehtyneensä koskaan tai olevansa väärässä missään. Hän sanoi; no minä laitoin sen näinpäin siksi, että jos toinen pää häviää, niin saa laittaa sitten toisinpäin.

• häh?
        ollakovaiei kirjoitti:

Riku nyt tuli automaattitekstiä. Tarkoitus oli kirjoittaa jotta ole hiljaa niin kukaan ei huomaa

Kuka on Riku?

• hyvä sinä!
        häh? kirjoitti:

Kuka on Riku?

Hyvä, kun kysyit. Mulla ei ollut rääpyä. Luulin sokeutuneeni.

• voisko olla?
        hyvä sinä! kirjoitti:

Hyvä, kun kysyit. Mulla ei ollut rääpyä. Luulin sokeutuneeni.

Jos se on mies jolla on ne kaksi rintakarvaa.

• häh? kirjoitti:

Kuka on Riku?

Ehhehe ehhehe. Ei ole rikua vaan eiku. Mutnytpitäämennäkunmaantieonkuuma.
        mukavan iloista illanjatkoa :).

• ent. siivoojaparka kirjoitti:

Niin ninkun mitä sanoi?

Tyttärelleni, taisi olla jotain kolmen ikäinen silloin, huomatin että menikös leninki vähän väärinpäin. Hän oli jo pienenä sitä lajia, ettei myönnä erehtyneensä koskaan tai olevansa väärässä missään. Hän sanoi; no minä laitoin sen näinpäin siksi, että jos toinen pää häviää, niin saa laittaa sitten toisinpäin.

Voi että. Tuli ihan ikävä niitä aikoja kun lapset puki kumppareita väärin jalkoihin :).

• Ruutupaita2

Minun miehet eivät ole koskaan käyttäneet farkkuja, niillä on sellainen yhteinen piirre. Kerran mietin että miksiköhän on näin. On olleet vakosamettihousut vapaalla
      ja suorat työelämässä. Pukumiehiä. En ole puuttunut miehen pukeutumiseen, hän
      pitää oman tyylinsä ja pukeutuu aikuisen miehen tavoin. Hänellä on fiksuja kenkiä.
      Tietysti on ulkoilu ja harrastukseen kuuluvia vaatteita. Minusta on tärkeää että
      mies valitsee itse vaatteensa ja tyylinsä.
      Kaikenkaikkiaan, jokainen tyylillään, voi sitä olla trendipellekin.
      Ps. Ruutupaita ja alla valkoinen on aina kaunis vapaa-ajalla.

• vakosamettia vain

Valitsetko miehet housujen perusteella vai onko sattumaa?

• Ruutupaita2

Jörn Donner oli vaalikeskustelussa pukeutunut harmaaseen, takki näytti mukavalta
      pehmeäkankaiselta. Harmaa paita, kaikki sointui hänelle oikein hyvin, ei kaivannut
      värejä koska henkilö itse on värikäs. Olen aina ihaillut häntä, eikä hän petä
      vanhanakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe