Linda Linellä Tallinnaan

Daytrip

Jokunen kysymys:
Kuinka kauan kestää kävelymatka sataman kauppakeskuksiin? Entä Rimiin, josta palstalla kirjoittelua. Onko Linda Linen terminaalissa alkoholimyyntiä? Saako siellä ostettua "kärryjä" ?

11

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • head reisi

      Linda linellä ei ole varsinaista terminaalia Tallinnassa. Lähin Rimi lienee Norde Centrumissa ja varmaankin sinne kävelee 10-15 min muihin kauppapaikoille menee jotain 5-20 min riippuen minne menee ja kuinka nopea on kävelemään. Kärryjä taitaa saada ostettua melkein joka alkoholia myyvästä kaupasta.

    • ,,,,,,,,,,,,,,

      No onhan lindalla terminaali Tallinnassa jossa myös pieni alkohoolimyynti (ainakin ennen ollut jos ei tänä vuonna poistettu).En muista että olisin siellä kärryjä nähnyt.
      Rimin kävelee 10-15min.

    • Daytrip

      Kiitos! Kannattanee ottaa taksi? Onko Rimi siis iso liike?

    • Lindalla tuulee 28.5

      Huomenna on turha mennä Terminaaliin tulevan myrskyn takia.

      • meri on rauhottunut

        tilanne muuttunut liikennöinnin osalta tänään, jotkut vuorot kulkee tänään


    • kävineilen

      Rimi Norde Centerissä on suuri kauppa!

    • toinen toope

      En ole käynyt Rimissä, mutta kyllä Linda linen terminaalissa on alkoholimyymälä.

      Kauppakeskuksin, siis Sadamarket, Superalko ym, on 10 minuutin kävelymatka. Yleensä paluumatkalla on ollut sen verran kantamuksia että olen palannut taksilla. Tingitty hinta on 5 euroa.

      Onko Rimi hyvä kauppa? Missä se on?

      • Daytrip

        Kiitokset kommentoineista!


    • lähiostolat
    • kartan_kautta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe