Onko täällä sellaista asiantuntijaa,kuka tietäisi sarvien arvon.Olen onnistunut ampumaan hirven ,jolla oli 19 piikkiset lapiosarvet,siis 10 9 sekä 8 piikiset 4 4.Suuremmat ovat hieman vaurioituneet "taistelussa",mutta pienemmät ovat täysin ehjät.Ostajat ehkä löytyisivät ulkomailta.
Sarvet
5
1212
Vastaukset
- Sarvekas
Älä hyvä mies myy sarvia !! Ainoa hyvä neuvo on se. Niiden hinta on korvaamaton.
- ei asiantuntija
metsästyslehdistä löytyy ainakin ostajia
- pää
Olen jo vähän aikaa kaupitellut täytettyä hirvenpäätä jolla on 19 piikkiset kultamitalisarvet päässä mutta eipä ole ollut kovasti kysyntää..
- Jovain
...arvo! Jos sie vaan sarvien rahallisen arvon takia mettästät, niin unoha koko mettästys! Sie pillaat kaikkien mettästäjien mainhen höpöttämälä täälä sarvien rahallisesta arvosta! Myy assees, niin tienaat paremmin, korkkinokka!!
- Siirtolainen
Jos saisit yhteyttä eräisiin aasialaisiin, alkaisi kauppa käydä. Sarvet jauhetaan ja syödään. Mikäs muu sen hännän nostaa kuin sarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351