Myyn nokian 3650 puhelimen. Takuuta on jäljellä yli 2kk. On siisti ja hyvä puhelin. Jätkää tarjouksia.
myydään nokian 3650
5
283
Vastaukset
- Joni
200 euroa saat, myytkö ?
- antti
Juu saat puhelimen sillä hinnalla. Ota yhteyttä sähköpostiini niin saat puhelimen. osoite on [email protected]
- samane
onko ehjä kännukkä minkä ihäinen olet ja miksi halua myydä???
- töissä täällä
Hei oikeesti, ei 3650 10 kk vanhana todellakaan makseta 200€:a ..?? Haloo!! Minä myyn liikkeessä uudempiakin ja ehdoton max hinta oli jo pari kuukautta sitten 120€ jos takuuta on vielä 6 kk. Tästä tapauksesta ei yli 100€ ikinä kannata maksaa.
- antti100
töissä täällä kirjoitti:
Hei oikeesti, ei 3650 10 kk vanhana todellakaan makseta 200€:a ..?? Haloo!! Minä myyn liikkeessä uudempiakin ja ehdoton max hinta oli jo pari kuukautta sitten 120€ jos takuuta on vielä 6 kk. Tästä tapauksesta ei yli 100€ ikinä kannata maksaa.
kyl sen hinta on 150-200. Äläkä sä estä mun kauppoja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756