Mielipiteitä?

Mommy

Hei. Mitä mieltä olette, onkohan minulla jonkinäköinen kyky/lahja tai mielenterveysongelma?
Näen usein välähdyksiä. Olen kerran nähnyt unen, että minä sain kaksoset joista toinen lensi valona iloisena hahmona pois, ylöspäin. (Vaikea selittää) kaksi päivää myöhemmin kaupan edessä kun on ne tolpat missä on uutisotsikot, oli uutinen missä nainen sai kaksoset ja toinen lapsista menehtyi jotenkin traagisesti. En muista enää miksi se oli päässyt uutisiin, mutta jokin kamala juttu oli sille vauvalle tullut miksi kuoli.
Tuosta on jo monta vuotta mutta tänä keväänä sain ihan yhtäkkiä välähdyksen mikä kesti ihan sekunnin ajan. Olin vaunukävelyllä lapseni kanssa, ja näin ihan yhtäkkiä kaksi ristiä maassa! Siis maahan pystytettyä hautaristiä!!! Se oli kamalaa! Huudahdin ja mieheni katsoi minua kummastuneena ja kerroin miehelle tästä.
Pienenä olen myös nähnyt paljon ns. Varjoja. Muistan me edelleen. Nykyäänkin näen välillä sivusilmällä varjon liikkumassa asunnossamma. Siis ihan vilaukselta.
Selvennykseksi vielä että en käytä huumeita, suvussani ei ole mielenterveydellisiä sairauksia. Noitia on sukututkimuksen mukaan meidän suvussa poltettu roviolla..
Apua! :(
VASTAA

Mommy
tänään 10:47
AINIIN ja kerran tulin kotiin, mieheni pelasi pleikkaria, ärsyynnyin ja suutuin että nyt se pleikkari kiinni kun sun piti siivota. No, pleikkari meni niin jumiin että piti ottaa töpseli seinästä. Ja tämä tapahtui samantien kun sanoin tuon asian!!!

17

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mommy

      Kopioin tämän toiselta palstalta, siksi tuo jatke. :)

    • Ihan ensimmäiseksi kiinnostaisi tietää, oletko millään tavalla uskovaisia ihmisiä? Tiedän että useammat suuttuvat pelkästään kun kysyn, mutta minulla on syyni.

      • Mommy

        Uskon johonkin, en vaan itse osaa luokitella mihin. Jokin suurempi mahti, onko se jumala, sitä en tiedä.

        Olen vähän sellainen joka uskoo vasta kun näkee.


      • ei mitään taikaa
        Mommy kirjoitti:

        Uskon johonkin, en vaan itse osaa luokitella mihin. Jokin suurempi mahti, onko se jumala, sitä en tiedä.

        Olen vähän sellainen joka uskoo vasta kun näkee.

        --mielenterveysongelma, kuvittelet asioita.


      • Mommy
        ei mitään taikaa kirjoitti:

        --mielenterveysongelma, kuvittelet asioita.

        Niin noi näyt varmaan tosiaan selittyis jollain skitsofrenialla. Omasta mielestäni vaan olen ihan täysjärkinen noita näkyjä lukuunottamatta.


      • Mommy kirjoitti:

        Niin noi näyt varmaan tosiaan selittyis jollain skitsofrenialla. Omasta mielestäni vaan olen ihan täysjärkinen noita näkyjä lukuunottamatta.

        On minullekin sanottu aika moneen otteeseen että tarvitsen apua, vaikka jotkut ihmiset pystyvät todistamaan minun kokemukset todeksi. Enkä voi muuta sanoa, kuin että olen omasta mielestäni ihan terve ihminen. (Olen ollut aika monta kertaan lääkärillä joka on arvioinut terveyteni. Ja työni puolesta sen on täytynyt olla aika perusteellista.)


      • Mommy kirjoitti:

        Uskon johonkin, en vaan itse osaa luokitella mihin. Jokin suurempi mahti, onko se jumala, sitä en tiedä.

        Olen vähän sellainen joka uskoo vasta kun näkee.

        Voin sanoa sen verran, että olisin tuskin uskossa tänä päivänä, jos en olisi saanut kokea jotakin konkreettista. Ymmärrän tuon agnostiikkomaisen ajattelutavan.

        Tuohon sinun kykysi puoleen sanon sen verran, että olen törmännyt ihmisiin jotka ei edes ollut itsekään uskossa, mutta ovat kyenneet näkemään asioita, jotka eivät olet tapahtunut. Henkilökohtaisesti uskon kykyihisi. Mutta, uskon myös, että sinä et ole sitä ihan huvikseen saanut. Enkä usko että sukusi on vastuussa siitä. Uskon asian niin kuin se on kirjoitettu: (Jaakobin kirje 1:17 - "Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä..")


      • Mommy
        pastorin_poika kirjoitti:

        Voin sanoa sen verran, että olisin tuskin uskossa tänä päivänä, jos en olisi saanut kokea jotakin konkreettista. Ymmärrän tuon agnostiikkomaisen ajattelutavan.

        Tuohon sinun kykysi puoleen sanon sen verran, että olen törmännyt ihmisiin jotka ei edes ollut itsekään uskossa, mutta ovat kyenneet näkemään asioita, jotka eivät olet tapahtunut. Henkilökohtaisesti uskon kykyihisi. Mutta, uskon myös, että sinä et ole sitä ihan huvikseen saanut. Enkä usko että sukusi on vastuussa siitä. Uskon asian niin kuin se on kirjoitettu: (Jaakobin kirje 1:17 - "Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä..")

        Okei... No pitääkö tälle asialle tehdä jotain? Vai antaa vaan olla? :/

        Olen menossa selvännäkijälle kesän aikana, siis kuulemani mukaan oikealle sellaiselle. Hän ei kuulema ole huijari.

        Kiitos vastauksista!


      • Mommy kirjoitti:

        Okei... No pitääkö tälle asialle tehdä jotain? Vai antaa vaan olla? :/

        Olen menossa selvännäkijälle kesän aikana, siis kuulemani mukaan oikealle sellaiselle. Hän ei kuulema ole huijari.

        Kiitos vastauksista!

        Ok, no. En pahemmin voi estää sinua menemästä selvännäkijälle, mutta voin kertoa kuitenkin mitä on luvassa:

        Mikäli sinä haluat joko eroon tuosta, tai selvittää että mikä se on - viimeinen asia mitä sinun kannattaa tehdä, on mennä selvännäkijälle. Mitä "aidompi" se on - sen pahempi.
        Jos sinulla todella on epämiellyttävä olo noista näyistä jne, niin sinun kannattaa huomata yksi seikka. Yleensä paha olo noihin liittyen voi viitata henkivaltoihin, jotka ovat yhteyksissä niitten kanssa, kuten selvännäkijät, noidat, saatananpalvojat.

        Se on hyvä merkki, että haluat lähestyä tätä seikkaa, mikä sinua vaivaa, mutta kokeneena ihmisenä - näitten suhteen - voin sanoa, että selvännäkijä ainoastaan lietsoisi pahuuden henkiä sinun elämääsi. Monet ei sitä tiedä. Sen takia se onkin niin vaarallista.


      • Mommy
        pastorin_poika kirjoitti:

        Ok, no. En pahemmin voi estää sinua menemästä selvännäkijälle, mutta voin kertoa kuitenkin mitä on luvassa:

        Mikäli sinä haluat joko eroon tuosta, tai selvittää että mikä se on - viimeinen asia mitä sinun kannattaa tehdä, on mennä selvännäkijälle. Mitä "aidompi" se on - sen pahempi.
        Jos sinulla todella on epämiellyttävä olo noista näyistä jne, niin sinun kannattaa huomata yksi seikka. Yleensä paha olo noihin liittyen voi viitata henkivaltoihin, jotka ovat yhteyksissä niitten kanssa, kuten selvännäkijät, noidat, saatananpalvojat.

        Se on hyvä merkki, että haluat lähestyä tätä seikkaa, mikä sinua vaivaa, mutta kokeneena ihmisenä - näitten suhteen - voin sanoa, että selvännäkijä ainoastaan lietsoisi pahuuden henkiä sinun elämääsi. Monet ei sitä tiedä. Sen takia se onkin niin vaarallista.

        Minulla on paha olo oikeastaan vaan siitä tummasta hahmosta mitä näen. Muista asioista minulla on aika neutraali olo.

        Ymmärrän kyllä kantasi, ettei kannata mennä näkijälle. Sehän on raamatussa kuulemma kiellettyä. (Palstoja luettuani se kävi hyvinkin selväksi). Mutta minulle se näkijälle meneminen on ainut reitti edes pieneen katsaukseen, että saisin asiaan selkoa. Ja lähinnä tahdon tietää mitä tämä on, vai onko se hyvinkin vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta.


      • Mommy kirjoitti:

        Minulla on paha olo oikeastaan vaan siitä tummasta hahmosta mitä näen. Muista asioista minulla on aika neutraali olo.

        Ymmärrän kyllä kantasi, ettei kannata mennä näkijälle. Sehän on raamatussa kuulemma kiellettyä. (Palstoja luettuani se kävi hyvinkin selväksi). Mutta minulle se näkijälle meneminen on ainut reitti edes pieneen katsaukseen, että saisin asiaan selkoa. Ja lähinnä tahdon tietää mitä tämä on, vai onko se hyvinkin vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta.

        Koska se kielletään raamatussa, se ei tarkoita sitä, että se on ainoastaan uskovien hyväksi. Se on kaikkien hyväksi. Ymmärrän kantasi, että haluat päästä etenemään asian suhteen, mutta etenemisesi menisi vain syvemmälle johonkin, mitä et halua. Panen selkeämmäksi - jos et pidä niistä tummista hahmoista, jotka ovat nähtävästi demoneita (ne ovat yleisesti nähty tummina, varjomaisina hahmoina) - niitä on tulossa todennäköisesti vain lisää, mikäli menet selvännäkijälle. Selvännäkijät käyttävät useimmiten omiin rutiineihin Ouija-lautoja/selvännäkijöiden palloa. Ja sinulle on varmaankin tuttu asia, että spiritismi avaa oven suoraan henkimaailmojen elämään. Sama pätee selvännäkijöihin, mutta niihin liittyy yksi aika ikävä käänne vielä kaiken lisäksi. Ouija-laudat ovat pelkkiä työkaluja, jotka ovat kylläkin vaarallisia (ihan sama missä käytössä), mutta jos tähän koko touhuun liittää asiantuntijan, astutaan aivan toiselle tasolle. (Kirje efesolaisille 6:12 - "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.")


      • Mommy
        pastorin_poika kirjoitti:

        Koska se kielletään raamatussa, se ei tarkoita sitä, että se on ainoastaan uskovien hyväksi. Se on kaikkien hyväksi. Ymmärrän kantasi, että haluat päästä etenemään asian suhteen, mutta etenemisesi menisi vain syvemmälle johonkin, mitä et halua. Panen selkeämmäksi - jos et pidä niistä tummista hahmoista, jotka ovat nähtävästi demoneita (ne ovat yleisesti nähty tummina, varjomaisina hahmoina) - niitä on tulossa todennäköisesti vain lisää, mikäli menet selvännäkijälle. Selvännäkijät käyttävät useimmiten omiin rutiineihin Ouija-lautoja/selvännäkijöiden palloa. Ja sinulle on varmaankin tuttu asia, että spiritismi avaa oven suoraan henkimaailmojen elämään. Sama pätee selvännäkijöihin, mutta niihin liittyy yksi aika ikävä käänne vielä kaiken lisäksi. Ouija-laudat ovat pelkkiä työkaluja, jotka ovat kylläkin vaarallisia (ihan sama missä käytössä), mutta jos tähän koko touhuun liittää asiantuntijan, astutaan aivan toiselle tasolle. (Kirje efesolaisille 6:12 - "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.")

        Mitä sitten mielestäsi minun pitäisi tehdä? :/


      • Mommy kirjoitti:

        Mitä sitten mielestäsi minun pitäisi tehdä? :/

        Toivoisin että tähän olisi yksinkertainen selitys. Siihen käytännössä onkin, mutta sen toteutus on eri asia.

        Haluan kuitenkin sanoa, (ennen kuin joku ehtii tulla ja sanoo - "Käänny uskoon! Ota Jeesus sydämeen!" - niin kuin yleensä tapahtuukin) että sinun kannattaa kokeilla yhtä ihan simppeliä juttua. Henkilökohtaisesti tiedän, ettei ole muuta ratkaisua kuin Jumala. Mutta ennen kuin mennään sen mukaan mitä yli-innokkaat uskovaisest haluavat heti opastaa, sanon, että sinun kannattaa lausua rukous. Sen ei täydy mennä tietyn kaavan mukaan. Tärkeintä on, että se on lähtöisin siitä, miltä sinusta tuntuu. Jumala ei kaipaa kuulla runoja. Hän haluaa luoda yhteyden meihin. Hän kutsuu meitä siihen.
        Harva ihminen tietää miltä sinusta tuntuu. Ja yleensä nekin, jotka tietävät, eivät osaa auttaa. Tiedän silti, että Jumala voi auttaa. Eikä Hän vaadi sinulta sitä, että menet ja käännyt heti, jos sinusta ei edes tunnu siltä. Jos haluat tehdä uskonratkaisun, tee se silloin, kun sinusta siltä tuntuu. Ei silloin kun joku evankelista on sitä mieltä.
        Mutta, rukoile. Pyydä vaikka, että Herra ilmestyisi sinulle tavalla tai toisella, koska sinä et muuten pysty uskomaan. Ja että Hän näyttäisi sinulle, mikä noitten näkyjen tarkoitus on. Ja mitä virkaa niillä on.


    • Ja tuli tässä mieleen. Itse asiassa, se että suvussasi on noituuteen liittyviä taustoja, voi liittyä hyvinkin paljon siihen mitä joudut kokemaan tällä hetkellä. Tuttavani asui rakennuksessa, joka toimi aikoinaan noitien luolana. He eivät kylläkään enää asu siellä, hyvästä syystä. Heidän tietokantaan nähden, he eivät osanneet tehdä mitään asian eteen. Se henki jäi sinne, mikä siellä leijui. Sama koskee ihmisiä, jotka ovat tavalla toisella juurineen näissä mukana. Mutta, totuus on se, että on aina vastaus näihin.

      • Mommy

        Okei, kiitos sinulle, puhut viisaasti ja varovaisesti. Tiedän että ihmiset ovat vähän varpaillaan uskosta puhuttaessa. Minäkin kyllä uskon jumalaan, mutta se on jokseenkin erilainen mitä raamatussa sanotaan. Rukoilen usein, noin 3-15krt kuussa. mutta se on hassua, en tiedä kenelle rukoilen. Ääh vaikeaa selittää.

        No jokatapauksessa, kiitos sinulle. Pohdin asiaa. :)


      • Mommy kirjoitti:

        Okei, kiitos sinulle, puhut viisaasti ja varovaisesti. Tiedän että ihmiset ovat vähän varpaillaan uskosta puhuttaessa. Minäkin kyllä uskon jumalaan, mutta se on jokseenkin erilainen mitä raamatussa sanotaan. Rukoilen usein, noin 3-15krt kuussa. mutta se on hassua, en tiedä kenelle rukoilen. Ääh vaikeaa selittää.

        No jokatapauksessa, kiitos sinulle. Pohdin asiaa. :)

        Hyvä jos oli apua.

        Jumalasta ei ainakaan kannata paineita ainakaan ottaa. Onhan kyseessä meidän kaikkien isä. Mutta joo, puhut jollekin jota et näe. Mikäli alkaa tulemaan rukousvastauksia, sen helpommaksi rukoileminen tulee menemään.

        Vieraile sivullani. Olet kohdannut sen verran noita paranormaaleja juttuja että sinua saattaisi kiinnostaa totuus demoneista.

        http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/


      • Mommy
        pastorin_poika kirjoitti:

        Hyvä jos oli apua.

        Jumalasta ei ainakaan kannata paineita ainakaan ottaa. Onhan kyseessä meidän kaikkien isä. Mutta joo, puhut jollekin jota et näe. Mikäli alkaa tulemaan rukousvastauksia, sen helpommaksi rukoileminen tulee menemään.

        Vieraile sivullani. Olet kohdannut sen verran noita paranormaaleja juttuja että sinua saattaisi kiinnostaa totuus demoneista.

        http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/

        Kävin nyt sitten kuitenkin siellä ennustajalle, ja en osaa vielä sanoa "näkikö" oikeasti. Ihmeellisiä tietoja hänellä kyllä oli lapsuudestani mutta tulevaisuuuden asiat kuulostivat kyllä vähän kaukaa haetuilta.

        Tiedätkö muuten pastorinpoika ns kummittelusta? Noiden näkyjeni lisäksi minua on aina häirinnyt jokin... Mietin voisiko tuo lapsuuden tumma hahmo olla se joka edelleenkin minua kummittelee?

        Tuli nimittäin yhtäkkiä mieleeni kun olin edellisessä työpaikassani töissä (siivosin yksin suurta rakennusta illalla) ja kerran kumarruin ottamaan jotain lattialta, niin joku laski kätensä olkapäälleni. Siis tätä en kuvitellut, tunsin sen painon Ja kosketuksen aivan selvästi. Säikähdin enkä enää mennyt sinne töihin.

        Nyt kummittelu on taas jatkunut. Kodistani kuuluu koputtelua, ja lapseni potkupallo lähti itsestään liikkumaan kaksi kertaa tasaisella lattialla. Ihan siis muutaman pyörähdyksen verran. Poikanikin näki sen ja juoksi syliini. Lapseni myös katselee välillä oudosti huoneeseensa.

        Osaatko sanoa miksi minulle sattuu näin paljon yliluonnollisia asioita???? Olen hämmentynyt


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe