SUOSITELKAA!!!

Shados Elements

Suositelkaa mulle jotain hyviä kirjoja ja antakaa paljon suosituksia sillä olen lukenut aikamoisen määrän kirjoja ja mieluiten sieltä fantasia scifi osastolta ;)

9

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heebo

Joko olet lukenut Eddingsin tuotannon?
      Ja sitten K.A Applegaten Ever World sarjan voi lukea. Se on aika hauska ja kevyttä luettavaa. Sitten on Ajan Pyörä-sarja, joka on aika pitkä ja Kuoleman portti-sarja... Ja niitä muitakin kirjoja on vaikka kuinka! Itse en ole vielä lukenut Ajan pyörää tai Kuoleman porttia, mutta seuraavaksi ne menee...

• Silvfana

Voisit lukea tietenkin myös Dragonlance-sagan, jonka ovat kirjoittaneet Margaret Weis ja Tracy Hickman, sekä Forgotten Realms, jonka on kirjoittanut R.A. Salvatore. Molemmat ovat fantasiakirjallisuuden kulmakiviä. Ja tietenkin tuo Eddings on. Ajan Pyörä on myös hyvä, mutta sitä kirjoitetaan vielä. Kuolemanporttiin lisäyksenä Heebon viestiin, että Kuolemanportilla on samat kirjoittajat kuin Dragonlancella.

• Shadows Elements

Mitä muita kirja-sarjoja K.A Applegatelta on kuin EverWorld, Remnants ja Animorphis? Ne luiettu? Tai sitten Patricia C. Wredeltä?

• 'kiko

Aiemmassa viesissä mainitusta Dragonlancesta vielä sen verran, että sarja muutenkin on hyvä..ja käsittää muidenkin kirjailijoiden teoksia samasta aiheesta ns. syventäviä kirjoja Weis'n ja Hickmanin kirjoittamiin kirjoihin. Eri hahmoista ja näiden vaiheista..tosin melko suuri osa on englannin kielisiä, mutta kuitenkin..^^ Kielitaito karttuu ainakin. =7

• Shadows Elements

Olen lukenut jo noi Dragonlancet, mut jotain muuta? Olen 18 ja kaikki menee. Lohharit on plussaa :)

• Foobar

Mitä etsit kirjasta? Viihdettä? Ajatuksia? Tarinaa? Henkilöhahmoja? Suomeksi vai englanniksi? Minkä ikäinen olet tai miten paljon sinulla on yleistietoa joka auttaa nauttimaan kirjoista jotka viittaavat seikkoihin joita ei itse kirjassa selitetä?

• Nomi

heippa!

Kokeileppa Terry Pratchettia ja Neil Gaimanin tuotantoa. JOs et ole lukenut sen tyyppistä fantasiakirjallisuutta niin kannattaa aloittaa niiden yhteisestä kirjasta Good Omens (muistaakseni suomeksi Hyviä Enteitä). Hillittömän hauska. Dan Simmonsin Hyperion ja sen jatko-osat on myös todella luettavaa kampetta.

• Lukijatar

Bernard Cornwell: Talvikuningas
      Robert Holdstock: Alkumetsä
      - Brittein saarten mytologiaa

Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin
      - luin yhdeltä istumalta

Ray Bradburyn kirjat
      - mielikuvituksen mestari. Aloita kirjasta Kuvitettu mies.

• Polgara^^

joku olikin jo ehottanu eddingsiä, ne on parhaita!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe