minä olen seurustellut vähän reilun ja tapasin tämän netissä viime viikon keski ja nyt se on mua kosinut netissä ja tavataan lähiaikoina.Olen niin onnellinen.Miten suhdaun tähän? Onko hyviä Vinkkiä Kellään?
Olen onnellinen Nainen!
8
4597
Vastaukset
- roopemanu
ilmiselvästi HUIJARI!
- Minttu
Ette ole tavanneet, ja sinua jo kositaan!!! Ei ole todellista! Oletko nyt aivan järjissäsi? Mieskään ei myöskään taida pelittää ihan täysillä?!
- Hoh
Hanki elämä.
- ounou
Heko heko, tota ei uskonut kukaan. Eikä ollut oikeastaan edes hauska... Pinnistä vähän mielikuvitusta niin voi keksiä paremmankin tarinan! Jos ei sitten ole parempaa tekemistä... (mullakaan ei ole, kun vastaan tämmöisiin...)
Mutta eikös se Hantta eli Wilma Schlizewski mennyt aika pikaisesti naimisiin. Se tietysti saattoi olla julkisuustemppu ja Wilma on muutenkin vähän (?)erikoinen.
Mutta kyllä näitä kaikennäköisiä tapauksia on. Mutta kyllä sitä yleensä on ainakin toinen nähty ennen kosintaa...- voiteitä
Miksi kukaan ihminen, varsinkaan suomessa jaksaisi tehdä julkisuus temppua menemällä naimisiin. Plus, käsittääkseni wilma on yhä naimisissa saman herran kanssa. On sulla siinä julkisuus temppu.
Ja erikoinen? Jos joku nyt ei vaan halua näyttää tismalleen samalta kun puolet muusta väestöstä niin miksi hän muuten käyttäytyisi jotenkin erikoisesti. En häntä henkilökohtaisesti tunne mutta suoraan sanoen vituttaa tollaset beessit pätijät.
- Blade77
ei siinä mitään, ihmeitä saattaa tapahtua. Onneksi olkoon vaan.
- Pikakihlautuja
Tämä tarina on ihan totta, joskin päätyi sitten eroon: minä ja ex-miehni tapasimme v.1985 lehti-ilmoituksen kautta - silloin ei vielä tainnut nettiä olla. Kirjoittelimme pari kirjettä ja sitten hän soitti minulle pitkän, monta tuntia kestävän puhelun. Huomasimme, että me olemme samalla aaltopituudella ja hän tuli jo seuraavana päivänä tapaamaan minua 200 km päästä. Menimme kihloihin ensitapaamisellamme. Kihloissa olimme vuoden ja naimisissa 17 vuotta. Kyllä se mahdollista on. Monet liitot kariutuvat vieläkin nopeammin, vaikka seurusteluaika olisi ollut pidempi. Ei aika ratkaise kaikkea.
- saro_angel
Mitä jos ottaisit järjen käteen tässä asiassa, jotain rajaa kuitenki tyhmyydessäkin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029